IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Renault Clio RS получи версия Trophy

Тя е по-мощна и разполага с подобрена EDC кутия

Renault Clio RS получи версия Trophy

Новото поколение Renault Clio RS вече предлага и версия Trophy. Върховият вариант в гамата на модела дебютира под прожекторите на салона в Женева и ще може да бъде поръчван от месец юни на тази година.
Renault Clio RS получи версия Trophy
Също като при Trophy версията на по-големия Megane, новият Clio RS Trophy разполага с по-мощен двигател, преработена трансмисия, променено шаси и отличителен бодикит.

Що се касае до мотора, той е получил допълнителни 20 к.с. и 20 Нм. Така 1,6-литровият двигател вече предлага мощност от 220 к.с. и 260 Нм въртящ момент. Освен това ограничителят на оборотите е преместен от 6500 на 6800 об/мин, а при движение на четвърта и пета предавка е наличен временен пиков въртящ момент от 280 Нм.
Renault Clio RS получи версия Trophy
Съществени промени са направени и по скоростната кутия EDC. Автоматикът с два съединителя вече сменя предавките с 40% по-бързо при движение в режими Normal и Sport. А при включване на режим Race трансмисията работи с цели 50% по-бързо в сравнение с тази при стандартния Clio RS.

Върховото Clio се отличава също така с 18-инчови джанти Radical и гуми Michelin Pilot Super Sport, по-бърза с 30% кормилната рейка и старт/стоп система, която работи единствено в режим Normal.
Renault Clio RS получи версия Trophy
Оборудването на Clio RS Trophy предлага спортно окачване с по-твърди амортисьори и пружини, което редуцира просвета с 20 мм отпред и с 10 мм отзад. Салонът демонстрира различен волан, спортни седалки, хромирани елементи и др. Екстериорът е снабден с агресивен бодикит, включващ брони, прагове, заден дифузьор, семпъл заден спойлер и др.

Върховият Clio Renaultsport 220 Trophy EDC излиза на пазарите през месец юни. Освен в Европа, моделът ще се предлага на още 10 пазара по света.
Renault Clio RS получи версия Trophy
Снимки: Диян Пенев, Automedia.bg

0 от 500
  • #13
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Спортисто ( преди 9 години )
    Момчета това е Рено спорт подразделението, което няма много общо с обикновените рена. От Рено спорт определено знаят как се правят истински бегачки, така че който може да си го позволи ще му се радва истински. Или поне аз бих му се радвал:)
  • #12
    7 rate up comment 2 rate down comment
    соло ( преди 9 години )
    Да де, за тези КОЛИ пиша, ама паричките за тях са колкото, поне пет Рена.Това никой арабия не го споменава, сякаш в тази мизерна държавица всеки *** ей сега ще изкара 70-80 хилки евра за кола!
  • #11
    2 rate up comment 16 rate down comment
    солист ( преди 9 години )
    Бе ква М-ка, кво AMG какви 5лв!? Това са Коли а тук за некво си рено пише...т.е. асоциации към лада, тата и дачия!
  • #10
    10 rate up comment 3 rate down comment
    соло ( преди 9 години )
    Ако ,се абстрахирате от типично нашенските, улични клишета за "тарикатски" марки, колата е лимка и като визия и като големина, за нашите градове.Ама щяла да и падне бързо цената, ама не е вървежна като едикоя си.Който не му харесва да си купи М-ка или AMG, ама нова, не 4 та ръка и тогава да си дава мнението!
  • #9
    13 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Смениха Гоуфовете с Аудита повечето и сега са мега гъзари.Не се барат от никъде.Правят се на царе на пътя.Оставяш ги на точка с тази малка въшка и после гледат,като *** от яд.Абе какво ли да ти разправям,като няма да разбереш.
  • #8
    7 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    roadrunner,изчетох коментарите,но никъде не видях за минаване по светофарите.Какви цени,какви коли на каква стойност...Нещо си се филмирал май!Говорим за тарикатчетата,които на всяка цена искат да са пред теб и се правят на вървежни със старите си трошки.Явно си от някое село или малък град и не знаеш за какво ти говоря.Ако живееше в София,щеше от половин дума да вденеш за какво иде реч.Пък тея с РК на номера как ги обичам.Най-големите турбо селяни.Сменига Гоуфовете с Аудита повечето.
  • #7
    11 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ако Рено са 1по дефекти значи, че и в това отношение германчетата са втори. Малииий, кога ще станат първи в нещо тези пръдлювци не разбирам. Само в слагането на асфалт в колите май са 1. Там няма кой да ги бие. Абе гледах скоро и една статистика, че най-дефектните двигатели са пак немски. На Ауди всеки 27-ми двигател е с дефект. Значи не били толкова зле немците. И те имали първи места. Иначе, като изключим, че техният дом е сервизът, всичко останало е супер.
  • #6
    4 rate up comment 17 rate down comment
    Моше ( преди 9 години )
    рено 1 по дефекти!
  • #5
    13 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    И ти си прав Гошо, но все пак е за предпочитане френска пред немска бегачка.
  • #4
    6 rate up comment 21 rate down comment
    Гошо ( преди 9 години )
    тия първо коли да се научат да правят, после разни радски и селски "бегачки"че качеството им вече 15години е на нивото на тата и лада