IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Opel отбелязва 15 години OPC

Спортното подразделение на марката стартира през 1999 г. с модела Astra OPC

Opel отбелязва 15 години OPC

Германската автомобилна компания Opel отбелязва 15 години от създаването на спортното си подразделение OPC (Opel Performance Center).
Opel отбелязва 15 години OPC
Insignia OPC

Спортни и състезателни модификации на своите модели Opel конструира още от създаването си, но първият модел с емблема OPC е Astra от 1999 година. Колата е оборудвана с доработен 2.0-литров Ecotec двигател, разполагащ с ковани бутала, спортни валове, оптимизирано електронно управление и спортна всмукателна система. Резултатът е мощност от 160 к.с., която се подчинява чрез амортисьори Bilstein, по-директна кормилна уредба и спортни спирачки. Налични са също така седалки Recaro, аеродинамични елементи и джанти BBS.
Opel отбелязва 15 години OPC
Първата Astra OPC

Следващият проект на OPC е Zafira, която е представена само две години по-късно. Моделът се превръща в най-бързия компактен ван на планетата, благодарение оборудвания с турбо двигател, генериращ 192 к.с. мощност.
Opel отбелязва 15 години OPC
Zafira OPC
Opel отбелязва 15 години OPC
През годините специалистите на OPC, разполагащи с изследователски център на пистата Нюрбургринг, представят още редица модели, а настоящият им флагман носи името Insignia OPC. Този модел разполага с 325 к.с. и задвижване към четирите колела, като може да бъде поръчан като седан или комби. Ускорението от място до 100 км/час отнема шест секунди, а максималната скорост на движение достига 270 км/час.
Opel отбелязва 15 години OPC
Corsa OPC Line

OPC версии се подготвят за почти цялата настоящата гама на марката. Спортното подразделение има и по-умерена линия автомобили, носеща името OPC Line.

Снимки: Opel

Тагове: opc
0 от 500
  • #7
    4 rate up comment 1 rate down comment
    alo ( преди 9 години )
    Срещу не голяма сума пари EDS предлага Stage 3 за тоя двигател 410 к.с. та не виждам за тия пари нещо по-добро....
  • #6
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Станчев ( преди 9 години )
    Обърнете внимание на регистрациония номер, на втората снимка...
  • #5
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    причината се казва Говърмент Моторс(GM). наскоро тия смешковци казаха, че даже за новия корвет С06(над 600к.с.) не могли да намерят подходяща скоростна кутия с 2 съединителя, та останали на старата 6-степенна ръчка. та кво остава за опел..
  • #4
    10 rate up comment 0 rate down comment
    Истината ( преди 9 години )
    Проблемът е, че Инсигния ОРС изглежда и има амбициите да КОНКУРИРА премиум колите със спортни амбиции. 325к.с. го поставя наравно с БМВ 335, Ауди S4, Мерц С350 и т.н. Но по някаква причина на старта изостава с много от тези коли, макар че на Vmax е даже по-добре.
  • #3
    15 rate up comment 4 rate down comment
    до венко ( преди 9 години )
    я кажи коя конглокенция за тези пари и в този клас е по-добра че нещо не се сещам. пасата ли, мондеото за френските и италиянските да не говорим! кой бе кой има тази мощност,скорост, багажник на тази цена?? за Инсигния ОРС говоря!
  • #2
    4 rate up comment 10 rate down comment
    Венко ( преди 9 години )
    Красив автомобил но за съжаление конете му кранти. С тия конски сили конглокенцията е по-добра.
  • #1
    18 rate up comment 4 rate down comment
    Nabludatel ( преди 9 години )
    Навъртях вече около 20хил. км с "пипната" допълнително Инсиния ОРС "Irmsher Edition". Мога да кажа само добри неща за тази кола, с която съм стигал над 280км/ч (там където може)и то измерени цифрово. Може би най-добрите седалки на Recaro, перфорирани спирачки на Brembo и ауспух от Remus за добър звук в този ценови клас.И разбира се един основен недостатък - мудната скоростна кутия, която да голяма степен "убива" началната динамика.