IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Nissan Sway ще гони успеха на Qashqai и Juke

Моделът е насочен към европейските потребители

Nissan Sway ще гони успеха на Qashqai и Juke

Компанията Nissan показа на автосалона в Женева концепта Sway, който според неговите създатели показва как трябва да изглежда съвременния компактен хечбек.
Nissan Sway ще гони успеха на Qashqai и Juke
Автомобилът е насочен изцяло към европейските потребители, като в компанията са надяват, че той ще може да повтори успеха на моделите Qashqai и Juke. И съответно да се наложи в един сравнително консервативен сегмент на пазара.

Дизайнът на Sway е вдъхновен от концептуалния Nissan IDx, показан на автосалона в Токио през 2013 г. Габаритите на модела са дължина 4010 мм, широчина - 1780 мм, височина - 1385 мм и разстояние между двете оси - 2570 мм.
Nissan Sway ще гони успеха на Qashqai и Juke
От компанията не разкриха технически подробности за модела, но се очаква серийната му версия да представлява следващото поколение Micra. Популярният градски автомобил ще използва платформата V на Nissan.

Гамата от двигатели ще включва 3- и 4-цилиндрови мотори на японската компания и на Renault.
Nissan Sway ще гони успеха на Qashqai и Juke
Снимки: Диян Пенев, Automedia.bg

Тагове: nissan sway
0 от 500
  • #11
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Задницата е копната от Киа Сийд Спорт, страничната линия на прозорците- от Рено Каптур, а тясната радиаторна решетка и сближените фарове са нелепи, все едно са притискали предницата в хидравлична преса.
  • #10
    5 rate up comment 4 rate down comment
    ЛапаДуха Голямглокск ( преди 9 години )
    Nissan много атрактивни дизайни правят напоследък, за жалост това важи само за екстериора, вътре е пластмасов ландшафт със странни форми и дъх на евтинджос. Същото важи и за задвижващия механизъм, посредствена техника под обвивката, но това е черта на повечето джапанки! Нисана поне имат индивидуален дизайн и не викат по 6 милиона в сервизите
  • #9
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Отново комплексарски изцепки на дръпнатите.
  • #8
    7 rate up comment 2 rate down comment
    до Х-Я ( преди 9 години )
    Ти май обичаш повече да пишеш,отколкото да четеш!Какъв да е моторът на следващото поколение Микра!? Защото това което го гледаш е точно това - бъдещата Микра.Написали са го хората. А че CVT са "шит" е безспорно,затова и ги слагат на подобен клас автомобили - обикновено маломощни чайници ,шофирани от кифли в градски условия.
  • #7
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Х-Я ( преди 9 години )
    Карал съм CVT и е много по скапано от всичко останало на пазара ( но евтино за производство ) супер своенравно и нелепо имал съм и алтима и мурано с такава глупава кутия като бях в САЩ на мицубиши INVECSIII е класи над това, да не говорим за новите ZF трансмисии.... но никога няма да ги пипнете тия :) За дизела, не казвам, че е калпав а, че е слаб ! изключително маломощен мотор за тази визия това е !
  • #6
    7 rate up comment 1 rate down comment
    @Любопитен Гъз ( преди 9 години )
    1.6 бензин е 100% разработка на нисан, рено го ползва в новото клио РС, но мотра е 100% японска разработка
  • #5
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Любопитен ( преди 9 години )
    1,6 не е на Нисан, на рендетата си е.А 1.5 е свястно дизелче.
  • #4
    17 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    А за дизела на Рено каза голяма глупост. Дизелчето доста си го бива. Този 1.5 мотор се е доказал през годините, като здрав, надежден и икономичен. Слагат гов почти всички модели на концерна, та дори и на бусове и проблем няма. Не съм фен на рендетата и кола от тях не бих си взел, но специално този дизел е добър. Изкараха и друг дизел, който е на Нисан, но го пишат съвместна разработка. 1.6 е и е още по-добър.
  • #3
    14 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Колко цвт-та си карал? Със сигурност нито едно, за да говориш подобни простотии. Това е най-приятната трансмисия за шофиране. Нямаш тласъци и смяна на предавки. Лека е, лесна за изработка, надеждна, опростена, дава икономия на гориво и щади двигателя, защото го държи в оптимални обороти. Недостатък е, че не носи на голям въртящ момент, но при нормални автомобили нямаме такъв и за това може да се ползва при почти всички. За тези, които се правят на състезатели това не е трансмисията.
  • #2
    4 rate up comment 14 rate down comment
    Х-Я ( преди 9 години )
    Хубав дизайн, обаче в тоя клас на нисан много им куца задвижването :) долнопробни CVT автоматици и напълно неадекватния 1.5 дизел на рено трагично :) виж, ако е с 1.6Т или 2.0Т ще е интересна