Audi все пак разработва субкомпактен градски автомобил, чието създаване по-рано тази година бе опровергано от изпълнителния директор на производителя Рупърт Щадлер.
Неофициално изображение: Automobilemag.com
Според изданието Automobilemag, новият модел ще бъде представен на автомобилното изложение в Париж през есента на 2016 г. Тогава ще бъде показан прототип на машината, а нейната серийна версия ще се появи на пазара не по-рано от 2020 г., като ще трябва да си съперничи със Smart ForTwo, MINI Cooper и Fiat 500.
Моделът ще бъде изграден на модулната платформа MQB, като ще се предлага в две модификации – с 2 и с 4 врати. В гамата двигатели ще бъдат включени 3-цилиндрови бензинови и дизелови мотори, развиващи съответно 110 и 100 к.с. Ще има и електрически версии – с 80 и 120 к.с., като те ще могат да изминават с едно зареждане до 200 км.
Източникът на Automobilemag твърди също, че ръководството на Audi е обсъждало възможността за създаване на „напомпана” версия на новия автомобил. Той е трябвало да бъде оборудван с 2-цилиндров двигател от мотоциклет Ducati, като е щял да представлява лек роудстър от типа на KTM X-Bow.
Този вариант обаче остава под огромна въпросителна. Основната причина е, че проектът е „дете” на председателя на Съвета на директорите на Volkswagen Group - Фердинанд Пиех, който през април бе отстранен от длъжността си и изпратен в пенсия.