IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

ABT показа свой Passat Variant

Моделът предлага дизелов мотор с 280 к.с.

ABT показа свой Passat Variant

Една от премиерите на тунинг компанията ABT Sportsline на изложението в Женева ще бъде доработен Volkswagen Passat Variant. Моделът е получил подобрения както в дизайна, така и под капака.
ABT показа свой Passat Variant
Що се касае до външните доработки, те включват модифицирани брони, различна решетка, семпъл заден спойлер и странични прагове, които придават на функционалното комби далеч по-спортен вид.

ABT Sportsline са подготвили също така различни странични огледала, спортни пружини, спортна изпускателна система, както и гама от джанти с размер 20 или 21 инча. Интериорът е непроменен, като може да бъде обзаведен със стелки ABT.

Доработката под предния капак засяга най-мощната версия на 2,0-литровия TDI мотор. Благодарение на софтуерни промени четирицилиндровият двигател е получил допълнителни 40 к.с., като вече генерира 280 к.с.

Информация за въртящия момент, динамиката и разхода на гориво на мотора ще бъде изнесена през следващата седмица в Женева. Тогава се очаква да бъдат съобщени и цените на пакета.

Снимки: ABT Sportsline

0 от 500
  • #25
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Striker ( преди 9 години )
    Абе набухали са коне, ама Фолксваген...
  • #24
    3 rate up comment 7 rate down comment
    Дошо ( преди 9 години )
    Извод от написаното до тук: с тези допълнителни коне пасатора ще се движи още по-бързо.Към сервиза!
  • #23
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    ...и автомобил на Еврапа за 2015та е ...Пасат :):)
  • #22
    4 rate up comment 1 rate down comment
    6a13TT ( преди 9 години )
    Абе момче говоря ти с цифри щото VR-4ка си виждал само на снимки и в цифри. Разликата между стоков VR-4 и RS4 във вървене от място е точно никаква при повече коне и въртящ момент поради простата причина че аудито ТЕЖИ с близо 200 кила отгоре на VR-a. А анонимния очевидно има предвид един определен клип с RS6 и Legnum...
  • #21
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    "Има ли живот извън сервиза?"
  • #20
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Виж какво, по принцип хич не ме интересува за колко ускорява. При заводски дадени 6 за Галанта и 4,9 за RS4 бая трябва да се напъва, дори и да ги прави за 5,2. Отговарям на предния пишещ, че "дето все още наказва RS-ки с двойно коне където хване." Това е абсолютна глупост, първо RS не е с двойно повече коне и второ заводските данни за до 100 са му по малки. Оттук нататък ми е все тая. Не ми се спори с 15годишни. Статията е за отличния мотор с извадени 280кс от 2,0 дизел...
  • #19
    4 rate up comment 3 rate down comment
    6a13TT ( преди 9 години )
    Mного са ми забавни разни хора дето говорят за коли дето са виждали само на картинка. За незапознатия под мен само ще кажа че в реални условия стоков Galant/Legnum с ръчка ускорява до 100 за 5-5.2 сек със своите скромни нарочно ограничени 280 коня и то без насилие върху съединителя и диференциала - клипове в тубата има доста. Та хайде да не си говорим кой какво е вадил и от какво че е смешно...
  • #18
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Това VR-4, ако не е пипано допълнително с тези 0-100 за 6сек, ще ти трябва бинокъл да гледаш A4 RS....Какво да направят немците, че по същото време са вадели от почти същия, като кубатура мотор 100кс отгоре.Ще ги наказва, само ако този в RS-са спи. Иначе си мечтай...няма проблем
  • #17
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    не VR-4 пише отзад хихи...хапчетата си ги пий сам ;)
  • #16
    1 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Кой наказва GDI ли? Ба*хти смеха...преди 18г. RS-ки, хапчетата, хапчетатаа...