IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volvo ще продава коли в интернет

Шведската марка съкращава участието си на автосалони

Volvo ще продава коли в интернет

Шведската марка Volvo обяви нова глобална стратегия под името "Volvo Way to Market", която трябва да преобрази маркетинговия план на компанията.
Volvo ще продава коли в интернет
Новият XC90. Снимка: Volvo

Един от основните акценти в стратегията засяга продажбите, които вече ще се осъществяват и чрез интернет. Подобен подход Volvo предприе с модела XC90, като той се оказа повече от успешен. Само за 47 часа бяха продадени онлайн 1927 бройки от модела, което е своеобразен рекорд.

Онлайн продажбите на моделите на Volvo обаче няма да се отразят на броя на шоурумите на марката. "Ние не виждаме дистрибутирането на автомобилите ни без помощта на дилъри. Старомодният начин за закупуване на автомобил ще продължи да съществува", сподели пред Ройтерс директорът по продажбите на марката Ален Висер.

Друг аспект от стратегията е съкращаването на броя автосалони, на които Volvo участва. Занапред компанията ще бъде представена на само три автосалона - Женева (Европа), Детройт (САЩ) и Шанхай / Пекин (Китай), които се редуват всяка година. Редуцираното участие на автосалони обаче ще бъде съпътствано от специални събития на Volvo, на които ще се представят новите продукти.

Намален ще бъде и броят на спонсорските програми на Volvo, като основна такава ще остане състезание по ветроходство Ocean Race, за което компанията ще увеличи финансирането.

0 от 500