IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen Golf R400 излезе на „Нюрбургринг”

Серийната версия на модела ще получи настройките на Audi TT quattro sport

Volkswagen Golf R400 излезе на „Нюрбургринг”

Volkswagen започна тестове на хечбека Golf R с мощност 400 к.с. Изпитанията се провеждат на Северната дъга на пистата „Нюрбургринг”, като прототипът е без никакъв камуфлаж.
Volkswagen Golf R400 излезе на „Нюрбургринг”
Изданието Car публикува снимки на автомобила, който трябва да се превърне в най-мощния сериен Golf в историята. Машината бе представена като концептуален модел още през пролетта на 2014 г. на автосалона в Пекин, като е оборудвана с 2,0-литров турбо мотор с 400 к.с. и 500 Нм въртящ момент.
Volkswagen Golf R400 излезе на „Нюрбургринг”
Хечбекът разчита и на система за задвижване на четирите колела, като успява да ускори от 0 до 100 км/ч само за 3,9 секунди. Максималната скорост е ограничена по електронен път на 280 км/ч.

Серийната версия ще разчита на същия агрегат, но се очаква неговата мощност да бъде увеличена. Според информациите, моторът ще получи същите настройки като концептуалното купе Audi TT quattro sport, развиващо 420 к.с.
Volkswagen Golf R400 излезе на „Нюрбургринг”
Премиерата на автомобила в крайния му вариант ще се състои на автосалона във Франкфурт през септември тази година. Продажбите ще стартират в началото на 2016 г., като се знае, че цените за Германия започват от 50 000 евро.

Снимка: Carmagazine

Тагове: volkswagen golf r400
0 от 500
  • #23
    1 rate up comment 0 rate down comment
    champ ( преди 8 години )
    За който му е интересно сравнение на Golf R и BMW M235i от Крис Харисhttps://***.youtube.com/watch?v=TtOZNp6GOxI
  • #22
    6 rate up comment 0 rate down comment
    VW ( преди 8 години )
    Красота!!!
  • #21
    5 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 8 години )
    Тойота и Хонда закривали...закриват модели, само това...Отдавна тези компании са абсолютно средняшки, вече и Киа правят по-добри от техните. С тези икономии и 3 моторизации на кръст се погребват съвсем
  • #20
    4 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 8 години )
    Голфа ще кърти... Кой ще го купува, не му мислете, има достатъчно хора готови да дадат за иконата 50к евро за 420кс. За 50к и оборудването ще е достатъчно богато...
  • #19
    5 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Няма да снимам дори в Европа чисто новия с 3.6 двигател с всички екстри и кожи и кво ли не е 40 и няколко. SRT може да си вземеш за повече, ама и гоуфа от толкова почва. А тия доджове са изключително здрави, не случайно ги ползват в америка за полицейски коли - Тия чарджери са мега издражливи дори и на *** собственици.Един приятел кара стария - щеката за мласлото му беше раждясала, защото *** не беше сменял масло 2 години и нивото беше много ниско. Двигателя няма поражения никакви!
  • #18
    6 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 8 години )
    Додж и здравина, това кога? Тези и американците ги разкриха отдавна кви са дървета...За 50000 евра ще се снимаш до Чарджъра, освен ако не е много скопен...
  • #17
    1 rate up comment 2 rate down comment
    марохо ( преди 8 години )
    ochakva go dalak jivot po ulitsite gore dolu kato sang yong muso.......
  • #16
    7 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    За тия пари взимам един Dodge Charger чисто нов със звук, с визия, с лукс, с удобства и здравина. Това напомпано гоуфче при ежедневно каране ще припадне след 20-30 000 км. Ся ще кажете, че много ще го настъпвам и затова - ами не, аз като дам толкова пари за "спортна кола" то ще искам да я карам спортно, а не бабешката, за да не цъфне нещо под капака.Със събщия успех, че взема и един Сивик и ще му шибна турбо и тунинг и за 40 000 евра ще имам самолет, а не карирани седалки и дефекти.
  • #15
    7 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Еха, 400 коня машина! Само коланното окачване добавя 75 коня, а асвалтовата изолация - още поне 45. Гоуеми са вагонетките!
  • #14
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    кои ще си купи Хонда те в Европа могат се изнесат с тяхните бидони нали са с -24% ръст в продажбите :Д,защо ли е така задаите си въпроса сами.