IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Renault оборудва Kadjar със собствени мотори

Кросовърът ще се предлага с избор от 3 двигателя

Renault оборудва Kadjar със собствени мотори

Renault разкри някои подробности за различните нива на оборудване и спецификации на европейската версия на кросовъра Kadjar, който е позициониран в един и същ сегмент с близкия си роднина Nissan Qashqai.
Renault оборудва Kadjar със собствени мотори
Kadjar при премиерата си в Женева. Снимка: Automedia.bg

Именно заради избягване на сериозна вътрешна конкуренция Kadjar ще се предлага с различни двигатели и трансмисии. Сред агрегагите само един ще бъде бензинов, като той ще се предлага при най-ниските нива на оборудване. Това е 1,2-литров турбомотор с мощност 130 к.с., който работи в комбинация с 6-степенна механична скоростна кутия.

Тази версия на кросовъра на Renault няма да се предлага със система за задвижване на четирите колела, а само с предно предаване. От 0 до 100 км/час бензиновият Kadjar ще ускорява за 10,1 секунди, а обявеният от производителя разход на гориво е 5,6 л/100 км.

По-слабият от двата дизела развива 110 к.с. и 260 Нм, като той също ще бъде достъпен единствено за версията с предно предаване. При него обаче ще има възможност за поставяне на 6-степенна роботизирана скоростна кутия – за разлика от Nissan Qashqai, който се оборудва с вариатор. Ускорението от 0 до 100 км/ч при тази модификация отнема 11,7 секунди.

Върховият дизелът, при който Kadjar ще има и система 4х4, е с обем 1,6 литра, като развива 130 к.с. и 320 Нм въртящ момент. Тази версия, естествено, ще бъде и най-бързата, като във варианта само с предно предаване ще вдига 100 км/ч от място за 9,9 секунди (10,5 секунди при задвижване на четирите колела).

Европейските продажби на Kadjar стартират на 1 юни, като цените започват от 22 990 евро. Ще се предлагат общо 4 нива на оборудване, като Renault ще предложи и ограничена версия - Edition One, със специално оформление на каросерията и интериора, както и с редица допълнителни опции.

Тагове: renault kadjar
0 от 500
  • #12
    3 rate up comment 3 rate down comment
    да бе ( преди 8 години )
    тук е само за рено-мазохистите! ахахаха
  • #11
    2 rate up comment 3 rate down comment
    соло ( преди 8 години )
    Търсещите "удоволствие "от шофирането, разбирайки от много коне, защо са в тази статия!?Айде при Ламборджини Авентадор!
  • #10
    3 rate up comment 1 rate down comment
    хе хе ( преди 8 години )
    дилърчетътъ пак са се вихрели с минуси срещу истината! )))))))))))))))))))))))
  • #9
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Иван ( преди 8 години )
    MМи то само джихадисти ги правят бре!
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    А бе много джихадистко има има тоя Каджар. Кой ги мисли тия имена не знам.
  • #7
    1 rate up comment 2 rate down comment
    до долния смелчага ( преди 8 години )
    *върви
  • #6
    9 rate up comment 3 rate down comment
    до долния смелчага ( преди 8 години )
    Ти пък си мноо убаФ, комплексар ***! Човека иска да обясни нещо, той глупендера само мощност му е в главата! Айде варви си карай 316-ката с газово и недей много да знаеш. Аман от разбирачи като тебе!
  • #5
    5 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    За теб може водещ да е разхода щото си беден ***, за други удоволствието от шофирането е по-важно, така че не ми обобщавай.
  • #4
    11 rate up comment 5 rate down comment
    * * * ( преди 8 години )
    Нещо сте се объркали с моторите и то още от заглавието. Отдавна двигателите им са общи и както го обяснявате явно само вариаторната CVT трансмисия ще е заменена от EDC с двойния съединител... Хора стига с тези коне бе, въртящия момент е предостатъчен и отдавна за повечето хора приоритет е разхода на гориво. Едно е да отидеш и да се върнеш с един резервоар до някъде, друго -- само да отидеш :)))
  • #3
    5 rate up comment 10 rate down comment
    рено КоджоДер ( преди 8 години )
    Щом са с моторчета на рено значи ще пада голямо дране по сервизите! Да си бяха останали с Нисан та да имат нещо свястно.