IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

BMW 1-Series получи нов двигател

Най-малкият баварец вече е достъпен с 3-цилиндров мотор със 109 к.с.

BMW 1-Series получи нов двигател

Германският производител BMW представи на автосалона в Женева обновеното 1-Series, което трябва да се появи на пазара в средата на 2015 г. Освен леки промени в дизайна, машината е получила и нов 3-цилиндров мотор.
BMW 1-Series получи нов двигател
Промените са засегнали формата на фаровете, на решетката на радиатора, както и на предната и на задната брони. Като опция за модела се предлагат завиващи LED-светлини срещу мъгла, като светодиоди са получили и основните фарове.
BMW 1-Series получи нов двигател
В интериора новостите са най-вече в по-високото качество на материалите, а системата iDrive вече ще се предлага и в базовото оборудване на модела. За нея също така ще бъдат достъпни радио BMW Professional с климатик, както и датчици за дъжд.

Гамата двигатели е разширена, като сред тях вече влиза 1.5-литров бензинов агрегат с мощност 109 к.с.

Останалите мотори за 4-цилиндрови 1.6-литров (136 к.с.) и 2.0-литров (218 к.с.). Моделът може да се поръча и с турбо-дизели – 2.0 литра (150 и 190 к.с.), както и във версия M135i, която разчита на 6-цилиндров бензинов турбо-агрегат, развиващ 326 к.с.
BMW 1-Series получи нов двигател
Както и преди, скоростните кутии са 6-степенна механична и 8-степенен автомат ZDF. За някои модификации се предлага системата за задвижване на 4-те колела xDrive.

Сред новите опции са адаптивен круз-контрол с функция Stop&Go и подобрена система за автоматично паркиране, която предлага и възможност за перпендикулярно наместване на автомобила.

Снимки: BMW Blog

 

Тагове: bmw 1-series
0 от 500
  • #5
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Турбояма ( преди 9 години )
    Защо вече няма атмосферки? По-голям кеф от развъртането на атмосферния двигател и от звукът, който издава с една хубава генерация просто няма:) Но кво да се прави бъдещето явно е на косачките и електричките:)
  • #4
    6 rate up comment 0 rate down comment
    GTE ( преди 9 години )
    Коментираната в статията малка евридейка няма нищо общо със спортен състезателен автомобил, който се разгръща след 5000 оборота. Затова поне мойте очаквания са да върви в средните без напън. Спортните коли са ми ясни с малък въртящ момент и много коне, ама аз такова не търся за из града ... хем да е икономично, хем да отлепя темпераментно от място.За състезания бих коментирал поне 5-та серия, другото е смешно.
  • #3
    5 rate up comment 4 rate down comment
    до: GTE ( преди 9 години )
    И кое точно му е кефа? че колата рипа на ниски обороти и си мислиш, че много върви. тези трикове са за хората, които нищо не разбират от коли. настъпваш, наема в ниските и оооо небеса туй голяма бегачка. само, че разбирачите знаят, че кефа е в плавното разгръщане на мощността. тази кола в оборотите в които спре да наема, моята от там тръгва. има автомобили, които оборотите не ги плашат. ръгаш 1-2 предавки надолу и излиташ...
  • #2
    12 rate up comment 0 rate down comment
    Сойка-Присмехулка! ( преди 9 години )
    Всичко е с турбо, атмосферки няма...за съжаление!
  • #1
    9 rate up comment 1 rate down comment
    GTE ( преди 9 години )
    Съществен параметър е въртящият момент и при какви обороти се достига. 110 коня при 6000 оборота и да направи някой ще е за момент, докато ако има 250 Н.м при 1500 оборота си е голям кеф за каране.