IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Subaru също се отказва от 6-цилиндровите мотори

Японците ще се насочат към пускането на един и същ двигател в по-голям брой модификации

Subaru също се отказва от 6-цилиндровите мотори

Subaru става поредният автомобилен производител, който възнамерява постепенно да се откаже от използването на 6-цилиндрови мотори. Това съобщи главният инженер на марката Йоичи Хори пред Car Advice.
Subaru също се отказва от 6-цилиндровите мотори
Според него, продажбите на автомобили с 6-цилиндрови двигатели в цял свят намаляват и затова повечето от марките, напълно естествено, се насочват към използването на по-компактни и по-икономични агрегати, използващи турбина или хибридна технология.

Инженерът на Subaru все пак не пожела да се ангажира с мнение дали 6-цилиндровите мотори напълно ще бъдат премахнати от гамата на марката и кога евентуално може да стане това. Според него обаче агрегатите с 4-цилиндъра и обем 2.0 литра, които разполагат с турбина, са напълно достатъчни дори за най-големите модели на марката.

„Subaru е сравнително малка компания, която не може да си позволи да предлага толкова много двигатели, колкото нейните конкуренти – коментира Йоичи Хори. – Това се отнася най-вече за дизеловите агрегати, така че трябва да поемем в нова посока и да следваме тенденциите на пазара.“

Според специалиста, една от възможностите пред японския производител е пускането на един и същ двигател в по-голям брой различни модификации. Това от една страна ще спести пари за разработката на нови мотори. А от друга ще позволи част от новите варианти на един и същ агрегат да бъдат насочени към икономия на гориво, а другата част – към постигане на по-висока производителност.

Снимка: Subaru

 

 

 

Тагове: subaru motors
0 от 500
  • #14
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Нев ( преди 9 години )
    Ауди фен, понеже изглежда си от онези пубери, които се изявяват по форумите със "знания", защото никъде другаде не ги вземат на сериозно, особедно в реалния живот, та за теб ще поясня специално че двигателя е на Субару, 2.0 литров атмосферен боксер с 4 цилиндъра и единственото нещо от Тойота е горивната апаратура. Това е так, защото този двигател с инсталира в купето БРЗ, съвместно разработено с Тойота. А колкото до Ауди, виж дали можеш да намериш от коя японска марка са ползвали цели двигатели?
  • #13
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ако знаеше едно нещо за Субару, нямаше да пишеш такива глупости.За боксеров двигател чувал ли си. Тойота нямат нищо общо с двигателите на субару.Виждам, че си фен вагените.Знаеш ли с какъв двигател е класическата костенурка.Дай да ти дам един урок по история.Субару купуват патента за боксеровите двигатели от Порше средата на 20 век.От тогава произвеждат единствено и само коли с боксерови двигатели.Финансово не са толкова изгодни,но това е една от чертите, които ги отличава от ширпотребата. ;)
  • #12
    0 rate up comment 4 rate down comment
    Audi fan ( преди 9 години )
    Пише нещо интересно на моторчето Toyota!!!!haha
  • #11
    5 rate up comment 1 rate down comment
    до: Кико ( преди 9 години )
    Правиш ли разлика между сегашно и минало време? Говоря за сега, че не продават, а не за преди дали са продавали или не са. Чети преди да пишеш, защото ставаш писател, а не читател, като Чукчата! Точно на това акцентирам и съжалявам, че нямат в гамата за Европа 6-таци, а не че са нямали. Наистина жалко за тези прекрасни двигатели. В гейския ЕС сме ощетени във всяко отношение, а цените космически на всичко и най-вече на горивата и колите.
  • #10
    10 rate up comment 3 rate down comment
    iff ( преди 9 години )
    Който не е карал Subaru, моля да не разтяга локуми!
  • #9
    4 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Субаруту става все по-смешно и по-смешно!Вече не само отвън, но и под капака!
  • #8
    11 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Нещастниците са немските пръдливи напити некадърни ***.Пройзводители са на кюмбета за *** и нафтови пушещи печки за прости ***.
  • #7
    4 rate up comment 14 rate down comment
    Аноним ( преди 9 години )
    Като гледам, хората в гаражите ди произвеждат 6-7-8 цилиндрови мотори, турбо и какво ли още не, а тее японски инженери нищо не могат.
  • #6
    10 rate up comment 19 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Tия пък, баси нещастниците! Един двигател имат и в САЩ го съдят за проблемите по него и висок разход на масло. Нищо не става от тях. Пълен смях са.
  • #5
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Кико ( преди 9 години )
    В момента не се продават Трибека, но мисля, че до 2012 си бе в официалните списъци на всички европейски дилъри.Гледал съм и ценовите листи на Аутбек и там винаги е присъствала възможността за поръчка на 3.6 литровия шестак боксер.