IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Honda и Nissan намалиха продажбените си прогнози

При първите причината е сервизната акция на модела Fit , а при вторите - спад на пазара в Китай

Honda и Nissan намалиха продажбените си прогнози

Два от най-големите японски производители – Honda Motor Co. и Nissan, бяха принудени да преразгледат първоначалните си планове за обем на продажбите, пише Bloomberg.
Honda и Nissan намалиха плановете си за продажби
В Honda планираха да достигнат 6 млн. единици през финансовата година, завършваща през март 2017 г. Няколкото сервизни акции на модела Fit (на снимката) обаче са на път да осуетят тези намерения. Така се очаква компанията да приключи 2014 г. с около 4,3 млн. продажби, съобщава Bloomberg.

„Продължавам да държа на тази цифра – 6 млн. бройки на година, но по-важното пред нас е клиентите ни да бъдат доволни от услугите и продуктите, които им предлагаме. Така че няма да е фатално, ако не постигнем тази цел“, заяви изпълнителният директор на Honda Таканобу Ито.

От излизането на новия Fit на пазара преди година до момента бяха организирани 5 сервизни акции на модела заради различни проблеми. Като цяло от 2008 г. до момента Honda е изтеглила над 10 млн. автомобила заради некачествените въздушни възглавници, производство на компанията Takata.

В Nissan също намалиха прогнозите си, които сочеха, че през тази финансова година ще бъдат достигнати продажби от 5.45 млн. автомобила. Очакванията са новият резултат да бъде с около 3,5% по-нисък, или с около 200 000 бройки, като причината за това е спадът на пазара в Китай.

През октомври Nissan записа 104 000 продажби в Китай, или с 9% под очакваното. А като цяло спадът при компанията на този пазар продължава вече 4 месеца. Въпреки това продажбите до момента са с 4.4 % над миналогодишните.

Що се касае до други държави, там резултатите на Nissan се подобряват. В САЩ увеличението е с 9.7%, като плановете са да се достигне 1.41 млн. автомобила. В Русия за първите 9 месеца на годината са продадени с 93 000 коли повече, което показва увеличение с 12% в сравнение с 2013 г.

Снимка: Honda

0 от 500
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Боби ( преди 9 години )
    Не знам да ли съм запознат, но в последното състезание на WTCC хондата не може да направи и 10 обиколки. Баси смеха. Не е като да нямам приятели с Хонда, ходят пеша от време навреме когато колите им киснат по сервизите. Като цяло не са от тези които се чупят лесно, но поне сектантите на Хонда са уникални. Иначе се правят форумни поръчки защото частите са кът, чака се и са скъпи, но иначе въобще не се чупят.Аз пък си търкалям един оплют Б6 1,9 TDI, вечно чупещ се, взет нов, без проблеми засега
  • #8
    8 rate up comment 3 rate down comment
    до yaroslav_stanchev ( преди 9 години )
    Не знам дали се броя за запознат, но имам общо малко над 200 хил. км с 2 модела на Хонда:1. Хонда Сивик, 2007 година, 1.8 бензин (седан). Купена през 2010 на 75 хил. км, продадена на 190 хил. км през 2013;Единственият проблем извън нормалните консумативи беше с климатика - лагер+бобина, чиято смяна струваше около 300 лева.2. Honda CR-V, 2011 година, 2.2 дизел. Купена нова, в момента на около 100 хил. км - никакви технически проблеми до този момент.При мен Хонда ще има предимство следващия път
  • #7
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    То и на 2.0TDI с пиезодюзи на ФВ им горят дюзите производство но Сименс, но всички ореваха ФВ заради тях. Температурни датчици на Бош. Чета и за проблеми с компресори на Денсо...
  • #6
    25 rate up comment 6 rate down comment
    до yaroslav ( преди 9 години )
    Ти къде прочете , че се изтеглят за проблем с двигател или нещо друго произведено от Хонда?
  • #5
    10 rate up comment 27 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 9 години )
    И ся ко стана??? Уж Хонда са най-коравите машини с най-коравите мотори,а няколкото сервизни акции провалили оборота.Нали уж не се чупят Хондите,а правят сервизни акции.Я някой по-запознат да обясни как става така,хем да караш най-здравата кола,хем да те викат в сервиза за отстраняване на дефекти???
  • #4
    11 rate up comment 12 rate down comment
    ти си тъп! ( преди 9 години )
    Погледни,прочети,помисли и тогава се "изцепи" с определения за другите.Специално за теб,Доше,:Хонда очаква СВЕТОВНИ продажби в р-р на 4.3млн,а Нисан -около 5,45 млн, или общо около 9.75 млн,т.е колкото или по-малко от годишното производство на ФВ Групата.Сега какво ще питаш или ще си гледаш постера.
  • #3
    22 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Абе що за *** логика. Фолксваген групата щяла да продаде повече от японците в Европа на собствения си пазар. Ами аз що не те питам колко ще продаде фолксваген групата сравнена само с Тойота в Азия или САЩ? Даже всички германски марки заедно ще продадат по-малко само от Тойота.
  • #2
    7 rate up comment 11 rate down comment
    и какво от това!? ( преди 9 години )
    Както виждаш никакви награди/особенно от подобни световнонеизвестни журналисти/ нямат никакво отношение към продажбите. И като резултат два от най-големите производителя в Япония ще продадат по-малко автомобили от ФВ Групата.И не забравяй,че ако не се произвеждаше във Суиндън нямаше изобщо да бъде обект на внимание точно на тези "специалисти"Те са толкова специалисти,че се изненадват от малкото БЕНЗИН, които ИЗПОЛЗВА 1,6л i-DTEC двигателя!Явно Дошо от подобни публикации се "образова"
  • #1
    12 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Honda Civic триумфира на Green Apple Awards, като получи два приза: злато в категорията за малък семеен автомобил и второ място в общото класиране за Green Apple за 2014 г.Това бе четвъртата година, в която се провеждат призовете. Журито е съставено от автомобилни журналисти във Великобритания (т.нар. Midland Group of Motoring Writers).След като стана първа в класа на малките семейни автомобили и бе описана като страхотен модел с прекрасни качества като цяло, 1,6 л дизел Honda Civic бе наредена на втора позиция в общото класиране. Журито отбеляза, че тази кола продължава да изненадва с истински икономия на гориво, използва по-малко бензин от някои хибридни модели, но в представянето не е допуснат никакъв компромис.Двигателят 1,6 л i-DTEC бе първият от серията на Honda Earth Dreams, представен в Европа. Той се произвежда в завода на компанията в Суиндън (Великобритания).Агрегатът бе въведен със Civic и предлага водеща в класа комбинация от мощност (120 к.с.) и въртящ момент (300 Nm @ 2000 об/мин). Вредните емисии са само 94 г/км, като е постигнат забележителен баланс между икономия на гориво и представяне.- Признанието ни за лидер в класа както от страна на Midland Group of Motoring Writers, така и от Green Organization, е фантастично постижение за Honda Civic и за нас е огромно удоволствие, че получихме две награди коментира управляващият директор на Honda UK Филип Кросман.