IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Първият plug-in хибрид на Mitsubishi акостира в България

Outlander PHEV вече кръстосва софийските булеварди

Първият plug-in хибрид на Mitsubishi акостира в България

Първият plug-in хибрид на Mitsubishi акостира в България
Първият хибриден модел с възможност за зареждане от електрическата мрежа на Mitsubishi бе доставен в България, съобщават от Балкан Стар Мотърс.

Моделът Outlander PHEV, който бързо си спечели име на пазарите в Европа, вече кръстосва софийските булеварди. Първият у нас представител на модела е поръчан от компанията Mitsubishi Corporation Sofia Liaison Office, която се сдоби и с първия в България напълно електрически модел Mitsubishi i-MiEV.
Първият plug-in хибрид на Mitsubishi акостира в България
Кросовърът Outlander PHEV разполага с 2.0-литров бензинов двигател, два електродвигателя (един на предната ос и един на задната) и пакет литиево-йонни батерии (12 кВч).

Движейки се само на електричество моделът може да измине 52 километра. С помощта на четирицилиндровия бензинов двигател автономията на проходимото возило достига 880 километра. Според изчисленията на японците, Outlander PHEV има средно потребление на гориво от само 1.9 литра на 100 километра пробег. Тъй като Outlander PHEV е plug-in хибрид, батериите му могат да се зареждат в електрическата мрежа, като това отнема 4 часа.

Хибридната система на Outlander PHEV разполага с три режима на управление - Pure, Series и Parallel. При първия возилото се задвижва изцяло на електричество, докато при втория се включва и бензиновия двигател, който работи като генератор и доставя енергия на електромоторите. Този режим може да се включи автоматично, когато  зарядът в батериите намалее до определено ниво. При третия режим бензиновия двигател поема по-голямата част от работата по задвижването на колата и задно с електрическите двигатели доставят максимално представяне. Този режим също може да се включи автоматично, при изпреварване или при изкачването на голям наклон.

Пазарният лидер сред plug-in хибридните автомобили в Европа вече се предлага на повечето пазари на континента. В Германия цените на Outlander PHEV стартират от 39 990 евро.

Снимки: Mitsubishi

0 от 500
  • #10
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Пешо ( преди 7 години )
    Мале колко сте назад... това е бъдещетотъркаляйте си смотаните брички на газ и дизел, света продължава напред !
  • #9
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Разхода е напълно нереален естествено. 1.9/100 само по нанадолнище може да ги докарат до толкова. Предполагаме, че батерията е напълно заредена и минаваме 50 км., но остават още 50 км., които трябва да изминем. Няма начин това да стане с 1.9 л. гориво на тази голяма, тежка и с аеродинамика на тухла машина. Такива коли имат реален среден разход 8-9/100 при галене на газта и над 10 при нормално каране.
  • #8
    7 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Аз имама Аутландер 2.4 170 кс бензин CVT автоматична кутия. Извън града 12/100 разход, ако караш като пенсионер слиза до 9.6. В града под 12 не слиза. Та ка са го докарали на книга тоя хибрид да харчи 1.8/100 си е магия.А и цената е убийствена. Аз моя го купих в чужбина нов за 25000 лева и вноса ми излезе към 10000 = 35000. Ама лева а не евро. А като се скапят батериите слер 3-4 години айде още 10000 евро за нови.
  • #7
    2 rate up comment 7 rate down comment
    фф ( преди 9 години )
    Имам същия автомобил, но дизел. Дават му разход 6,5 в града но под 9 с пенсионерско каране не пада, а извън града нещата са още по зле-заводски разход 4,5 , но при 140км/ч под 8 не пада.
  • #6
    3 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Всеки следващ модел е по грозен от предишният..Този път са се вдъхновили от дизайнът на фолксваген,оня бус дето прилича на чук и струва колкото мерцедес.Не ме кефи.А там какви им били супер двигателите...Ми те на всички по сериозни марки без разни индийски и китайски ментета са им хубави двигателите.
  • #5
    6 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Може 0/100 да стане, ама не може. Има си методи за измерване СРЕДНИЯ разход на гориво, а не някакъв друг. ОК, приемаме, че батерията е фул, но да караме докато свърши и докато свърши резервоара с гориво, за да видим какво е положението с разхода! Няма да е 1,9/100 предполагам. Най-малко ще е х5. Така, че това не е реален разход.
  • #4
    12 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ако го караш само в града и го зареждаш всяка вечер може и 0/100 да стане. Разхода на този тип хибриди е много относително нещо.
  • #3
    26 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Холандия и специално Амстердам е пълно с такива. Там е изключително изгодно да караш подобен автомобил - този модел е доста луксозен вътре с много пространство и там навсякъде си паркират и зареждат безплатно. напрактика в града си го карат само на ток, тъй като навсякъде има зарядни. 52 км. само на ток и зареждане за 4 часа е идеално за града.Като сложим и отстъпките в цената и данъците, си е разбираемо защо ги търкалят толкова много. А явно е и сполучлив и здрав модела.
  • #2
    12 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Тея да не са се заразили от ВАГ с тези измислени разходи на гориво! Колкото до марката е много уважавана от мен. Имал съм 2 коли от тях и съм много доволен от всичко, но пък така нагло да си фантазират 1.9/100 км. е срамота. Някой ще каже: ама то нали плъг ин хибрид бе и батерията се зарежда. Дай тогава, ако има такъв хибрид с батерия, която издържа 100 км. преди да се зареди да кажем, че разхода е 0/100 КМ. *** работа...
  • #1
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Хибридният ( преди 9 години )
    1.9/100 км. ?!?! Мъка..мъкааа