IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Fiat показа впечатляващ 5-метров модел

FCC4 Concept представлява смесица от купе, кросовър и пикап

Fiat показа впечатляващ 5-метров модел

Компанията Fiat отбеляза участието си на автомобилния салон в Сао Пауло (Браз) с нестандартния концептуален модел FCC4 Concept, който бе описан от създателите си като „купе с 4 врати и с приключенски дух“.
Fiat показа впечатляващ 5-метров модел
На външен вид моделът предлага смесица от купеобразен кросовър и американски ют (б.а. - пикап с кабина на лек автомобил). Машината прави впечатление с тясната си решетка на радиатора, предните LED-светлини и фаровете срещу мъгла, както и с нестандартното разположение на задните стопове.
Fiat показа впечатляващ 5-метров модел
Под силно наклоненото задно стъкло, което визуално образува обща линия със страничните прозорци и панорамното предно стъкло, са разположение асиметрични отварящи се врати на багажника.
Fiat показа впечатляващ 5-метров модел
Освен с нестандартния си вид FCC4 Concept впечатлява и с голямата си дължина, която достига 5 метра. Широчината на модела е 1940 мм, а височината 1600 мм. Как обаче ще се задвижва този автомобил, засега от Fiat държат в тайна.
Fiat показа впечатляващ 5-метров модел
Снимки: Fiat

Тагове: fiat fcc4 concept
0 от 500
  • #13
    3 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Каквото и да показват, никога повече няма да дам пари за фиат. Парен каша духа.
  • #12
    4 rate up comment 5 rate down comment
    off_line ( преди 9 години )
    Още малко крушки да бяха сложили, или направо една диодна лента по цялата дължина на купето.
  • #11
    4 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    като гледам колко е отвратителен отпред, установявам че отстрани и отзад са направили невъзможното - надминали са себе си
  • #10
    5 rate up comment 1 rate down comment
    георги ( преди 9 години )
    Това 1-0 само за първото полувреме ли е? Аз мисля че резултатът е класически 3-0.
  • #9
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Фиат версус ФолксФукен. Мдаа: 1/0 по дизайн.
  • #8
    9 rate up comment 4 rate down comment
    fito ( преди 9 години )
    Otlichen dizain za men si e bomba Fiat-a .Dano go pusnat edno kym edno ot snimkata tuk.
  • #7
    4 rate up comment 15 rate down comment
    KKK ( преди 9 години )
    Наистина показват на света как вече повече от 10 години за закотвени на дъното по качество във всички възможни класации. Доказано дръглива марка.
  • #6
    29 rate up comment 7 rate down comment
    KKK ( преди 9 години )
    Отново дават урок по дизайн на света :) Както се казваше някъде, посредственото изкуство се познава по това, че се харесва на всички. Друг е въпросът, че ФВ и подобните постоянно ни облъчват със скучния си ъгловат, но сигурен и с правилни пропорции дизайн, така че като видим нещо различно, веднага го определяме за грозно. Според мен добрият дизайн израства в очите на човек с времето и почти винаги предизвиква смесени емоции от пръв поглед
  • #5
    24 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Абе тоя Фиат много ви бърка в очите бе? Защото е по-красив от повечето немски кашони ли или защото дори в списания, като Аутобилд фиат 500 примерно показва по-добра динамика и икономия на гориво от UP? Остайте ги да си "мижитуркат" там някъде в европа и не се занимавайте с тях, като са ***.За надеждност не споменавайте само, че фиат 500 1вия модел е винаги пред гоуфове, полота, А-класи и т.н.
  • #4
    19 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    както обикновено аутокомедиа са пуснали половината новна:"През септември FIAT и Mitsubishi Motors подписаха споразумение за сътрудничество, което ще позволи на италианците да произвеждат собствена версия на японския пикап. Основен пазар на апенинския модел ще бъдат страните от Латинска Америка и Източна Европа"Mitsubishi GR-HEV, показан през март 2013 г. в Женева