IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Американският конкурент на BMW M5 и Mercedes E63 AMG

Cadillac показа новия CTS-V

Американският конкурент на BMW M5 и Mercedes E63 AMG

Американският производител на луксозни автомобили Cadillac показа обновената версия на спортния модел CTS-V, чиято премиера пред публика ще се състои през януари в Детройт.
Американският конкурент на BMW M5 и Mercedes E63 AMG
Снимка: GM

Cadillac CTS-V, който на пазара ще конкурира автомобили от калибъра на BMW M5 и Mercedes E63 AMG, разполага с компресорен 6.2-литров V8 двигател. Той се куплира с 8-степенна автоматична трансмисия и генерира 649 к.с. и 855 Нм.

Максималната скорост на движение на обновения CTS-V достига 322 км/час, а ускорението от място до 60 мили в час става за само 3,7 сек., сочи официалната информация от Cadillac.

Американският модел разполага с цялостен агресивен бодикит, който включва спортна предна броня, разширени арки на калниците, заден спойлер и др. Предлага се и опционален пакет с карбонови компоненти, който според информацията придава на CTS-V още по-брутален външен вид.

Обновеният CTS-V разполага с самоблокиращ електронен заден диференциал, спирачна система Brembo, както и със система, предлагаща няколко режима на управление - Tour (комфортен), Sport (спортен), Track (пистов) и Snow (зимен).

Премиерата пред публика на Cadillac CTS-V ще се състои през януари на автосалона в Детройт. Продажбите започват в края на лятото. 

Тагове: cadillac cts-v
0 от 500
  • #23
    10 rate up comment 2 rate down comment
    До долния ( преди 9 години )
    Що ти с алудито, бенвето или умрелцедеса, все за бол грешни пари, колко дигаш до 100!?Аман от дребнави душички...
  • #22
    6 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    И още нещо не искам да издребнявам, но гледам какво пишете и да ви светна, че от 0-60 мили и от 0-100км. са различни ускорения, другия път като пишете как Кадилака вдига от 0-100 за 3,7 сек. четете първо какво пише . от 0 до 100км. Кадилака може да отиде на 3,8, 3,9 секунди. 0-60 мили е от 0 до 96,5 км. а не от 0-100км. От 0-100км.ч. си е европейска дисциплина.
  • #21
    2 rate up comment 7 rate down comment
    бавареца ( преди 9 години )
    бмв М3 и М4 със G-Power power module за 3,359 euros -> 500кс и 325км/ч.
  • #20
    4 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Топ Гиър Америка е с водещи от америка, които всяко предаване се кланят на Американското. Хората тестват и правят разлика. КАдилак и Линкълн са на дъното в САЩ. А глупости че немски бегачки под 100000$ вдигали 250км. е глупост и лъжа. М3,М5,М6, RS5,RS6, C63AMG и т.н. са все под 100 бона в САЩ. Този Кадилак извън САЩ, няма да има никакви продажби. И това е защото хората за парите му ще си купят Европейска или японска бегачка.
  • #19
    13 rate up comment 2 rate down comment
    2втек ( преди 9 години )
    Страхотна визия
  • #18
    11 rate up comment 7 rate down comment
    darth ( преди 9 години )
    до волана на Астричката- само за справка : немски варел движещ се със скорост 250 срещу американски мускул 330 км/ч. След 20 км на немския премиум му светва лампа бегай у сервизо...щот много го подкара. Ще се разпадна. Може ли толкова задръстени индивиди да има у нашата страна не знам? Колата изобщо не можете да я сравните с европейските ***. Дизаин, мотор..... Човека волана не харесва. Не, че другото му харесва, как да се изразя няма я онази фолк чалгийска нотка в автомобила.
  • #17
    14 rate up comment 22 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Американците никога не са можели да правят наистина спортни коли. Наистина старите им мъсъли имат своя чар но в наши дни им остана само Шевролет Корвет Предишния CTS-V върти Нюрбургринг за 8 минутиКола с 560 коня е по-бавна от Рено Меган и Сеат Леон
  • #16
    4 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Само в Германия има аутобани които през ЧАСТ от времето нямат ограниченияТова че всички там карат с 200 са старогермански митове и легендиДа 3.Х и 4.Х литрови двигатели в Европа не стигат такива стойности - НормалноА класата и луксът си имат цена я виж и супер спортните лексуси колко струват, GT-R-a и той че и те са по 200 хил $
  • #15
    16 rate up comment 11 rate down comment
    До жълтия анонимник ( преди 9 години )
    Дори в Германия има поне 2000км аутобани БЕЗ ограничение на скоростта!Кадилакът постига 3.7/100 и 322км/ч под 100000$, немските вурстове се напъват до толкова поне на 2-на и 3-на цена!Дори суперспортната Карера не ги стига тези показатели, ако е под турбо версия за около 200000$!!
  • #14
    21 rate up comment 6 rate down comment
    До долната ТЪПНЯ! ( преди 9 години )
    Ей толкова глупости на 1 място трудно може някой да събере!1.Топ гиър "американска версия"!!? (а не ЕВРОПЕЙСКИЯ топ гиър в америка, дето му плащат най-вече вурстовете да пише за техните прескъпи "премиуми");2. На 1 продадени БМВ и Мерц (алуди никви ги няма в САЩ)има поне 3 продадени Кадилака, ама кой да чете Форбс, напр.;3. Кадилак във фалит - малкия явно живееш с поне 1 петилетка назад и т.н. и т.н.