IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новият Trafic е вече в България

Мобилният офис на Renault има стартова цена от 36 242 лв без ДДС

Новият Trafic е вече в България

Изцяло новото поколение на лекотоварния модел Renault Trafic е вече на българския пазар. Премиерата се състоя снощи на изискана церемония в галерия в бившия хладилен завод в София.
Новият Trafic е вече в България
Гамата лекотоварни модели на Renault е лидер на пазара на Европа през последните 17 години и затова в компанията са отделили подобаващо внимание на новия Trafic. Той трябва да продължи изградените от предшественика традиции, както и да предложи напълно нови качества, съобразени с изискванията на съвременните клиенти, казаха представителите на марката в България.

В унисон с мисията си, новият Renault Trafic демонстрира не само подобрени функционалност и икономичност, но и значително по-висок комфорт, съизмерим с този при леките коли.

Моделът е наличен в две версии - товарна и пътническа, както и в дължини и две височини. По-дългата товарна версия може да превозва предмети с дължина до 4,15 метра, докато при стандартната максималната дължина на товара е 3,75 метра. Това е възможно благодарение на два хитри отвора в предната част, при отварянето на които пространството нараства съответно с 41 и 81 см. Освен това едната задна врата има механизъм за заключване, чрез който може да остане отворена по време на движение и по този начин Trafic да превозва товари с дори по-голяма дължина.
Новият Trafic е вече в България
Товароносимостта на версиите варира от 5,2 до 6 куб. м., като по-късата може да побере до три европалета. Допълнителна функционалност е внесена и чрез новаторски рафт в горната част на товарното пространство. При най-голямата версия товароносимостта достига 8,6 куб. м., като са налични и множество възможности за трансформация.

Пътническите версии предлагат до 9 места, както и 550 и 890 литра багажен обем за L1 и L2 версиите респективно. Самите седалки могат да се сгъват, местят или премахват, благодарение на което обемът на товарното пространство може да бъде допълнително увеличен.

Множество места за съхранение на предмети с общ обем от цели 90 литра са предвидени и в предната част, която е изработена в стила на най-новите модели Renault. Комфортът е на високо ниво, като включва седалки, които се регулират и по височина. Воланът, който може да бъде облечен в кожа, се регулира във височина и дълбочина, а на централната конзола може да бъде поставена най-новата инфо-система на марката - MEDIA NAV.
Новият Trafic е вече в България
В Renault наричат новото поколение Trafic "офис на колела". И това съвсем не е случайно. Моделът демонстрира редица удобства, сред които поставка за таблет и стойка за телефон на централната конзола. Освен това, при сгъване на облегалката на средната седалка и повдигане на капака, вграден в гърба на облегалката, се разкрива място, в което може да се постави лаптоп. Както и клипборд за документи.

Външният дизайн също е коренно променен, като сега е изпълнен в стила на леките коли. Общата дължина на Trafic е увеличена с 21 см, разпределени почти по равно между предния и задния надвеси. Предната част е по-висока, за да може да предпазва пешеходците при евентуален удар, но въпреки това коефициентът на челно съпротивление е подобрен.
Новият Trafic е вече в България
Множество новости има и сред системите за безопасност - асистент при страничен вятър, асистент за теглене на ремарке, система за движение по труден терен Extended Grip, асистент при потегляне по наклон, система за предотвратяване на преобръщане, камера за движение на заден ход, двойно асферично странично огледало за оптимизиране на видимостта назад и много други.
Новият Trafic е вече в България
Гамата от мотори предлага два новоразработени дизелови двигателя. И двата имат обем от 1,6 литра, разполагат със системата старт/стоп и покриват нормите на Евро6.

По-слабият мотор е оборудван с турбо с променлива геометрия, като предлага максимален въртящ момент от 300 Нм и мощност от 115 к.с. Според официалните данни средният разход на гориво е само 6,5 литра на 100 км.

По-мощният двигател със 120 к.с. е снабден с две турбини - малка и голяма, благодарение на което максималният въртящ момент от 320 Нм се постига още при 1800 об/мин. Нещо повече, около 80% от въртящия момент е наличен при едва 1250 об/мин. Официалният разход на гориво при този мотор е дори по-нисък - само 5,9 л/100 км за лекотоварните версии и 5,7 л/100 км за пътническите.
Новият Trafic е вече в България
Цените на новия Trafic в България стартират от 36 242 лв без ДДС. Сервизният интервал е на всеки две години или 40 000 км.

