IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новият Audi SQ7 - по-слаб, но по-бърз

Модификацията ще получи двигател с 414 к.с.

Новият Audi SQ7 - по-слаб, но по-бърз

Най-бързата версия на новото поколение на Audi Q7 ще се казва SQ7 и ще излезе на пазара през 2016 г. Това съобщава изданието Autocar, според което модификацията ще получи по-слаб мотор от този на своя предшественик, но въпреки това ще бъде по-бърза.
Audi SQ7 ще е по-слабо, но по-бързо
За задвижването на SQ7 ще отговаря 4,0-литров бензинов V8 с мощност 414 к.с. и 664 Нм въртящ момент. Предишното поколение на Q7 в топ версията си бе оборудвано с 6,0-литров V12 с мощност 500 к.с. и 1000 Нм. То ускорява от 0 до 100 км/ч за 5,5 секунди, но новият модел ще бъде по-бърз.

По-добрата динамика се дължи на новата платформа MLB, благодарение на която моделът с 325 кг. по-лек от предшественика си. Конкретни данни липсват, но се очаква ускорението 0-100 км/час да отнема малко повече от пет секунди.
Audi SQ7 ще е по-слабо, но по-бързо
Новият Audi Q7 се предлага на пазарите с избор от 3 двигателя – 3,0-литров бензинов V6 с мощност 333 к.с., и два дизелови 3,0-литрови, също V6. При тях мощността е 218 и 272 к.с.

Снимки: SB-Medien

 

Тагове: audi q7 audi sq7
0 от 500
  • #23
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Колко трябва да са им зле хибридите на вагонетките, щом Евро6 не могат да покрият? За сравнение, първия Приус от 97-*** покрива Евро 6 в пъти.
  • #22
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    VW Group спира Touareg V8 TDI, Hybrid и Porsche Cayenne S DieselVolkswagen Group ще спре три от модификациите са популярните си SUV модели VW Touareg и Porsche Cayenne. Причината за това са навлизащите в началото на следващата година еко-норми Евро 6, които не могат да бъдат покрити от определени двигатели.В случая става дума за V8 TDI и Hybrid модификациите на Touareg. Хибридът е на практика единствения подобен автомобил от VW, който се произвеждаше серийно към този момент, а дизеловият автомобил има доста ограничена популярност.Що се отнася до Cayenne, там също отпада V8 дизеловия вариант. Причината е, че той не покрива Евро 6 и преработката му би била доста скъпа, като е малко вероятно инвестицията да се изплати.Канцерогенните немски трошляци са за моргата вече.
  • #21
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Вагончо празноглави, потенциалните дефекти нямат нищо общо с надеждността. Сион е Тойота, но продава напълно различни модели, ниската надеждност му се дължи изцяло на ФРС. Клиентите на Тойота са доволни и това е ясно от все по-големите продажби. Кухоглавите вагонетки повтаряте едни и същи тъпотии до припадък, как не ви омръзва не знам.
  • #20
    11 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    В САЩ класациите са нагласени, когато Тойота върна 30 милиона коли в сервиза, за отстраняване на какви ли не дефекти, в САЩ медиите публикуваха класации, че Тойота са с най-малко дефекти. Като капак, Тойота сложена на първо място по надеждност а на последно място в класацията сложена марката Сцион!! А всъщност Сцион си е пак Тойота, но с емблема Сцион, произвежа се в заводите на Тойота в САЩ, всичко си е като останалите тойота, то явно автора на статията не го е знаел и се е издълинл. А Когато 2,6 милиона клиенти на Тойота заведоха в САЩ дела срещу Тойота, заради дефектната стока, която им пробутва Тойота Кънсюмър рипортс, побликува статистика, че собствениците на Тойота били най-доволни от автомобила си, проучването било направено сред 50000 собственици на коли. Да приемем че от тези 50 000 собственици на коли в САЩ, 1000 са били собственици на Тойота, е как пък намерили 1000 доволни собственика на Тойота в САЩ, пък не попитали 2,6 милиона собственици на Тойота в САЩ, които я съдят, заради дефектните коли? Така, че американските класации са очевидно нагласени. Всеки с IQ над 20 го разбира.
  • #19
    17 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Ее, все по грозни ги правят. А навремето какви Ауди-та имаше, красота. Сега да те е срам да ги карат. Кашони.
  • #18
    12 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Всички немски класации са, като на АДАК, т. е. манипулирани. Единствено ТЮФ беше що-годе реална, но виждам, че и те са започнали да бутат напред немските кошари. Цялата държава Германия работи подмолно и стимулира по всевъзможен нечестен начин автомобилната си индустрия. Не се влиаят от икономическите механизми, а от манипулацията. Поради тази причина и производството им е с такова качество.
  • #17
    11 rate up comment 9 rate down comment
    до "Тоя па&quot ( преди 8 години )
    Ами да и вторичните цени говорят точно това.Ако погледнеш едно ауди колко струва след 10 години и колко струва един лексъс или Инфинити и ще разбереш, че аудито е загубило почти двойно повече от цената си.За гоуфа пък е още по фрапиращо, вземи един гоуф 2008 и гледай цените спрямо мазда 3, ланча делта, алфа ромео Жулиета , дори и Аурис ... просто гоуфа е тотално обезценен.
  • #16
    11 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Даже май класацията на тия немците неадекватнте им се базираше на пътна помощ, което директно я обезсмисля тъй като в Германия повечето техни си марки имат безплатна пътна помощ, която напрактика е извън класацията.Така че колкото и да се пените НЕМОЖЕТЕ да излъжете хората, че немските таратайки са по-надеждни от японските, че дори и фенските и италианските вече. Немците са на дъното по надеждност вече, това е факт доказан в практиката от много хора.
  • #15
    10 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Те тия критерии при немската класация са неизвестни, докато при класация от САЩ си е написано точно и ясно, брой дефекти/проблеми с двигателя . При декрата и резултатите сигурно са манипулирани и имаше параметри зависещи от това, че немските имат мрежа от дилари и сервизи, при което отстраняват проблемите по колите им в тях и не влизат в класацията. Как си представяш дилар на VW да си даде истинската статистика за ремонтите? Та те лъжат и крият всеки дефект, камоли една статистика.
  • #14
    10 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Хубава Шкода са направили от Ауди, но когато излезе чешкия оригинал пак ще е по-добър от останалите деривати на ВАГен.