IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Lexus отново е най-надеждната кола в САЩ

В отделните категории с най-много първи места са моделите на GM и Toyota

Lexus отново е най-надеждната кола в САЩ

Експертите от агенцията J.D. Power and Associates съставиха ежегодната си класация за най-надеждните автомобили. Изследването се провежда за 26-и път, като през тази година обхваща автомобили от моделна година 2012 г.
Lexus отново е най-надеждната кола в САЩ
Класацията се базира на потребителска анкета, направена на територията на САЩ. Собствениците на автомобилите е трябвало да посочат основните проблеми, с които са се сблъскали през последните 12 месеца. Средната оценка се съставя на база неизправностите, открити при 100 автомобила от марката. Така на първо място е Lexus, при който са установени 86 повреди при 100 машини.

Топ 10 на марките:
Lexus отново е най-надеждната марка в САЩ
На втора позиция е Buick със 110 проблема на 100 коли, а на трето е Toyota, при която са открити 111 дефекта. На обратния полюс - с най-много повреди са Jeep (197/100), Land Rover (258/100) и Fiat (273/100).

В отделните категории най-много първи места имат представители на General Motors и на Toyota - по 7. Отличниците на американския концерн в отделните класове са Buick LaCrosse, Chevrolet Camaro, Chevrolet Malibu, Chevrolet Silverado HD, GMC Sierra LD, GMC Terrain и GMC Yukon. Докато при компанията Toyota първи места печелят Lexus ES, Lexus GX, Scion tC, Scion xB, Scion xD, Toyota Corolla и Toyota Sienna.

Победителите в отделните класове:
Lexus отново е най-надеждната марка в САЩ

 Lexus отново е най-надеждната марка в САЩ
Lexus отново е най-надеждната марка в САЩ
Снимки: Lexus / J.D. Power and Associates

 

0 от 500
  • #45
    5 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Как да има разлика в Приуса за Европа и САЩ, като ги правят за там и ги продават тук. Един нормален Приус с ръчка няма с един мотор. Същото и при Хонда, два мотора и две нива на изпълнение. Ако искаш друго няма. Затова и тук толкова продават...При европейските има основни различия
  • #44
    4 rate up comment 7 rate down comment
    до GP ( преди 9 години )
    Нима, ти кой беше всъщност? Откъде знаеш, кой колко изкарва и какво сменява? Ти каква база за сравнения си? Поредния ...с пълните глупости
  • #43
    12 rate up comment 3 rate down comment
    до: бъчваря ( преди 9 години )
    Пак пишеш глупости.Сравни примерно Лексусите в САЩ и Европа да видиш, че нямат разлика!Сравни Приус да видиш, че и той няма разлика.Гледай си там умрялата Фиеста и не се прави на умен,че никак не ти се получава!Колкото повече пишеш,толкова повече глупостта ти избива,като въшка на челото.
  • #42
    20 rate up comment 9 rate down comment
    GP ( преди 9 години )
    ВАГ автомобил, който е изкарал 50 000 км само със сменени консумативи няма, Лексус изкарал над 150 000 км има... И държа да подчертая, че двигателят не е консуматив. Немците се опитват да ни убедят, че заради фалшивия имидж на колите им, трябва да се наливат грешни пари в поддръжката им... Това са коли за дезинформирани комплексари!
  • #41
    5 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Германската организация DEKRA публикува интересни изследвания, касаещи надеждността на автомобилите. Резултатите от проучването се базират на над 15 млн. технически прегледа, извършени през последните две години. Субкомпактен клас-Audi A1-93.0%Компактен клас-Toyota Prius-94.6%Среден клас-Volvo S60/V60-97.5%Горен сегмент на средния клас-Mercedes-Benz E-97.6%Спорткари и роудстъри-BMW Z4-96.6%SUV - Mercedes-Benz GLK-96.2%Миниванове - Ford C-Max-93.1%Пикапи - Volkswagen Amarok-81.9%
  • #40
    6 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Разбира се, че трошливостта не е свързана основно с агрегатите и екстрите. Изпуснали сте кавичките, но като цяло колкото повече електроника, агрегати и кс от единица обем повече се изкарват, шанса нещо да се развали е по-голям. Който не му уйдисва да взима един мотор 2500сс 65 кс вечен е, без клима, без серво и тн...
  • #39
    18 rate up comment 1 rate down comment
    Аурис фен ( преди 9 години )
    Защо има толкова злоба и негативизъм? Защо изобщо се споменават ВАГ като статията е за Лексус не мога да разбера? Нормалните хора си хвалят това което харесват, не се интересуват от конглокенцията и изобщо не й обръщат внимание. Какво ги плюете не разбирам?
  • #38
    17 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Сложността не е пропорционална на надеждността. Хибридите на Тойота са много по-сложни от допотопните технологии на ВАГ например, но въпреки това са в пъти по-надеждни. Е, разбира се, това е защото японците изпипват нещата до припадък, докато немците са си природно немърливи.
  • #37
    12 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Mejdu drugoto i novite Dacia Logan sa sred nai-oprostenite koli,no redovno zaemat poslednoto miasto v germanskite tehni4eski pregledi. Za6to li?!
  • #36
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    problema e 4e ne si prav- i jigulite, i moskvi4ite i starite dacii se 4upiat mnogo.Vajnoto e koi proektira kolata i kak i aproizvejda. Ina4e ZAZ e nai-oprostenata kola,ama se 4upi mnogo i pregriava.