IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen със сервизна акция за 580 000 коли в Китай

Продажбите на компанията в страната записват пореден ръст

Volkswagen със сервизна акция за 580 000 коли в Китай

Над 580 000 автомобила Volkswagen ще бъдат прибрани в сервизите заради проблем със задната ос, съобщава Automotive News Europe. Акцията засяга китайския пазар, като е обявена след разследване, стартирало през август тази година.
Volkswagen със сервизна акция за 580 000 коли в Китай
Моделът Sagitar представлява версия на Jetta за местния пазар. Снимка: FAW-Volkswagen

По-голямата част от засегнатите автомобили - 563 605 екземпляра, са произведени от съвместното предприятие FAW-Volkswagen Automobile. Те са представители на модела New Sagitar, произведен между май 2011 г. и май 2014 г, се казва в съобщението от китайската агенция за контрол на качеството.

Сервизната акция включва и 17 485 автомобила от модела Beetle, които са произведени извън Китай. При тях е открит аналогичен проблем със задната ос.

От FAW-Volkswagen все още не са коментирали обявена акция. Уточнява се обаче, че към момента не са известни причинени от този проблем катастрофи.

Припомняме, че през миналата година германската компания организира сервизна акция в Китай за над 380 000 свои коли. Тогава проблемът бе свързан с популярната трансмисия с два съединителя DSG.

В същото време производителят се похвали с над 2,7 млн. продажби в страната за първите 9 месеца на годината. Ръстът от 15% за периода изпреварва двойно този на индустрията - 7%.
 

Тагове: faw-volkswagen
0 от 500
  • #34
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Нали трябва народа да ръси по 20-30 хилки всяка петилетка, кво спорите тука. Ми ако и бетона е така- идва комисия, блока е опасен и ариииии овцете на палатки. Вие убу се дръгляте тука коя емблема е по лачена ама вече всичко е фалш: двигателите за да покрият еконормите са изтискани, лоу сапс маслата не пазят нищо, окачване ламаринено, сервизни услуги с цени в небето скапана електроника и т.н.
  • #33
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Винаги е така ( преди 9 години )
    Е,нормално.Откриха и те комфортното окачване и почнаха проблемите.Не са само френските или американските модели.Като я направят да вози като каруца проблеми с окачването няма.А ако сложат и карбуратор и с инжекциона и турбото няма да имат грижа хихихи.И дисплейте да махнат вътре само един манометър на свещ и са железни.С което искам да кажа че не колите са лоши.Просто имат повече компоненти които е вероятно да се повредят.Кефът цена няма.Те и налъмите се повреждат.
  • #32
    9 rate up comment 5 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 9 години )
    Баси колите дето ги правят вече.Дженерал мотърс отзова 30 милиона бараки за една година,Тойота мотърс 10 милиона за една година,Крайслер и Форд по 10 милиона,сега и тез да не останат назад връщат 600 000.Е това резултата от планираното остаряване на вещите.Как могат да сметнат една кола да се разкапе за 5-6 години,а не правят една кола да издържи 20 години.Всички са еднакви,американци,японци,германци,всички правят ***.След още 5-10 години няма да има коли втора ръка,щото ще се разпадат.
  • #31
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Zakriiiiivaiiiii barzooooo
  • #30
    10 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Какво е чудното? Нека не забравяме че по времето на голф 2 имаше събрание на управителния съвет във ФВ и беше решено повече да не се правят качествени коли. Съвсем сериозно говоря, доста хора знаят за това прословуто решение.
  • #29
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Само 580 000? Явно ФВ доста са вдигнали качеството :)
  • #28
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Тойота никога не е била най-продавана в Китай. ФВ продават старите си модели там от началото на 90-те години на миналия век. Между другото старите им модели са добри, за разлика от новите.
  • #27
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Абе казвах им аз на ФВ да правят автомобилите без задна ос, ама не слушат.
  • #26
    4 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Бе като знам, че преди 5г. Тойота бе най-продавана в Китай. И като гледам, че сега ФВ е най-продаваната марка там. И като гледам колко им е ръста през тази година, виждам, че Китайците много добре са осъзнали, коя марка е *** и коя е добра.
  • #25
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 9 години )
    Хех, време е дори загубените китайци да разберат какъв *** бълва ВАГ. Има ли друга марка с толкова много наложени в Китай сервизни акции? Май няма. ВАГ - каческтво недостойно дири за Китай.