IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota е лидер по иновации в бранша

За 5 години японците са регистрирали 7000 патента

Toyota е лидер по иновации в бранша

Компанията Thomson Reuters публикува резултатите от свое изследване на патентната активност на различните автомобилни производители. Оказва се, че патентите, получени в бранша до юли 2014 г. са почти 12 000. Проучването обхваща периода от 2009 г., когато тяхната бройка е била едва 2000.
Toyota е лидер по иновации в бранша
Лидер по получени патенти за този период (2009-2014) е компанията Toyota, която е регистрирала повече от 7000 иновации. Само за новости в областта на производството на двигатели японците са взели 3700 патента.

В областта за разработка на системи, които да подпомагат водача, лидер е компанията Bosch с 200 патента. Те са за технологии като система за автоматично разпознаване на пътните знаци, система за автоматично спиране, както и система, откриваща обекти край пътя, когато те са извън зоната за видимост на водача.

Най-много технологии, свързани с икономия на гориво, са патентовали корейският Hyundai и американските GM и Ford. Освен това именно Hyundai е най-бързо развиваща се компания по количество получени патенти. През 2010 г. тя е взела около 500, а през 2013 бройката надхвърля 1200.

Като цяло иновациите за безопасност на автомобилите, патентовани през 2009 г., са малко под 1000, докато през 2013 г. надвишават 2500. Любопитното е, че в областта на навигациите и управлението на автомобилите броят на патентите през целия период си остава на едно и също ниво.

Снимка: Toyota

 

0 от 500
  • #51
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Георги Попов ( преди 9 години )
    Тойота е първата кола със систама за автоматично паркиране, създадена през 2004та година.Дистроник, систама за следене на пътната лента и PCS(PRe Crash Safety) са пуснати същата година. Също така Тойота е единствената кола с планетни предавки (при хибридите). Нека и не забравяме, че Тойота е една от малкото марки, които не се поддават на глобалиазция на моделите си и на различните пазари се предлагат подбрани моделни гами и двигатели, с цел максимално да удовлетворят таргетирания пазар.
  • #50
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    "експерте" за тези пари сменяш не ангренаж, а на баба си шортите. върви се застреляй някъде най-добре с плоските си лъжи. много добре знаем колко е обслужването в цитроен, а ти ако не знаеш както се вижда им се обади по телефона, за да разбереш! тези 250 лв. само за смяна на ангренаж не ти стигат, а какво остава за обслужване. на немските талиги на които си фен погледни и там за какви цифри става на въпрос. цените започват х2.приус има 5 г. безплатно обслужване. нещо неясно по въпроса!
  • #49
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Тойотко ( преди 9 години )
    "Toyota admits that the production of its lightweight Prius requires more energy and emits more carbon dioxide than the production of its gas-only models"Това че за Приус трябва повече енергия за производство от конвенционалните коли на Тойота дали означава че за Приус трябва повече енергия отколкото за Голф, например? Знам че като на немско фенче мисленето не ти е силната страна, затова ще ти подскажа - НЕ!
  • #48
    0 rate up comment 2 rate down comment
    до експерта ( преди 9 години )
    Японец започна че 250 лв е най-евтиното обслужване на пазара аз за тези пари сменям и комплект ангренаж и масло 5W30 освен споменатото в Ситроен
  • #47
    0 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    http://science.howstuffworks.com/science-vs-myth/everyday-myths/does-hybrid-car-production-waste-offset-hybrid-benefits1.htmhttp://***.hybridcars.com/battery-toxicity/Toyota admits that the production of its lightweight Prius requires more energy and emits more carbon dioxide than the production of its gas-only modelsЩе си говорим след 10 години колко точно екологични са хибридите
  • #46
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    ТОЙОТА Е ЛИДЕР ПО ИНОВАЦИИ В БРАНШАНякой нещо не разбрал или не му отърва този факт и се мъчи да изкара от 10 кладенеца вода, за да обори неоспоримите факти! Пред фактите и боговете мълчат, но не и *** немски каски за които по-голяма иновация от гоуф 4-ка няма. Това за тях е върха на технологиите и няма по-иновативно нещо от гоуф и по-хубава музика от чалгата.
  • #45
    2 rate up comment 2 rate down comment
    експерт ( преди 9 години )
    Обслужването на Приус първите 5год. е БЕЗПЛАТНО. Анонимния, който пита какво включва обслужването за 250 лв. ще му кажа:филтри и течности+тестове на системата и цялостен оглед. Ремъци мой човек в Приус НЯМА. Четете бе хора преди да пишете глупости! Водната помпа и климатика са електрически, а мотора е с ангренажна верига. И сега стгаме до въпроса кое е скъпото на обслужването на Приус според "експерта", който казва, че е? За екологията и батериите се е изказа отново "компетентно" "експерта".
  • #44
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    *енергоемко им е производството спрямо конвенционалните коли
  • #43
    0 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Още един недостатък в екологично отношение на хибридите е че гълтат много повече енергия следователно повече С02 се генерира. Дори Тойота си признава за ПриусаОсвен това за рециклирането на батериите отива още енергия.А това че обясняват че цената на лития пада е защото се добива в Китай голяма част от него а те са над дреболии като екологично производство и безопасност на труда
  • #42
    0 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    В Европа се рециклират по-малко от 50% от батериите които се изразходват всяка година а останалите 50 гният на някое сметищеОсвен това при рециклирането се отделя голямо количество солна киселина под формата на пАри и къде отива тя - в атмосферата и после откъде е киселинния дъжд