IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Renault завърши хибрида с цена на дизелово Clio

Eolab ще излезе на пазара, когато той е готов за него

Renault завърши хибрида с цена на дизелово Clio

Френската компания Renault е завършила разработката на своя първи plug-in хибрид, но моделът ще излезе на пазара, едва когато той е готов за подобен автомобил, съобщава Automotive News.
Renault завърши хибрида с цена на дизелово Clio
В Renault явно не искат да рискуват с първия си plug-in хибрид, след като неотдавна пуснаха на пазара цяла гама електрически коли, които не пожънаха очаквания успех.

"Ще предложим колата, след като сме напълно убедени, че пазарът е готов и клиентите са склонни да платят за подобна технология. В момента по-малко от 1% от колите по пътищата са хибриди", е становището на Renault, публикувано от Automotive News.
Renault завърши хибрида с цена на дизелово Clio
Колкото до самият автомобил, той представлява серийна версия на концепцията Eolab. Конкретни данни за серийната кола за момента не са разкрити, но представеният преди година в Париж концепт бе оборудван със силов агрегат, съставен от 3-цилиндров бензинов двигател с обем 1.0 литър (75 к.с. и 95 Нм), 3-степенна скоростна кутия, електромотор (68 к.с. и 200 Нм) и комплект литиево-йонни батерии с капацитет 6.7 кВт/ч.

Само на електричество хечбекът може да измине около 60 км, а средният разход на гориво е едва 1 литър на 100 км.
Renault завърши хибрида с цена на дизелово Clio
Вероятно при серийната кола потреблението ще бъде по-високо, тъй като концепцията Eolab, имаща обща маса от само 955 кг, е изработена от олекотени и скъпи материали, сред които магнезий, алуминий и специална пластмаса.

Малко след премиерата на Eolab, един от търговските директори на Renault заяви, че цената на серийния автомобил ще бъде около 18 500 евро, или приблизително колкото на дизелово Renault Clio.

Снимки: Renault

Тагове: renault eolab
0 от 500
  • #10
    7 rate up comment 3 rate down comment
    до: вин ( преди 8 години )
    Що питаш? Ти да не би да си сядал? Представи си, че някой тук не само е сядал, но дори и има! От 8-мия етаж на панелката ли ще се хвърлиш, ако е така? И какво доказваш или искаш да кажеш с това кой какво има или няма? Не карам немска, а японска кола. Не се хваля, но е нова. Не е на 20, а на 34 км. е взех. Чисто нова е с найлоните. И какво от това да се праскам, че съм голяма работа ли? И не ми е първата нова кола, но това е без значение. И Рено съм карал, но са *** и то големи...
  • #9
    2 rate up comment 8 rate down comment
    до VIN ( преди 8 години )
    ами то такасе познава коя кола колко е читава! гледаш колко струва 10-годишна и се чудиш, защо реното е 3000, а немската-10000
  • #8
    6 rate up comment 6 rate down comment
    вин ( преди 8 години )
    Кой от плюещите Рено, по долу е сядал в нова кола, с гаранция и от десетина км. на табло, пък било то и Рено?Айде на дойчовските барутници по на милион км.,пушещи като Икаруси и бързо в сервиза за "малки" но скъпи ремонти!И не четете статии за по интелигентни хора!
  • #7
    4 rate up comment 6 rate down comment
    Тъй де ( преди 8 години )
    рено е баш марката за такива като лютфи ***! че то кой друг да се излъже?
  • #6
    15 rate up comment 16 rate down comment
    Лютфи Насран ( преди 8 години )
    Tва ренде слага в малкия си джоб абсурдно грозните и недодялани трошльоти с техника от 87ма година
  • #5
    13 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Тея почнаха, като ВАГ да лъжат. 1. Клио за 18 500 евро няма2. Тойота успяват да продадат милиони хибрид, а за некадъниците нямало пазар на хибридите. Е как да има, като хибридите им за нищо не стават3. Разхода на гориво за нищо го нямат. Лъжат, като разпрани и пак никой не ги купува
  • #4
    8 rate up comment 6 rate down comment
    Renault end user ( преди 8 години )
    "И аз си взех такъв и за година каране съм доволен и без проблеми за кола 2 ръка"Една година каране не е достатъчна да си промениш времето, покрай го още 2-3. :)
  • #3
    10 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 8 години )
    Този 1% каращи хибриди в Европа, вероятно всички са собственост на пишещи тук във форума...интелуигентни и красиви. Никой друг не ще да се набута с дървения Приус!
  • #2
    8 rate up comment 14 rate down comment
    Ама той пазара ... ( преди 8 години )
    ...надали някога ще е напълно готов за да приеме трошляците на рено! Е, всяко правило си има тук-там изключенията, които потвърждават правилото. ;-)
  • #1
    10 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Друго е Фолксваген, като "иновативна" компания, първа да пусне в "масово производство" хибридни автомобили, да "наводни" пазара и след това останалите "простосмъртни" да се включат!