IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Обновеният DS5 дебютира преди Женева

Моделът вече не носи емблемата на Citroen

Обновеният DS5 дебютира преди Женева

Снимки на модернизираната версия на модела DS5 разпространи френската марка DS. Автомобилът ще има премиера в Женева, като се отличава с освежен външен вид, нов интериор и най-новите агрегати на PSA, включително дизел-електрически.
Обновеният DS5 дебютира преди Женева
Снимка: DS

Луксозният модел, който вече е напълно отделен от гамата на марката Citroen и не носи нейната емблема, демонстрира различна предна част, която доминира с LED фарове и хромиран елемент, продължаващ чак до челното стъкло. Отзад промените са по-умерени, като засягат стоповете, бронята с вграден дифузьор и двойната изпускателна система.

Голямата новост в салона е инфо-развлекателната система с тъч дисплей, благодарение на която инженерите са елиминирали цели 12 физически бутона. Обновеният модел разполага също така с предни електрически седалки с функция за масаж, амбиентно осветление, система за предупреждение при обект в мъртвата зона на огледалата, адаптивен автопилот, автоматични дълги/къси светлини и др.

Гамата от мотори е представена от най-новите турбо-двигатели на групата PSA, сред които бензиновия THP 165 и дизеловите BlueHDi 120, BlueHDi 150 и BlueHDi 180.

Върховият модел е дизел-електрически хибрид, който съчетава 2,0-литров дизел с мощност 163 к.с. и електромотор, доставящ допълнителни 37 к.с. Вторият двигател е разположен на задния мост, като по този начин предоставя на автомобила задвижване към всички колела.

Премиерата на обновения DS5 ще се състои на 3-ти март в Женева, когато ще бъдат съобщени всички подробности.


Тагове: ds ds5
0 от 500
  • #10
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Бай Коста ( преди 9 години )
    Бих се тръшнал вътре...А иначе - няма размери, няма цени и тези 200 коня максимално за луксозен модел са меко казано скромни.
  • #9
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Wow ( преди 9 години )
    Уникален автомобил и браво на Ситроен, щом накараха мен да хареса техен модел :) Това е единственият модел, който бих си купил от тях. Иначе до колегата по-долу и на мен задницата малко разваля цялата красота но може да се преглътне...
  • #8
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    На мен С линията малко повече ми харесва, не че това тук е лошо.По ревютата на последното поколение Ситроени и Пежа мрънкат че операционната система на тъч скрийна не била лесна за ползване. Но те мрънкаха и срещу многото копчета на волана на предното поколение. А като горд собственик на старото С4 бих казал че са сравнително удобни.В JD Power от 2012 вече са над средното ниво.
  • #7
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    колата е супери.имам само забележка към задните светлини.само те развалят цялата добра работа.дано са оправили и качеството,както колегата отдолу отбеляза!
  • #6
    11 rate up comment 2 rate down comment
    Auto ( преди 9 години )
    Интериора е много добър! Изчистен, елегантен и интуитивен! Да гледат малко германските премиуми, как се прави, особедно онези с ред духалки и ред телевизори и копченца и врътки!
  • #5
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Хм - не можеш да се протегнеш да целунеш гаджето!
  • #4
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Много добре са го направили поне на външен вид. Дано и с техниката са се справили подобаващо, защото до сега в това отношение бяха много зле. Особено електрониката е много зле.
  • #3
    11 rate up comment 2 rate down comment
    nikito_blend ( преди 9 години )
    Особено вътре много ми допада.
  • #2
    8 rate up comment 1 rate down comment
    thebrainless ( преди 9 години )
    Не е лошо, но ако имаше повече приемственост с оригиналния DS, щеше да е по-добре.
  • #1
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Агресивна предница