IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ford показа най-луксозното Mondeo

Модификацията Vignale ще се предлага като седан и комби

Ford показа най-луксозното Mondeo

Ford официално показа най-луксозната версия на Mondeo, която ще се предлага под марката Vignale. Това е сериен автомобил на основата на концепта от 2013 г. Той ще се предлага като седан и комби.
Ford показа най-луксозното Mondeo
Машината се отличава от стандартното Mondeo по решетката на радиатора, хромираните акценти в екстериора, ексклузивните 18-цолови джанти от лека сплав, специалния цвят Vignale Nocciola и кожения салон.
Ford показа най-луксозното Mondeo
В оборудването на автомобила са включени напълно адаптивни главни светлини, аудиосистема с 12 тонколони и с функция за активен звук, затоплящ се волан и развлекателна система SYNC2 с навигация.
Ford показа най-луксозното Mondeo
За безопасността на шофьора и пътниците се грижат система за разпознаване на пътните знаци, система за екстрено спиране и активен асистент за паркиране. Предвидено е специално приложение за смартфони, даващо достъп до системите Vignale Park Me и Vignale OneCall.
Ford показа най-луксозното Mondeo
Гамата двигатели включва 2,0-литров бензинов EcoBoost с 240 к.с., 2,0-литрови турбодизели TDCi със 180 и 210 к.с., както и хибридната версия на модела с мощност 187 к.с. Срещу доплащане се предлага и система за задвижване на четирите колела iAWD.
Ford показа най-луксозното Mondeo
Продажбите на модела в Европа вече стартираха, като началната цена е 40 345 евро. Очаква се след Mondeo Vignale да се появят и луксозни версии на минивана S-Max и на кросовъра Edge.

Снимки: Ford

 

Тагове: ford mondeo vignale
0 от 500
  • #21
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Абе вие имате ли малко акъл?Форд е една от най-известните и най-много допринеслите за развитието на автомобилостроенето марки. Форд има традиции почти навсякъде. Европейското подразделение имаха проблеми преди около 15тина години, ама то по това време всички имаха технически проблеми масово. Сега само ВАГ остана с масовите проблеми, другите включително и форд са вече с много по-добри и надеждни елементи. Евтини пластмаси във фокус са нищо спрямо гоуфа, там е истинската гадна пластмаса.
  • #20
    1 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Всичко хубаво, ама Форд! Каквато и кола да направят, Форда си остава Форд, т. е. масов бюджетен автомобил с ниско качество. В случая обаче нещо много са прекалили с тази цена. Едва ли ще имат някакъв успех. Има много по-добри предложения в този клас на много по-добра цена.
  • #19
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Хенри - Бай Форд ( преди 8 години )
    Малииии, чудесен е! Иначе рейсинговата Инсигния ОПЦ няма как да се слага в класа на това семейно и комфортно Мондео.
  • #18
    4 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Не сме сядали в нов форд.Ехааа! Сякмаш е Б угати Вейрон. Най-обикновен, нискобюджетен кебеф. Поне новия Фокус. Рециклирани пластмаски, твърда пластмаса,... не, благодаря!
  • #17
    4 rate up comment 2 rate down comment
    до Йордан ( преди 8 години )
    Абе Данчо, аз дали съм сядал, карал, виждал, помирисвал е60 си е моя работа. Дай един e-mail и ще ти покажа на какво се возя!На въпросния 'ха-ха' дори няма да коментирам патологичните брътвежи. Колегата в следващия пост е казал достатъчно. А колкото до Мондеото, едва ли има някой който да не знае кой е най-хубави фОрд..Още повече че новото Mondeo/Fusion трябваше да се появи на пазара в Европа още през 2014год. но с това забавяне покрай проблемите с хомологацият модела идва като леко закъснял.
  • #16
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Друг анонимен ( преди 8 години )
    Ми щом за теб 240к.с. са "равни" на 325к.с. в сегашната Инсиния ОРС, и версия unlimited с Vmax >270км.ч.....А в бъдеще какво ли ще е? ;-)
  • #15
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Ми то тука лукса върви и със спорт - 2.0 -240 коня си е добър отговор на OPC версията на Опел.
  • #14
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Всъщност ( преди 8 години )
    Според мен залагането на некъв "лукс" в този клас е празна работа.Много по-добре е да се акцентира на спорта - в този смисъл ОРС моделите на Опел вършат повече работа от това вигнале на Форд и ДС на Ситроен.
  • #13
    12 rate up comment 3 rate down comment
    Фетз ( преди 8 години )
    За надеждността не бих спорил с теб. Според мен и Опел са по-напред като надеждност от Холцваген.Аз не гледам в тази посока, по-скоро като цялостна визия ми харесва Пасата повече и вън и вътре, но все пак е въпрос на вкус предполагам.Аз бих се зарадвал на тест на новото Легаси 2015.. Вкус...
  • #12
    13 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Че с кое е по-добър? С дизайна ли или с качеството? С нито едното. Мондеото е изчистено вътре с много екстри. Пасата е смесица от няколко дизайна и вътре и вънка, което в крайна сметка грози. За качеството съм Убеден лично, че VW вече са доста по-зле, като надеждност от форд.