IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Honda се прицели в рекорд по икономичност

Дизелов Civic Tourer ще измине 13 000 км за 25 дни

Honda се прицели в рекорд по икономичност

Honda се готви да постави рекорд по икономичност на гориво, който да бъде записан в Книгата на Гинес. Целта е да се докаже ефективността на 1,6-литровия дизелов мотор на марката, като това ще стане по време на мащабен тест драйв с дължина от 13 000 км.
Honda се прицели в рекорд по икономичност
Проектът ще стартира на 1 юни, когато двама инженери от европейското подразделение на компанията ще поемат на пътешествие с Honda Civic Tourer. Те ще стартират от Аалст (Бел), като за 25 дни ще посетят 24 държави от ЕС плюс Русия.

Фергъл МакГрат и Джулиън Уорън ще прекарват по 7,5 часа дневно зад волана на автомобила, на който ще бъдат монтирани устройства за следене на достоверността на данните. През цялото време те ще записват маршрута, по който преминават, както и разхода на гориво.

За да няма съмнение в показателите, от Honda ще поканят и независими свидетели. Освен това е създаден и специален сайт в интернет, на който в реално време ще могат да се следят всички данни за тест драйва. За да бъде признат официално рекордът, ще се използва стандартен автомобил, по който няма да бъдат правени изменения или подобрения.

Според регламента, машината ще бъде прегледана от независими експерти както в началото, така и в края на пътешествието. В правилника също така е записано, че автомобилът през цялото време трябва да се придвижва по пътища, затова от маршрута му липсват островни държави като Великобритания, Ирландия, Кипър и Малта, кoито също влизат в ЕС.

Снимка: Honda

 

Тагове: honda civic tourer
0 от 500
  • #40
    2 rate up comment 8 rate down comment
    Who Cares ( преди 8 години )
    Novata mi Honda Accord LX 2015. Smenih si staria Accord VP 2007 za bazov model s CVT (27 mili na gradsko/36 na highway). Karah ia na Eco mode samo na gradsko (pensionerski)-izharchi mi 10.714 galona za probeg ot 288 mili ili 26.88 mili na galon. Predstaviam si ako ia biah karal na sport mode?! S edna duma - mizhi da te lazham. Accord 2007 praveshe sredno po 29 mili na galon, spirashe i uskoriavashe po-dobre. Ta tolkova za ikonomichnostta im. Uteshenieto e che drugite lyzhat dori poveche.
  • #39
    5 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Ами то е факт. Няма чудо.
  • #38
    15 rate up comment 6 rate down comment
    шваба ( преди 8 години )
    Какъв Фиат какво чудо , нормални ли сте ? Как изобщо си помислихте , че от Хонда ще купят двигател на Фиат и ще го сложат на най-продавания си модел . Японците почнаха да правят малки луксозни самолети вие ми говорите за Фиат .
  • #37
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    До 2.2 D - освен печално известните сегменти Колбеншмит, Тойота имат известни проблеми и с полските си скоростни кутии. Но нямат избор. За да продават в Европа освен абсурдно високите мита, трябва да влагат в колите си и процент европейски части. И оттам и проблемите са налице.
  • #36
    5 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Още дядо ми едно време ми казваше:Запомни чедо, от пияна жена и от дизел на хонда бягай като Юсеин Болт, га постави рекорда!
  • #35
    6 rate up comment 13 rate down comment
    2.2 ( преди 8 години )
    Да, четем за някакъв въшлив ***, който карал хонда от 2010, но.... виртуално, в болния му мозък. Същия кавал преди имаше цял паркинг аудита. Дори "разтриваше" преди няколко години А9...!!! Мурджо, този филм вече сме го гледали. Какъв доволен собственик на поне 30-на коли.... бла, бла, бла! Аз обаче чета от търсачката много негативи за дизелите на Хонда. Гръмно се, ***!
  • #34
    18 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Тука някъв *** ни съветва да влезем във форума на Хонда, за да прочетем за "проблемните" дизели. Е, аз карам такъв от 2010 досега и за това време съм влизал 3-4 пъти във форума, по-скоро от любопитство. Ако някой изобщо се интересува - доста добър двигател, абсурдно е да го наричаш маслояд, проблеми досега не съм имал. Като цяло нямам какво да добавя, търсите под вола теле. Хонда постигат далеч над средното ниво надежност при двигателите, не знам каква тъпотия ще измислите, за да го отречете.
  • #33
    6 rate up comment 3 rate down comment
    2.2 D-4D ( преди 8 години )
    Поради ограничението от символи: колата е Авенсис, купена чисто нова и в момента е на 75К. За тези километри съм долял общо 3 литра масло. Много зависи от стила на каране ! Силата на хонда са безниновите двигатели! В цял свят се ползват дизелови двигатели на различни производители и в това не виждам нищо странно !
  • #32
    4 rate up comment 3 rate down comment
    2.2 D-4D ( преди 8 години )
    Като собственик на Тойота с така печално известния маслояд 2.2 Д-4Д бих пояснил. Наистина Тойота имат проблеми с някои от двигателите си основно до 2003, като причината са калпави немски маслени сегменти, които запичат. Тойота предлага ремонт. Факт е, че за около 13500К и моята кола изяде около 1 л. масло. Много производители дават разход на масло за турбо дизеловите си двигатели при значително по-малко километри. Иначе двигателя е доста икономичен.
  • #31
    8 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Отвори форумите да прочетеш колко е добър 2.2 дизела на Хонда. Основно висок разход на масло, около 2 литра са 10 000 км. Проблемът с турбините може и да не е заради тях, защото турбините не са японски, също и дюзите. Толкова е добър, че Хонда се отказаха да правят дизели и купуват от Фиат. Видяха какво направиха Тойота. Точка!