IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Специална версия мини-роудстъра Honda

S660 ще се предлага и в Европа, но с 1,0-литров двигател

Специална версия мини-роудстъра Honda

Honda представи специална версия на двуместния роудстър S600, по случай старта на продажбите в Япония, който е планиран за 2 април. Цените на автомобила започват от 16 545 долара, като негов главен конкурент ще е показаният през миналата година Daihatsu Copen.
Honda пусна специална версия на роудстъра S660
Дължината на модела е малко повече от 3 метра. В базовата си версия S660 разчита на турбомотор с обем 0,6 литра, който генерира мощност 64 к.с. и 104 Нм въртящ момент. Агрегатът работи в комбинация с 6-степенна механична скоростна кутия или с вариаторна трансмисия. Максималната скорост на роудстъра е 140 км/ч.

Специалната версия може да бъде различена по уникалния цвят на каросерията - Premium Star White Pearl, свалящия се мек покрив и черно-белите странични огледала. В салона двете седалки са в различен цвят, а в оборудването е включена нова мултимедийна система, както и системата за автоматично спиране при ниска скорост City Brake Active.
Honda пусна специална версия на роудстъра S660
Теглото на роудстъра е 900 кг, като се очаква той да се появи и на пазарите в Европа. На Стария континент моделът ще бъде задвижван от друг агрегат – 1,0-литров с турбина, като неговата мощност ще бъде 129 к.с. Затова и името на модела за Европа ще бъде S1000.

Очаква се през 2017 г. Honda да възроди още един роудстър – легендарния S2000.

Снимки: Honda

 

Тагове: honda s660
0 от 500
  • #21
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Е това е да си фен на немските трактори.Супер дизел, супер мощност, супер 3000 оборота в минута(а може и на час)
  • #20
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    "Немски мършав нискооборотен самосвал ако работи с оборотите на Хонда ще се пръсне и разцепи на две."Че защо му е тази глупост на немският автомобилостроител? Той си прави супер-дизела и до 3000 оборота вече е с мегамощност мотора! Но не виждам смисъл да плюете по Хонда! За мен са най-добрите японски автомобили!
  • #19
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    С тези размери и кубатура ще е перфектна си кося ливадата на двора...
  • #18
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    йерославе - карай си 30 годишния котур и не се бутай при мъжете ***.
  • #17
    4 rate up comment 0 rate down comment
    RRE S3 ( преди 8 години )
    Emi te i BMW vyv F1 sa slabaci,oba4e imat sportni koli. A HONDA ima istoria vyv F1 i pobedi,taka 4e sa po-dobri i ot BMW.
  • #16
    3 rate up comment 8 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 8 години )
    "най-добри са при високооборотните бегачки.Там нямат стигане."Да да,виждаме ги колко са добри.Влязоха във Формула 1 и се сцепиха да отпадат.*** няма страшно де,до средата на сезона може и да завършат,има време.Щото нямат стигане,в нито едно състезание им ги няма висооооко-оборотните бегачки.Защо сравнявате тази косачка от статията с истинските коли???Поне да беше NSX или S2000,че да я възхвалявате,а то някаква починала косачка и те я помислиха за цумует,щото е с емблема на Хонда.Смеееех,смех.
  • #15
    13 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Забравих да подчертая,че и при роботите и при мотоциклетите са недостижими.Баровците и бизнес самолети започнаха да пройзвеждат.За разлика от печките на дърва и въглища гордоста на АЛУДИ.
  • #14
    12 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Станчев прав си при косачките са добри,а най-добри са при високооборотните бегачки.Там нямат стигане.Немски мършав нискооборотен самосвал ако работи с оборотите на Хонда ще се пръсне и разцепи на две.
  • #13
    14 rate up comment 1 rate down comment
    Дошо ( преди 8 години )
    Не бе, не се подиграват.Колата е направена за младежите на запад, които за първи път се качват на собствена кола.Тийнейджърска играчка за ходене на училище, на кино и т.н.Колицата е направена с мисъл и за определне кръг купувачи.В развитите държави не са *** *** да купуват мощни коли на синчетата да се гъзарят пред малките чалгаджиики и да си избиват комплексите по пътищата и после да ги дават по телевизията свършили в някое дере или река.
  • #12
    3 rate up comment 15 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 8 години )
    64 коня и 140 км/ч.Тези подиграват ли се с хората???Навремето карах една Самара набор 1992,с 1,3 двигател,62 коня и вдигаше 160 км/ч на газ.Добри са при косачките,Хонда.Спор няма.Ама защо трябва да ги пробутват на баламите,дегизирани като коли???