IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen инвестира 86,6 млрд. в развитието си

Сумата ще бъде похарчена за следващите 5 години

Volkswagen инвестира 86,6 млрд. в развитието си

Концернът Volkswagen в течение на следващите 5 години ще похарчи за своето развитие 85,6 млрд. евро, съобщава Automotive News. Тази сума ще бъде инвестирана най-вече в разработката на нови модели и двигатели, а също така и в създаване на по-екологични заводи.
Volkswagen инвестира 86.6 млрд в развитието си
Решението е било взето на заседание на Борда на директорите на германския концерн, на което са присъствали всички топ мениджъри. Около 2/3 от тази сума – 64,3 млрд. евро, ще бъде похарчена за придобиване на недвижима собственост, построяване на производствени цехове, оборудване на предприятията на концерна и за нематериални активи – като патенти и търговски марки.

Останалите 22 млрд. евро ще отидат за разработка на нови модели и за модернизиране на сегашните. Основната част от сумата ще бъде инвестирана в два кросовъра – компактен и субкопактен.

Средства ще бъдат отделени и за създаването на икономични и екологични силови агрегати, включително електрически мотори и хибридни двигатели.

Като цяло във Volkswagen AG предвиждат за периода от 2015 до 2019 г. да вложат 22 млрд. в развитието на съвместните предприятия с китайски компании, които произвеждат модели за най-големия пазар в света. Тази сума обаче не е включена в общата сметка, а ще бъде извадена от активите на настоящите германо-китайски съвместни компании.

Снимка: Volkswagen
 

 

 

 

Тагове: volkswagen ag
0 от 500
  • #20
    1 rate up comment 1 rate down comment
    до АнтиКомунист ( преди 9 години )
    И още нещо да допълня по повод простия ти коментар, то си личи колко ги отбираш. Митата се плащат от купувача, не от продавача!!!
  • #19
    0 rate up comment 1 rate down comment
    до АнтиКомунист ( преди 9 години )
    Хората се борят да няма мита и утежнения, всичко е в полза на потребителя. Не случайно всички големи японски, корейски и тн компании имат заводи по ЕС. Едно е да ти дойде стока директно от ЕС, съвсем друго е 1-2 дни да я освобождаваш от митници. Плачеш, че няма мита, а като си взимаш нещо от САЩ или Китай, ако може някой да го донесе или да го пратят като подарък да не плащаш ДДС или евентуално и мито. На такива *** парчета, трябва да им забранят да пишат по нета
  • #18
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Щом са собственост на немски компании са немски! Ягуар вече е индийски :) Останалото е история, а защо са доведени до там е все тая поради какви причини. Те са всякакви. По скоро вземи ти залягай над уроците, стига си киснал в нета да пишеш глупости
  • #17
    7 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Лелеее, при нас няколко министерства накуп, работят с такива цифри. Сега разбирам, защо Германия е най-силната икономика в ЕС. Някаква си автокомпания щяла да задели за инвестиция сума, която е 3-4 пъти по-голяма бюджета от нашата държава. А като се сетя колко още силни автокомпании има в Германия, не ми се мисли за останалата им индустрия.
  • #16
    10 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Дошо моля те не коментирай инвестициите на ФВ. Ти си толкова далеч от ивестирането на десетки милиарди евра, че няма никакъв смисъл да се пънеш и да размишляваш върху неща, които изобщо не са ти понятни. Гледай снимките тук и по малко плямпай глупости. Щото изглеждаш така, все едно неграмотен ром да обяснява на Стивън Хокинг законите на квантовата механика. Тоест си доста смешна картинка.
  • #15
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    за тях не знам дали са ***, но ти определено. домашно за днес да откриеш от изброените марки колко са немски! след това да поразсъждаваш защо са доведени до положение да бъдат купени и защо! домшните са за теб, за да те накарам да си размърдаш това между ушите. имай предвид, че не служи само да пазиш равновесие за каквото го ползва ти.
  • #14
    11 rate up comment 14 rate down comment
    АнтиКомунист ( преди 9 години )
    Ако го няма ЕС то Германия няма къде да си продава *** или най-малко ще трябва да плаща мита. А сега една огромна територия и един огромен пазар за тях е безмитен и са заробили повечето държави. Не случайно Англия, Испания, Италия, Гърция и др. негодуват срещу това и са прави. Не става само едни да лапат, богатеят и дебелеят за сметка на други. ФВ е едно предприятие, което олицетворява и е събирателен образ за цялата немска политика. Това е цялата истина. Четете, мислете и не се лъжете!
  • #13
    7 rate up comment 13 rate down comment
    АнтиКомунист ( преди 9 години )
    На фашистите номерата минават, защото много в ЕС им се вързаха на номерата. Приеха държавите, като нас, за да им изкупят и закрият производството, да завладеят банковата система, и да ни направят потребители на техните стоки. Не можаха с война, но с подмолни действия и пари завладяха Европа. Това е истината за фашагите. Ама били локомотива на Европа и други глупости чета. Е как няма да са, като направиха така, че само те да произвеждат, а другите само да купуват от тях и парите пак в тях остават
  • #12
    18 rate up comment 9 rate down comment
    до Дошо ( преди 9 години )
    Знаеш ли колко са нулите след тези цифри,а Доше!Проблемът при теб е,че нулите са ти преди запетята!
  • #11
    9 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Брей, разбирам с тия пари да бяха кули Тойота или Хонда, ама да ги наливат в незнайно какво? За тия пари левитираща кола ще измислят хората.