IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Lexus и Subaru отново най-добри за препродажба

Класацията е на американската компания Kelley Blue Book

Lexus и Subaru отново най-добри за препродажба

Американската компания Kelley Blue Book публикува ежегодната си класация на най-добрите автомобили за препродажба. Сред премиум марките първото място отново е за Lexus, а при масовите начело застава Subaru.
Lexus и Subaru отново най-добри за препродажба
За Lexus това е четвърта поредна победа, докато Subaru печели за втори път след 2011 г. Класацията на Kelly Blue Book излиза в продължение на 13 години, като експертите на компанията оценяват остатъчната стойност на автомобилите. Тя се изразява в проценти от първоначалната цена на модела.

В класацията не се включват транспортни средства, произвеждани в малък тираж, а също така и машини, чиято цена преминава 60 000 щатски долара. Изключение се прави единствено за хибридите и суперколите.

Най-добрите модели по класове

Субкомпактен – Honda Fit

Компактен – Subaru Impreza

Компактен спортен модел – Subaru WRX

Средноразмерен модел – Subaru Legacy

Пълноразмерен модел – Dodge Charger

Премиум, начално ниво – Lexus RC350

Премиум, стандартен – Lexus GS 350

Луксозен модел – Lexus LS 460

Спортен автомобил – Chevrolet Camaro

Суперкар – Chevrolet Corvette

Хибрид – Toyota Camry

Хибрид plug-in – Porsche Cayenne S E-Hybrid

Компактeн всъдеход – Jeep Wrangler

Средноразмерeн всъдеход – Jeep Wrangler Limited

Пълноразмерeн всъдеход – Chevrolet Suburban

Компактен всъдеход, премиум – Mercedes-Benz GLK

Средноразмерен всъдеход, премиум – Lexus GX 460

Пълноразмерен всъдеход – Lexus LX 570

Хибриден всъдеход – Lexus RX 450h

Средноразмерен пикап – Toyota Tacoma

Пълноразмерен пикап – Toyota Tundra

Миниван – Toyota Siena

Според прогнозите на експертите от Kelly Blue Book, автомобилите от моделна година 2015 г. след 5 години ще запазят едва 38.2% от цената си като нови. По този начин купена в момента машина за 50 000 щатски долара през 2020 г. ще струва около 19 100 долара.
 

 

Тагове: kelley blue book
0 от 500
  • #31
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    толбухински *** не са за вас тъз коли
  • #30
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен до Nev ( преди 9 години )
    Колега, айде дай един от новите мотори на ВАГ да му бутнем една газова и да видим после :)
  • #29
    1 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен до Nev ( преди 9 години )
    Тук засичах една обява за продажба на Лексъс с газова? Тоя къв ли е бил? Германско фенче или беден жълтур? По въпроса за газта. Мой приятел пука 2 пъти глава на Хонда от газ, след това разкара газовата. Супер мотора на Хонда не издържа на една умряла газ, повишената температура го убива. Толко по въпроса за супер здравия им мотор...
  • #28
    15 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Руснаците нямат избор. Половината им държава зиме е -30, лято + 30, бензина все още масово е 92, пътищата и като нашите. Там германки редко се карат, щото не оцеляват. Масово се карат японски и корейски автомобили, има явно защо. А тука, пишлеметата събрали 2 бона за Гоуф 3-ка и после номер едно по постове колко били велиги ВАГ, че купили Бентли и те карали кола от фирмата прижежаваща Бентли. Абе комплексари колко щеш.
  • #27
    14 rate up comment 2 rate down comment
    автоджамбаза ( преди 9 години )
    продължениеА немските коли се купуват предимно от турци, българи, албанци и сърби. Можеш добър пазарлък да направиш и много да ти смъкнат от цената. За това колегите автотърговци у нас предпочитат немското, защото се купува евтино, а се препродава скъпо. Печалбата при немските е най-голяма и винаги е било така. После ще има и много хляб и за сервизите. Без немски коли половината ще фалират. Издавам ви тези тайни, защото вече не се занимавам с това, но е хубаво всеки да знае каква е истината.
  • #26
    14 rate up comment 1 rate down comment
    автоджамбаза ( преди 9 години )
    Положението в Германия и Италия от където имам преки впечатления е същото. Японките държат висока цена и трудно се намират запазени коли. Явно хората ги сцепват от каране преди да решат да се разделят, па макар и трудно. Тези коли отидат ли в автокъща и на момента ги разграбват или предварително са поръчани или резервирани. Бил съм свидетел, как руски и полски автовози идват и ги товарят предимно с японки. Немски коли има много и почти никой не ги купува употребявани. Със сигурност има причина.
  • #25
    17 rate up comment 2 rate down comment
    Nev ( преди 9 години )
    Най-ми е смешно и повярвате това не са единични случаи, когато видя типичния батка-мега-гъзар, като спре с Порше Кайен Ес или Ауди Ес8 на безиностанцията... на газ колонката! Ей такива са половината германски фенчета, дето под всяка статия тръгват да обясняват, без никой да ги е питал, как например 20 годишен Гоуф е по-добър от чисто нов Фиат или Киа например! :)А най-смешното е, че и си вярват!
  • #24
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Вероятно хамериканеца е виждал все някога и Кади и Форд, че може и да е карал такива и може би пък и да е имал щастието и сервизите им за ремонт да посещава, ноо цените в тоя случая са сооолени, та може чиляка да е решил да избере хем престижно, хем икономично, хем здраво, японско де. Нещо странно ли е това?
  • #23
    4 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    *** статистика за щатите...Тук е съвсем различно, аз оттам коли не си купувам. Субару тук си седят по къщите и са без пари, сравнени с останалите, а пък са по скъпи като нови. Обезценяването при тях е огромно.
  • #22
    6 rate up comment 21 rate down comment
    майстор Тойотко ( преди 9 години )
    Алексис е малко по-лъскав кашон от другите японски кашони! Но е кашон!