IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Peugeot представи спортния 308 GTi

Най-мощната версия генерира 270 к.с.

Peugeot представи спортния 308 GTi

Върховата версия на новото поколение на хечбека Peugeot 308 развива 270 к.с., става ясно от официалната информация на модела. Той носи култовото име GTi, като може да бъде поръчан и в по-умерена версия с 250 к.с.
Peugeot представи спортния 308 GTi
Новият Peugeot 308 GTi е получил цялостен бодикит, изработен в стила на познатия 308 GT. Тук обаче дизайнът е по-агресивен, като демонстрира по-големи отвори за въздух, различни брони, заден дифузьор и изпускателна система с две крайни тръби. Салонът е изработен в унисон и предлага спортна атмосфера, като при по-мощната модификация са налични състезателни седалки с тапицерия от алкантара.

Моделът се задвижва от 1,6-литровия турбо двигател на френския производител, който при 308 GTi се предлага в две версии. Базовата генерира 250 к.с., а при по-мощната показателят е увеличен до 270 к.с. И двете модификации разполагат с въртящ момент от 330 Нм, който се предава към предните колела посредством ръчна трансмисия с 6 скорости.
Peugeot представи спортния 308 GTi
Новият 308 GTi има обща маса от 1205 кг, като версията с 250 к.с. ускорява от 0 до 100 км/час за 6,2 секунди. Моделът Peugeot 308 GTi 270 прави същото с 0,2 секунди по-бързо, като също така разполага с Torsen диференциал с ограничено приплъзване.

И при двете версии моторът покрива нормите на Евро 6, като предлага среден разход на гориво от 6,0 литра на 100 км, сочи информацията.

Спортният модел е оборудван с окачване, редуциращо просвета с 11 мм. спрямо серийния 308. Различна е също така кормилната уредба, както и спирачната система. Освен това шофьорът има възможност за пълното изключване на системата ESP.

Продажбите на новия Peugeot 308 GTi ще започнат тази есен, когато ще станат ясни и цените. 

Снимки: Peugeot

0 от 500
  • #11
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Ай сиктир с това френското се чупи. Като погледа ви е над дизел на 15 години "нов фнос" на "под" 100 хил км каран от баба до магазина (като явно бабата живее в южна Италия а магазина е в Алпите)И след като е излязъл от гаранция е видял масло и филтри 2 пъти - да ще се чупи.Но ако си вземеш автомобил каран и гледан нормално 10 години нищо не са.Отделно че ако се счупи нещо разходите за сервиз са в пъти по-малки от на ВАГ.
  • #10
    2 rate up comment 1 rate down comment
    .!. ( преди 8 години )
    Гоуфу е такъв *** че по-голям няма и да бъде създаден а ако ти караш една кола 10 годи и значи си *** от предградията.
  • #9
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    първо представям новото пежо 308 гтипосле клатя йерослав на плюшени седалки
  • #8
    13 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Глупавия гуфаджия си мисли, че това са плюшени седалки - горкото детенце виждало е само долнопробните каренца на гоуфу на баща си и незнае от какви материали се правят качествените седалки. Смях, че даже и акъл дава. Пежото го скрива в малкия си джоб грозния дялан с кирка гоуф GTI.
  • #7
    1 rate up comment 0 rate down comment
    ! ( преди 8 години )
    повече от 200 коня не ми трябват в колата, всичко останало е комфорт и сигурност.Не разбирам онези които си го мерят с такива коли, поне да ги притежаваха. За да си взема тази значи имам поне 4 каквито искам и имам излишни няколко десетки хиляди...
  • #6
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Не е проблема от кубатурата, от самия двигател има и сравнение с рцз и нисат 370 нисмо и разликата беше почти никаква. Четох в една друга статия това е колата с най-добро съотношение тегло мощност, в своя клас.
  • #5
    9 rate up comment 19 rate down comment
    Да де.. ( преди 8 години )
    Като му видиш плюшените седалки и те асоциира с бардак - като всяка френска *** с рено начело!
  • #4
    20 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Ми разбрах, погледни само седалките интериора и екстериора - на светлинни години по-напред от гоуфу. 1.6 турбо с 270 коня е и по-добрия вариант спрямо двигателя на гоуфа. Абе всичко е по-добро, както казах.
  • #3
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Може би от пред трябваше да още малко хот иначе от зад и от страни е много добро особено ако в черен мат и червено
  • #2
    7 rate up comment 12 rate down comment
    до долния ( преди 8 години )
    И как разбра това!?