Снимки: Renault

Тагове: renault trafic
0 от 500
  • #12
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    тоз пък какви тойоти какви 5 лева го бият в главата!ей това са излъганите от рено! наистина са за четвърти километър и карлуково.съвсем сериозно.
  • #11
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    тоз пък *** какви тойоти какви 5 лева го бият в главата!статия за рено а той решил и тук да хейтва.ей това немските фенове наистина са за четвърти километър и карлуково.съвсем сериозно.
  • #10
    4 rate up comment 5 rate down comment
    патил ( преди 8 години )
    Колега хвърли съединител на 30 000 км. Неправилен монтаж уж било и за това так.На друг колега му блокира скоростната кутия на 600 км. Шестстотин, а не хил. Дефектно зъбно колело.Мога да ви разправям за тойотите до утре какво представляват. Специално за джиповете им. За колите не мога да кажа нищо хубаво. Все по сервизите висим. Ориентирам се към европейски марки. Наиграх се с тойотите. Мерси!
  • #9
    4 rate up comment 4 rate down comment
    патил ( преди 8 години )
    Тойота Авенсис е добре в първите 150-200 000 км. ако сте с късмет. След това започват гоооолемите проблеми. Ама, като казвам големи, то наистина са големи. Карам ги по ред:съединител, ск.кутия, носачи, електроника, окачване, грешки в компа с натрупване, датчици и още др.простотии. Работя в интернет фирма и имам наблюдение върху много автомобили от този модел и др.модели. Ментета.
  • #8
    3 rate up comment 7 rate down comment
    по-препатил ( преди 8 години )
    Колите на Тойота са още по-зле! Във фирмата имаме 1 Аурис, 2 Авенсиса и 3 дачии докер. Тойотите се потрошиха още до 30х.км - окачване, спирачки, съединители, тропане, скърцане не ти е работа! А в сервиза им все дървени философи - това си било "нормално" експлоатационно изхабяване... за гаранционни коли моля ви се!!?Дачиите се оказаха по-сполучливи и с по-малко дефекти от тойотките.А едни и същи хора ги карат!
  • #7
    5 rate up comment 3 rate down comment
    препатил ( преди 8 години )
    Колите им са още по-зле! Във фирмата имаме 1 лагуна, 2 мегана и 3 дачии докер. Рендетата се потрошиха още до 30х.км - окачване, спирачки, съединители, тропане, скърцане не ти е работа! А в сервиза им все дървени философи - това си било "нормално" експлоатационно изхабяване... за гаранционни коли моля ви се!!?Дачиите се оказаха по-сполучливи и с по-малко дефекти от рената.А едни и същи хора ги карат!
  • #6
    5 rate up comment 2 rate down comment
    патил ( преди 8 години )
    Колега хвърли съединител на 30 000 км. Неправилен монтаж уж било и за това так.На друг колега му блокира скоростната кутия на 600 км. Шестстотин, а не хил. Дефектно зъбно колело.Мога да ви разправям за рендетата до утре какво представляват. Специално за бусовете им. За колите не мога нищо да кажа. Там може да са по-добри. Нямам поглед върху нещата.
  • #5
    4 rate up comment 3 rate down comment
    патил ( преди 8 години )
    Рено Трафик е добре в първите 150-200 000 км. ако сте с късмет. След това започват гоооолемите проблеми. Ама, като казвам големи, то наистина са големи. Карам ги по ред:съединител, ск.кутия, носачи, електроника, окачване, грешки в компа с натрупване, датчици и още др.простотии. Работя в КУРиерска фирма и имам наблюдение върху много автомобили от този модел и др.модели.
  • #4
    4 rate up comment 6 rate down comment
    До долния ( преди 8 години )
    Прав си бе! Къв сервиз за рено!? Направо към автоморгата потеглят за рециклиране, та дано се преродят в по-добър автомобил , но от друга марка!
  • #3
    18 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    За съжаление Toyota е печално известна с калпавите си дизели от Дайхацу. За това трескаво искаха да се доберат до дизелите на БМВ. А от Мазда ще вземат бензини. Това е Тoyota.