IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen Group утроява използването на MQB

Германците планират да продадат над 7 млн. автомобила на тази платформа през 2018 г.

Volkswagen Group утроява използването на MQB

Концернът Volkswagen Group планира да увеличи близо 3,5 пъти броя на автомобилите, които произвежда на модулната платформа MQB. Това съобщава изданието Auto Express, според което подобен резултат може да бъде постигнат през 2018 г.
Volkswagen Group утроява използването на MQB
Според информацията през 2016 г. германците ще произведат над 4 млн. бройки от модели, изградени на универсалната архитектура. А резултатът от 7 млн. единици, или 3,5 пъти повече от 2014 г., ще трябва да се фиксира през 2018 г., като в него ще влязат не само машини с двигатели с вътрешно горене, но и хибриди и електромобили.

Modularer Querbaukasten, както се нарича платформата, представлява набор от силови агрегати, електрически и електронни системи, елементи на шасито и други компоненти, които могат да се комбинират при различни варианти на разстоянието между двете оси и на пътния просвет.

Залагането на подобна архитектура позволява на Volkswagen Group да намали съществено разходите си за разработки и производство. С налагането на MQB е много лесно модел за китайския или американския пазар да бъде прехвърлен за производство в европейски завод. От това печели най-вече клиента, който получава по-голям избор от автомобили, без да се променя съществено крайната цена, уточниха от VW при представянето на MQB.

В момента MQB се използва за Volkswagen Golf, Golf Sportsvan, VW Touran, VW Passat B8, SEAT Leon, Audi A3, TT, Skoda Octavia и Skoda Superb. Шасито замести платформите PQ25, PQ35 и PQ46, като предстои на него да бъдат изградени Volkswagen Polo, VW Tiguan, Audi Q1, SEAT Ibiza, новите кросовъри на SEAT и Skoda, както и 7-местния всъдеход на Volkswagen, предназначен за САЩ.

Снимка: Auto Express

 

 

Тагове: volkswagen group mqb
0 от 500
  • #36
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Дедо Фердо ( преди 9 години )
    ВАГи, ама ти наистина ли си мислиш че баланса на серийните вагонетки и тия от ВРЦ са еднакви? Ха-ха, ами нали след първия по-дълъг скок ще забие муцуна полото ако е 60:40... Хайде, аз да ходя да обяснявам на бабите на село, че те по-има шанс да ме разберат от форумите вагонетки..
  • #35
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Дошо ( преди 9 години )
    Гледам и на Дедо Фердо не сте повярвали както и на мен.Едно си ВАГонетките знаят, едно си баят.
  • #34
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Дедооо Фердооо *** да разкажеш за недозавиването на ФВ на марките които му дишат пушака във ВРЦ. Недозавиване може да има само в ръцете на некадърен шофьор. и с предно и със 4Х4 може да се дрифти добре и със същата техника, както при задното. Това, че ти не знаеш как и автопознанията ти са от гледането на снимки и аматьорски домашни клипчета от youtube не те оправдава. Като не разбираш нищо, къде си се напънал да изпишеш толкова коментари? Гледай си колата, обяснявай на бабите в селото,но не тук
  • #33
    2 rate up comment 1 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 9 години )
    "Но всъщност, и проблем няма,"Еми ето на,ти го написа това,Фердо.И защо продължаваш да търсиш под вола теле,не мога да разбера?След като ВАГ групата продава колкото Тойота на година има ли смисъл да се коментира нещо?А дали клиентите,които си купуват нови коли на ВАГ са глупави или не едва ли можем ние да определим.Май от нас,които караме "новия внос" на реалните километри,по-глупави няма.Ама иначе много разбираме от платформи,двигатели и преливаме от инженерна мисъл.
  • #32
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Дедо Фердо ( преди 9 години )
    Това последното го е от мен. Айде, наздраве ВАГонетките, и не се вземайте много насериозно, че сте жалка картинка. Като понаучите малко нещата елате пак да си говорим.
  • #31
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Георги ( преди 9 години )
    До ТодорКак точно полуосите минават през картера? И двете ли го правят? До сега такива не сам виждал. Дай линк да ги видя, моля.
  • #30
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    В нета излиза инфо за Audi TT Offroad Concept с разпределение 54/46, ама то първо е концепция която никой никога не е мерил, второ е хибрид и има към 100 кила батерия зад задната ос, която го балансира. Аз питам за масовото не-хибридно ТТ, това с недозавиващото шаси.
  • #29
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Трият ми мнението, линкове също. Намери си инфо в нета, има...
  • #28
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Звучи добре, да, но едва ли е вярно. Откъде го изсмука? Дай линк, ако не искаш да звучиш като поредната лъжлива ***.
  • #27
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Audi TT 54/46 FT 86 53/47Така добре ли е? :) За новото става въпрос, върху коментираната платформа