IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Обновеното Polo седан се появи в мрежата

Модификацията ще бъде насочена предимно към развиващите се пазари

Обновеното Polo седан се появи в мрежата

Снимки на обновения Volkswagen Polo във версия седан се появиха в интернет. Любопитното е, че автомобилът е заснет в Русия, където ще бъде съсредоточена част от неговото производство, съобщава Kolesa.ru.
Обновеното Polo-седан се появи в мрежата
Предполага се, че автомобилът е заснет в близост до завода на Volkswagen в Калуга. Това е първият фейслифт на седана след излизането му на пазара през 2010 г. Промените са засегнали най-вече предната част, където налице е нова решетка на радиатора с стила на обновения VW Jetta. Сменен е и капакът, появили са се също така нови фарове срещу мъгла – същите като на хечбека Polo.
Обновеното Polo-седан се появи в мрежата
Задната част на седана на практика почти не е променяна, ако не се брои хромирана лайсна, която вече е разположена малко над мястото за поставяне на номера на автомобила. Леко „пипната” е и задната броня, която е изрязана заради тръбата на изпускателната система.
Обновеното Polo-седан се появи в мрежата
Очаква се гамата от двигатели да не бъде променяна. Освен към пазара в Русия обновеният седан Polo ще бъде насочен към развиващите се страни, като едно от първите места, на които ще бъде предлаган, е Индия.

Снимки: Kolesa

 

Тагове: volkswagen polo
0 от 500
  • #14
    3 rate up comment 4 rate down comment
    бъчваря ( преди 9 години )
    Най-надценяваната кола след Голфа.За неинформираните драскачи тук, това Поло е съвсем различно за руския пазар. Окачването е специално пригодено за руските лунни пейзажи, а отоплението на седалките е серийно. Естествено, че братушката ще вземе нещо, дето му топли и вози меко ***. Може би точно това е истинския Фолксваген, а не германските извращения.
  • #13
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Абе друго си е да я закараш на диско с Фолца. Ако я закараш с некоя Алфа най много да те помисли за мйека китка. Тва е кола за мъжкари - грозна, седан и с емблема будеща респект. Все пак ползва технологиите на Ламбо и Бугати.
  • #12
    0 rate up comment 5 rate down comment
    mnoo zle ( преди 9 години )
    dali piana bratushka ili ispadnal germanec vse sashtia *** shte si bade sas skapanite TSI dvigateli
  • #11
    6 rate up comment 6 rate down comment
    За непросветените ( преди 9 години )
    Полото е 1 по надеждност на TUV за 2-3 годишните автомобили!http://***.anusedcar.com/index.php/tuv-report-year-age/2013-2-3/309Всичко друго са лакърдии на "многознайковци"!
  • #10
    1 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    И без това е ***, като го сдела и пияна братушка ще е ужас
  • #9
    3 rate up comment 4 rate down comment
    mnoo zle ( преди 9 години )
    dacia logan e po dobria avtomobil.Tova polo e opasno nenadejden avtomobil,triabva dagi sprat ot proizvodstvo.Samo JAPAN ili KOREA
  • #8
    7 rate up comment 8 rate down comment
    Вретимир ( преди 9 години )
    фолцваген отново са номер едно
  • #7
    7 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    "Външния вид е меко казано грозноват. Не мога да разбера ваг, когато си решил да направиш седан, защо трябва да го направиш да буди отвращение. Както и да е това си е тяхна политика и мисля, че за това ще гледаме все повече японски коли и все по-малко германски. Иначе съм се возил в Поло, вози много дървено, вътре е тесен като в кашон, и що годе ужасен интериор, но пък отвън е кошмарно грозен." - я си карай японските грозитии и недей да коментираш тука...
  • #6
    14 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Щом тия "мацки" се лепят на VW пази боже от такива "мацки". За селските пръчки добре, така по-може ама кажи, че такива харесваш та да не се бъркат хората.
  • #5
    10 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Тва поло неможе да стъпи на малкия пръст на Ситроен Елис. Нито на визия, нито на техническо ниво.