IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volvo строи своя първи завод в САЩ

Съоръжението за 500 млн. долара трябва да подсигури скок в продажбите на марката

Volvo строи своя първи завод в САЩ

Шведският производител Volvo ще инвестира около 500 млн. долара в своя първи завод за сглобяване на автомобили в САЩ, съобщава Automotive News. Съоръжението е съществена част от плана на производителя за скок в продажбите отвъд океана.
Volvo строи своя първи завод в САЩ
Новият XC90 на изложението в Детройт. Снимка: NAIAS

От Volvo съобщават, че към момента се обсъждат възможните места за строеж на завода, а точният размер на инвестицията ще бъде съобщен на по-късен етап.

"Volvo Cars не може да бъде истински световен производител на автомобили без да има свой завод в САЩ. Днес ние се превръщаме в именно такава компания", споделя изпълнителният директор на Volvo Хакан Самюелсън.

"САЩ е съществено важна част от нашата глобална трансформация и днешното анонсиране за строеж на завод е ясен знак, че Volvo е в САЩ, за да остане", допълни Самюелсън.

Въпросният завод е съществена част от плана на производителя да реализира по 100 000 коли годишно на пазара на САЩ. През 2014 година
Volvo продаде едва 56 366 автомобила на този пазар, като границата от 100 000 продажби бе премината за първи път през 2007 година. Рекордите 106 213 нови коли компанията реализира през 2013 година.

Новият завод ще помогне на Volvo по-бързо да изпълнява клиентски поръчки. Предприятието ще бъде също така основна част от плана за модернизиране на цялата гама автомобили Volvo през следващите 4 години, както и за внедряването на новата универсална модулна платформа.

От Volvo разкриват също така, че след 4 години новият XC90 ще бъде най-старото предложение в гамата на марката. Въпросният модел, който е първата машина, разработена под шапката на новия собственик на Volvo Cars - китайската Geely, бе анонсиран като "прераждане на марката".

0 от 500
  • #2
    5 rate up comment 7 rate down comment
    110 ( преди 9 години )
    Тия прекупвания и нови собственици са ала бала. Китайците наливат пари, но в общи линии се запазват структурите на оригиналната компания, т.е. екипът и начина на работа довел до фалит първият път. След началния китайски импулс има голяма вероятност да се повтори кризата и марката да затъне.
  • #1
    16 rate up comment 6 rate down comment
    RRE S3 ( преди 9 години )
    Novoto XC90 s tozi R dizain e prosto pokartitelno krasivo.A vatre e kosmos