IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-малкият Cadillac ще получи 7,0-литров мотор

Моделът ATS V+ ще разчита на двигателя от Camaro Z/28

Най-малкият Cadillac ще получи 7,0-литров мотор

Cadillac подготвя още една „напомпана”модификация на най-малкия си модел – ATS. Тя ще се казва ATS V+, като ще получи 7,0-литров атмосферен V8 двигател, съобщава Motor Trend.
Най-малкият Cadillac ще получи 7,0-литров мотор
Същият мотор се използва за ултимативното купе Chevroelt Camaro Z/28, както и за версията Z06 на суперколата Corvette от предишното поколение. Мощността на този агрегат е 505 к.с. и 650 Нм въртящ момент. Все още не е ясно колко ще развива двигателят при ATS V+.

Знае се обаче, че моделът на Cadillac ще предлага нова 8-степенна автоматична скоростна кутия, както и 7-степенна механична трансмисия. На по-късен етап ще се появи и модификация с роботизирана кутия с два съединителя.

Сега се предлагат V-версии както при седана, така и при купето ATS. Те са оборудвани с 3,6-литров туин-турбо V6, при който мощността е 470 к.с. и 610 Нм въртящ момент. Скоростната кутия е 6-степенна механична или 8-степенен автомат. Ускорението от 0 до 96 км/ч (60 мили) отнема 3,8 секунди, а максималната скорост е 304 км/ч.

Снимка: Cadillac

 

Тагове: cadillac ats
0 от 500
  • #11
    1 rate up comment 1 rate down comment
    7.0 ( преди 8 години )
    Колкото и да е голям интеркулера той няма неограничен обем, въздуха ще се охлажда доколкото позволява обема му и един път като е загрял-край.Крайно неосведомен си, спирам със спора.
  • #10
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Пич казах ти,стига си писал глупости. Това да не ти е 1,6 литров дизел от преди 20г., че да се притесняваш за "Heat soak" ефекта? Значи тоя ефект отдавна е елеминиран, хората слагат интеркулери, по два броя, по-големи, освен това този ефект напълно оцъства при компресорите, които са алтернатива на турбото. Даже са си предпочитани в спортните коли. Ти в кой век живееш? Чул си някакви легенди, съседа ти се е оплакал че старото му дизелово пежо в жегите се задъхвало и ти вече взе да разказваш легенди. В цял свят спортните коли хвърлят атмосферките и минават на турбо-мотори. За това ти дадох примери с Ф1, 24-те часа на Льо Ман, където се кара на макс спийд 24 часа. Стига глупости, за 20 минути бил прегрявал мотора. Няма такова нещо.
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    7.0 ( преди 8 години )
    Пиши "Heat soak" в google.Иначе ще си говорим празни приказки само.Хубаво е като твърдиш нещо да провериш за какво се говори а не да си изсмукваш от пръстите някакви глупости.
  • #8
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Пич ти определено си слънчасал, какво значи по-студено? Всички коли работят на 90 градуса. Вземи първо изкарай книжка, после си купи кола, покарай малко и тогава ела да разтягаш лукуми.
  • #7
    1 rate up comment 1 rate down comment
    7.0 ( преди 8 години )
    От личен опит ли пишеш или само си чешеш пръстите?Викаш кола с турбо е работи по-"студена" от такава без а?Много формула и Льо Ман гледаш май.
  • #6
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Тоз пък коя кола с турбо грее след 20-30 минути на топло време? Май от топлото време си слънчасал нещо. Във Ф1 като са с турбо мотори и то супернапилени, защо не прегряват на 20-тата минута от състезанието? На Льо Ман пък турбо моторите ги карат по 24 часа. Ти мислиш ли че Ферари, ще продава двигатели, които да слънчасат на 20-тата минута? Направо е учудващо какви хора пишат глупост, след глупост тука, че и си насвяткали по 20 плюса, все едно много хора мислят глупаво като тях.
  • #5
    4 rate up comment 1 rate down comment
    USA ( преди 8 години )
    Чао М4!
  • #4
    19 rate up comment 4 rate down comment
    7.0 ( преди 8 години )
    Не хвалете толкова много тия турбо двигатели щото въобще не са цвете.Този двигател е по-лек, по-малък като размер, по-***,по-евтин за производство и няма да почне да грее като му смачкаш газта за повече от 20-30 минути в топлото време.Единствения недостатък е, че харчи повече на празен ход.Образовайте се малко.
  • #3
    9 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Не знам кой е ***, Защото тази кола е пълна ганьовщина, това че *** мисли другите за адаши си е проблем на ***. Не знам кои хора с пари ще си купуват този кадилак, но марката отдавна е пред закриване и изобщо не е толкова скъпарска марка. Щом Ферари и Порше, Бентли, Макларън, Бугати и т.н... са с турбо мотори, да ми плямпаш, че тоя пъпчив Кадилак бил за богати е най-голямата смешка. Но *** за това е смешен, защото не осъзнава какви глупости пише и говори а се мисли за спец по всичко.
  • #2
    9 rate up comment 10 rate down comment
    Ей ( преди 8 години )
    Не бъди толкова критичен. Нали някъде трябва да се използват двигателите на бракуваните танкове от Афганистан.