IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen AG разработва платформа за бюджетни модели

Архитектурата ще бъде разновидност на настоящата MQB

Volkswagen AG разработва платформа за бюджетни модели

Концернът Volkswagen AG започва разработка на модификация на модулната си платформа MQB, която ще бъде предназначена за бюджетни модели. За намаляване на стойността на архитектурата в нея ще бъдат използвани по-прости технически решения, съобщава Autocar.
Volkswagen AG разработва платформа за бюджетни модели
В момента модулната платформа MQB (на снимката) позволява върху нея да се изграждат модели с различни дължина и широчина, с различно междуосие и различни каросерии. За да се намали стойността, инженерите на Volkswagen на първо време ще опростят окачването. Освен това ще бъде намалено използването на алуминий и високоякостна стомана.

Според информацията един от първите пазари, на които ще бъде пласиран първия модел на тази платформа, ще бъде Индия. Затова и германците вече търсят местни компании, които да произвеждат елементи от интериора - като вратите, например. Търсят се също индийски доставчици на мултимедийни и електрически системи.

Сегашната платформа MQB се използва за редица автомобили на Volkswagen AG. На нея са изградени Golf, Skoda Octavia и Audi A3. А удължената версия на шасито е в основата на новото поколение Passat. Нейното предимство е, че е разработена и за голям брой двигатели с различен обем.

Специално за индийски пазар във Volkswagen смятат да пуснат и нов двигател, който е приспособен за условията в тази част на света. Това е 1.5-литров дизелов мотор, за който засега няма никакви данни. Моделът трябва да се появи догодина, като най-вероятно ще се продава под отделна марка.

Снимка: Volkswagen

 

 

 

Тагове: mqb volkswagen ag
0 от 500
  • #13
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Аз ( преди 9 години )
    То от такива "разбирачи", като вас сме на това положение.Карайте си оризарките и не се опитвайте да разсъждавате по непонятни за вас теми.Аман от *** ***!
  • #12
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Много смело решение! Да се осмелят да се конкорират с рикшите в Индия - храбреци!
  • #11
    8 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    А ти като разбираш и караш Вагенщайн така ли? А е да не си случайно от Перник и околията? По този край всичките сте разбирача. Толкова разбирате, че да ви такова у разбирате! То за това има статии моят дом бе сервиза и вечният пациент за любимата ти марка. За никой друг самите немци не са писали подобни неща. Смята и колко работи са скрили излага и ята да не е по голяма. Ти обаче ги разбираш тези неща...
  • #10
    7 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Не можеш да разбереш защо ги купуват хората, защото не разбираш от автомобили
  • #9
    15 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Те са си *** и то скъпи ***. Само не мога да разбера защо ги купуват хората. Верно че доста от тях не разбират коли. Даже на запад грам не разбират. Аз живея във Великобритания и тука въобще не се интересуват и не разбират от автомобили. Купуват там квото видят. Квото се рекламира по телевизията хахахахаха. Поради тая причина трошваген са номер 2 по продажби
  • #8
    10 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    лампичките и те не са тяхна иновация. първия автомобил с ЛЕД е направен от Тойота. първите лазерни фарове са на БМВ. така, че от строшваген нищо не правят и никакви иновации нямат. само крадат и копират от другите. а светлинките им се произвеждат в Китай. все по често виждам нови коли от групата с изгорели ЛЕДчета или направо целия стоп не работи.
  • #7
    16 rate up comment 17 rate down comment
    112 ( преди 9 години )
    По прости технически решения?!?!Накъде по прости, само каручката е по проста от един vw. Единстената им иновация са лампичките
  • #6
    18 rate up comment 11 rate down comment
    //// ( преди 9 години )
    Номер 2 са,защото са общо 13 марки. Ако си бяха останали само Ауди и ВФ дали щяха да са пак втори ?
  • #5
    20 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ще има 3 гуми и ръчната спирачка ще е екстра с доплащане
  • #4
    15 rate up comment 11 rate down comment
    Дедо Фердо ( преди 9 години )
    Поредната гениална иновация от Волфсбург!Бюджетна MQB = MQB без асфалт.