IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новият V8 би-турбо мотор на Mercedes ще се поставя на всички AMG модели

Германската компания подготвя модернизация и на V12 двигателя си

Новият V8 би-турбо мотор на Mercedes ще се поставя на всички AMG модели

Новият 4.0-литров би-турбо двигател V8, която дебютира на суперколата Mercedes-AMG GT (на снимката) и на семейството Mercedes C63 AMG, ще замени всички останалите 8-цилиндрови двигатели на германския производител. Това съобщи шефът на Mercedes-AMG GmbH Тобиас Мьоерс през Autocar.
Новият V8 би-турбо мотор на Mercedes ще се поставя на всички AMG модели
По думите на топ-мениджъра новият агрегат ще се използва не само при автомобилите, подготвени от AMG, но и от останалите модели на Mercedes-Benz, които сега са оборудвани с 5.5-литровия V8 мотор. При това, всички двигатели, предназначени за колите AMG, както и преди ще се сглобяват на принципа „един човек-един мотор“.

Мьоерс разкри още, че подобно на AMG GT и C63 AMG, вече всички автомобили, подготвяни от подразделението AMG GmbH, ще се продават под бранда Mercedes-AMG, а не като Mercedes-Benz.

„Към момента AMG не подготвя никакви екстремни продукти, въпреки че предвиждаме във времето пускането на Mercedes-AMG GT Black Series. Мога само да потвърдя, че моделът ни няма да има дизелова версия или такава със задвижване 4х4", разкри шефът на AMG.

Топ-мениджърът допълни, че компанията започва работа и върху нов проект. Това е глобална модернизация на сегашния 6.0-литров V12 двигател на Mercedes, който след обновяването си ще стане част от нов хибриден агрегат.

Снимка: Mercedes-AMG

 

Тагове: amg mercedes-amg gt
0 от 500
  • #19
    1 rate up comment 0 rate down comment
    бавареца ( преди 9 години )
    до 6A13TT - то това е ясно. аз не споря. но фактите са че този 4.0 битурбо е по малък и може да се инсталира по назад, което досега бе проблем за мерц. още повече е проблем за ауди. и другия факт е че е проектиран да може да се инсталира и по ниско.
  • #18
    4 rate up comment 0 rate down comment
    6A13TT ( преди 9 години )
    И да, един и същи блок може да е 2.0, 2.5 и 3.0 с минимални модификации без да се отразява на физическите размери и тегло - всичко зависи от това как е проектиран.
  • #17
    4 rate up comment 0 rate down comment
    6A13TT ( преди 9 години )
    Анонимния колега явно достатъчно разбира от ДВГ и даже обяснява, ама на *** и пъпчивите тийнове, дето единствения им досег с устройството на двигателя е да отворят капака и да гледат умно, трудно ще им обясниш че РАБОТЕН ОБЕМ (DISPLACEMENT)и ВЪНШНИЯ размер/обем на блока, даже ако ще и на целия агрегат са коренно различни и не пряко зависими неща. Ходи обяснявай че работния обем може да се промени с промяна на дължината на хода и размера на буталото...
  • #16
    4 rate up comment 1 rate down comment
    бавареца ( преди 9 години )
    много знаете бре - цял живот все V8ци сте проектирали. фактите са че М178 е с 88мм по къс от М159 това са почти 9см и определено има значение за това как ще се инсталира.
  • #15
    3 rate up comment 4 rate down comment
    До Йори ( преди 9 години )
    Единствения човек който до тук разбра ,че от обема на двигателя не зависи размера и теглото.Понеже М157 е с 37,5% по-голям, не означава ,че е по-голям като габарити и по-тежък от М178, просто означава ,че работният му обем е по-голям, нищо повече.
  • #14
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Йори ( преди 9 години )
    Не знам при двигателите на BMW как стоят нещата,но статията коментира двигатели на Mercedes, а там се чувствам по-запознат понеже от години друго не карам. Та специално цитираните два осемцилиндрови битурбо мотори имат една съществена разлика. По-малкия - 4 литровия е с по-малък обем, защото успяха да заврат турбините вътре във V-то и да снижат така и центъра на тежестта. А що се касае до тегло, макар и по-малък на литри 4L М178 тежи 209 кг., а по-големия 5.5L М157 e по-лек и е "само" 204 кг.
  • #13
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Още никой не отговаря на въпроса, има ли разлика в размера и теглото на M50B20/25/28 ?
  • #12
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    демек още си вярваш, че двигател с 1 литър обем е точно толкова тежък и голям колкото двигател с 2 литра обем и еднакъф брой цилиндри?!?!?! абе ти кой клас си?!?!
  • #11
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Пълни глупости, ако не от хода и диаметъра на буталото , от какво се определя обема на двигателя? И още никой не ми е обяснил(защото не може), как примерно като сложиш бутала с по-голям диаметър, се променя теглото и външния габарит на двигателя?! Вие ако си мислите че производителя прави нов двигател при смяна на обема значи сте доста зле осведомени по някой въпроси.Пример - M50 двигателите на BMW, хайде някой да ми каже има ли разлика в размера и теглото на M50B20/25/28 ?Отговора е не.
  • #10
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    с хода на буталото , както и с размера на горивната камера не може да се варира в такива широки граници от 27 % . Ако твоята логика е вярна то производителите нямаше правят нови двг-та , а щяха да променят само "хода и диаметъра" .