IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Citroen C5 бяга от Европа

Моделът ще се сглобява в Китай и ще се предлага най-вече в Азия

Citroen C5 бяга от Европа

Групата PSA Peugeot-Citroen подготвя замяна на остарялото вече семейство Citroen C5. Изданието Automotive News съобщава, че новият модел на французите ще бъде ориентиран най-вече към пазара в Китай и най-вероятно няма да се предлага в Европа.
Новият Citroen C5 бяга от Европа
„В най-близко време Citroen ще направи кардинално обновяване на цялото семейство C5, като моделите от него ще се сглобяват и продават в Китай, както и в някои други азиатски държави”, признава шефът на Citroen Линда Джонсън.

Основната причина за това решение на компанията е продължаващият спад на продажбите на средноразмерни леки автомобили (най-вече седани) в Европа. С всяка изминала година тези автомобили са измествани от набиращите все по-голяма популярност SUV.

Джонсън разкрива, че през 2014 г. в Европа са продадени едва 17 911 бройки от седана и комбито C5, чието последно поколение излезе още през 2008 г. Това е с 27% по-малко от 2013 г. В същото време интересът към кросовърите и всъдеходите на Стария континент е нараснал с 21%. В момента C5 заема 9-о място по популярност в своя сегмент.

Снимка: Citroen

0 от 500
  • #15
    1 rate up comment 0 rate down comment
    фен ( преди 8 години )
    Наистина са много здрави коли, само да не ти се налага да им ходиш в оторизирания сервиз. Повечето добри майстори вече ги няма, а тези които са останали са си наврели ръцете отзад и са си стиснали юмруците :)
  • #14
    13 rate up comment 0 rate down comment
    Fugitive ( преди 8 години )
    Карам такъв, бензинов V6, автоматик. Вече е на 140 000 км и не мога да кажа, че колата е чуплива. Возията и поведението на пътя са добри за круизване. Нивото на оборудването е супер за годините си (мояата е купуване 2009). Имам и значително по-нов VW ... който за първите си 60 000 км успя да спре на пътя 2 пъти (прибирах го с Пътна помощ) и му смениха автоматика (DSG) по гаранция. Ако можех да си купя пак С5 с хидравлично окачване (т.е. имаше нов модел), щях да го направя.
  • #13
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Абе то пише че тоя грумбел го спират в Европа, ама 10 души го защитават. Хората са преценили че е сандък и не го купуват, те Ситроен крепат фалита от 20г. Иначе като им гледам цените става супер за външен ***, зимата топло, лятото пускаш климата и си на хладничко, може си пуснеш музичка всичко е наред.
  • #12
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Тия дето хвалите ситроените явно никога не сте се качвали.1. Онова с возията и втвърдяването на вътрешните амортесьори е САМО за активното окачване което е толкова ненадеждно, че никой не си го купува. Стоманеното е гола вода2. Като влзезеш в този ситроен с чаша кафе и .... ха няма къде я сложиш - който не вярва да иде да провери.3. Единственото му предимство е цената...но insignia е много по добра във всички отношения и е дори по евтина... да не говорим за skoda
  • #11
    11 rate up comment 3 rate down comment
    C-5ko ( преди 8 години )
    Караме ги с кеф даже. Това е прилична лимузина за под 25000 лв, с 0-100 за под 9 сек., разход под 10/100 и освен всичко споменато за возията, кола която можеш да закараш при гумаджиите с едно демонтирано колело.Не бъдете такива злобари и се радвайте на живота.
  • #10
    5 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Много ги хвалите, ама нещо не ви виждам да ги карате тия сандъци.
  • #9
    12 rate up comment 3 rate down comment
    do педерошо ( преди 8 години )
    като покараш актива тогава.
  • #8
    3 rate up comment 20 rate down comment
    Педерошо ( преди 8 години )
    Аве карал съм ксантия и наистина се поклаща ама прекалено в завоя. Не ми говорете за стабилност при тези коли. А4 е 300 пъти по стабилна.
  • #7
    33 rate up comment 5 rate down comment
    12345 ( преди 8 години )
    При завоите, окачването от външната страна на виража се втвърдява. Това го прави много стабилен. При натискане рязко на спирачката се втвърдява окачването на предните колела. Автомобилът не "потъва". Да не говорим, че като натиснеш едно копче просветът се увеличава двойно и можеш да минеш някое препятствие, след което при набиране на скорост автоматично се снижава. На магистрала също се снижава за по- голяма стабилност и по- нисък разход. Коя германска кола го предлага това?
  • #6
    17 rate up comment 11 rate down comment
    Дошо до до долния ( преди 8 години )
    По качество, окачване и двигатели със сигурност превъзхожда Алуди.Ти от Марс ли падаш?