IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

G63 AMG 6x6 получи червен карбон от Brabus

Двигателят на машината разполага със 700 к.с.

G63 AMG 6x6 получи червен карбон от Brabus

Пикапът Mercedes-Benz G63 AMG 6x6 е от онези автомобили, с които няма как да останете незабелязан. Все пак моделът има 6 колела и тежи цели 4 тона. Компанията Brabus обаче реши да го направи дори по-открояващ се, като го оборудва с допълнителна доза карбон, при това оцветен в черешов цвят.
G63 AMG 6x6 получи червен карбон от Brabus
Новият продукт на Brabus е почти аналогичен с версията, която компанията показа преди около година. При новата версия на G63 AMG 6x6 обаче елементите от натурален карбон са заменени от такива, оцветени в черешово червено. Те обхващат арките на калниците, страничните огледала и въздухозаборниците, като контрастират с боядисаната в лъскаво черно каросерия. Салонът не е променян и залага на кожена тапицерия в червен цвят.
G63 AMG 6x6 получи червен карбон от Brabus
Задвижването на новия модел е поверено на агрегата от Brabus B63S. Това е 8-цилиндровия бензинов мотор на G63 AMG 6x6, който обаче разполага с два нови турбо-компресора, различна електронна система за управление на двигателя и нова изпускателна система, даваща възможност за настройка на нивото на звука.

Благодарение на тези помени мощността на агрегата е увеличена със 156 к.с. до 700 к.с. Максималният въртящ момент също е нараснал – от 760 на 960 Нм, като това позволява на 4-тонния звяр да ускорява от 0 до 100 км/ч за 7,4 секунди. Максималната скорост е ограничена по електронен път на 160 км/час.

Цената на версията с червен карбон не се съобщава. Знае се обаче, че стандартният Mercedes G63 AMG 6x6 стартира от 450 000 евро, а показаният по-рано модел на Brabus струва със 100 000 евро отгоре. Има и брониран вариант, чиято цена е 986 625 евро.

Снимки: Brabus

0 от 500
  • #3
    0 rate up comment 0 rate down comment
    AZ ( преди 9 години )
    Виждам бъдещето на този кашон, като камион за извозване на дървен материал и сериозна преработка за поевтиняването му до цената на нов УАЗ.
  • #2
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Вътрешна конглокенция - ако на човек му трябва 6х6 мергел, един унимог е много по-добър вариант. Има го в голям и малък вариант, освен това е по-евтин. Дори шейх-пазарът, за който е предназначена горната G-класа предпочитат унимог-овете. Много добри машини са.
  • #1
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Koko ( преди 9 години )
    Тия *** вече от мързел гледат да изтипосат най старите новини като най нови...балъци!!!!!!