IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi взе бившия шеф на Scuderia-Ferrari

Стефано Доменикали сменя Формула 1 с бизнес-проектите на германския производител

Audi взе бившия шеф на Scuderia-Ferrari

През пролетта Стефано Доменикали подаде оставка като ръководител на отбора на Ferrari във Формула 1 и изчезна от полезрението на медиите. Известно време не се появяваха никакви информации за бъдещето на мениджъра, но вече е ясно, че той ще продължи кариерата си в компанията Audi.
Audi приюти уволнения шеф на Scuderia-Ferrari
Германското издание Auto Motor und Sport съобщава, че Доменикали няма да има нищо общо със спортните проекти на производителя от Инголщат. В Audi 49-годишният италианец ще отговаря за „развитието на нови бизнес-проекти и за мобилните платформи на производителя.“ Новата длъжност е създадена именно за Доменикали, който ще бъде на директно подчинение на Съвета на директорите на Audi AG.

Предполага се, че на по-късен етап от кариерата си италианецът може да замени шефа на спортните програми на компанията Волфганг Улрих, който изведе марката до победи в „24 часа на Льо Ман“ и в първенството на Германия за туристически автомобили (DTM). Улрих вече е на 64-години, но засега не планира да излезе в пенсия. Не е изключено той и Доменикали да започнат съвместна работа през 2015 г.

Доменикали пое ръководството на тима на Ferrari във Формула 1 през 2007 г., като замени Жан Тод, който по-късно пое ръководството на Международната автомобилна федерация (FIA). Под ръководството на италианеца „скудерията“ спечели титлата при конструкторите през 2008 г., но така и не успя да стигне до първо място в крайното класиране при пилотите.

Снимка: Ferrari

Тагове: scuderia-ferrari
0 от 500
  • #14
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    И как точно ги толерират дизела? А ако го толерират толкова и всичко го виждат, защо другите не участват с дизели? да не би да а разрешен само за Ауди? Освен това за 15 години Ауди имат 13 победи. Имат 5 победи с бензинова кола до 2005 г. Дизелите са после. През 2009 Пежо също спечелиха с дизел. 13 победи за 15 състезания, след такъв факт как може въобще да напишеш че едва ли не всичко е късмет и щото регламента бил в полза на Ауди. Не, регламентът е еднакъв за всички, то затова е регламент.
  • #13
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 9 години )
    Ами 2014 Тойота също изгубиха 2 автомобила. Обаче нямаха трети. Защото не знаят и не могат ли??? До 2014 регулациите толерираха зверски дизела. Сега също го толерират, но не чак в такава степен - Алди смазва Порше. Хибридите на Тойота са просто няколко класи над Порше и тая година са по-добри дори от дизелите Алди, въпреки че регулациите толерират дизелите. Ето това е блестящ пример за технологично превъзходство.
  • #12
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Кривата ракета ( преди 9 години )
    А през 2103 каръщина за Ауди нямаше ли? Изгубиха 2 болида, с единия Макниш се разби зверски. И въпреки всичко с един автомобил взеха победата. Защото знаят и могат.
  • #11
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Отговарям: Според информация от собственици на ауди от форума, смяната на ремък по упътване е на 60 000 мили - 96 000 км., но както се вижда, разумните собственици го сменят между 50 000 и 60 000 км. Справка:http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=72663
  • #10
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 9 години )
    Ех, yaroslav_stanchev, къде ги буташ Порше??? Нямат никакви шансове тая година с бензинов хибрид при правила толериращи дизелите на Ауди. Тойота определено доминират и само каръщината ги спря да спечелят Льо Ман - единия болид катастрофира, но въпреки това завърши трети, а на другия му заби системата за следене на ФИА след като водеше състезанието с една обиколка на 16-тия час.
  • #9
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Абе каква Микра те гони бре колега, тва се не разваля бре. Друго си е по хилядарка за алуминиевите тръбички на окачванието всяка година.
  • #8
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Абе,каква микра те гони,с тази сапунерка бих отишъл само на пазар до близкия супер,то това кола ли е или пазарска количка,бягай ,че ме разсмя.А,относно смяната на ремъците,кой модел ауди препоръчват смяна на 80000,че ми стана интересно....
  • #7
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Нисан микра - ангренажна верига, издържаща през целия пробег на автомобила и нямаща нужда от смяна.Ауди А4, А6 и т.н. - назъбен ремък.Само по този дребен факт човек може да разбере коя фирма колко е сериозна.
  • #6
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Какво е общото между ауди и ферари?Ами ако на ауди не му се смени ремъка двайсет хиляди километра преди предписаното от производителя, се прави основен ремонт на 60 000 км. Точно както при ферари :)ПП Фирмата ауди препоръчва смяна на ремъка на 80 000 км, но всички автомобилни издания, вкл. ауто билд казват че смяната е на 50 000, максимум на 60 000, иначе - основен.
  • #5
    2 rate up comment 6 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 9 години )
    Споко бе Швабен зи каскен.Има още 3 състезания.Видя какво стана на 24 часа Ле Ман и на 6 часа COTA.Оставаше Тойота да не спечели и собственото си състезание и щеше да има масово сепуко и харакири на екипа.Ауди ще вземе едно състезание,Порше едно и едно остава за Тойота,до края.И ще стане като всяка година:1. Ауди, 2.Порше и почетно трето място за Тойота.