IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Renault показа първия си модел от гамата Initiale Paris

Новата луксозна линия на французите дебютира със специално Clio

Renault показа първия си модел от гамата Initiale Paris

Компанията Renault представи дебютанта кола от своята нова линия специални автомобили, носеща името Initiale Paris. Това е луксозна модификацията на хечбека Clio, която вече е на разположение на дилърите в Европа и струва два пъти повече от стандартния модел.
Renault показа първия си модел от гамата Initiale Paris
На външен вид Renault Clio Initiale Paris се отличава по светодиодните светлини, интегрирани в челните фарове, оригиналните 17-цолови джанти и преработените тръби на изпускателната система.
Renault показа първия си модел от гамата Initiale Paris
Интериорът на хечбека е от двуцветна кожа, а на предните седалки и на волана е поставено логото Initiale Paris. Освен това автомобилът се предлага с панорамно стъкло, което се плаща допълнително и във Франция цената му е 400 евро.
Renault показа първия си модел от гамата Initiale Paris
Renault Clio Initiale Paris е достъпно с 3 двигателя. Версията с 0.9-литров бензинов мотор с мощност 90 к.с. в Европа се предлага за 21 500 евро. Другите варианти са 1.2-литров бензинов турбо-мотор със 120 к.с. и 6-степенна роботизирана трансмисия EDC (23 600 евро), както и 1.5-литров дизел с мощност 90 к.с. и механична скоростна кутия (25 200 евро). Базовата версия на Clio във Франция струва 13 300 евро.
Renault показа първия си модел от гамата Initiale Paris
Дебютът на хечбека пред публика ще се състои на автосалона в Париж, който стартира в началото на октомври. Вторият модел от линията Initiale Paris, който Renault предвижда да пусне, ще бъде новото поколение на минивана Espace.

Снимки: Renault

 

0 от 500
  • #6
    37 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Мислех, че пускат онзи комичен концепт, който харчел 1.0 на 100, а то старите кочини. Нали уж бяха голяматa работа. Смяяях, смяяях,.... за нищо не стават.
  • #5
    35 rate up comment 15 rate down comment
    _._ ( преди 9 години )
    to vsi4kite CEO na reno sa za pandelata, no tova e dr. vupros
  • #4
    36 rate up comment 18 rate down comment
    До долния ( преди 9 години )
    Историята на рено е жалка като фирмата! 1-во сътрудничат на Хитлер, после изпадат в такава несъстоятелност, че спешно и насила (като военнопленик)е привикан великият Фердинант Порше, за да им направи поне 1 свястно работещ мотор 1946-48г.Рено е национализирана а основателя Луи Рено е въдворен където му е мястото - в затвора!Последват и други издънки на тази смешна фирма - особено с Волво през 80-те години! Остава да видим каква ще е съдбата на Нисан - дойната крава за безплатни технологии ...
  • #3
    43 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Запознай се с историята на Рено и тогава коментирай...
  • #2
    39 rate up comment 19 rate down comment
    ОКСИМОРОН ( преди 9 години )
    рено и лукс - пази Боже!
  • #1
    42 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    някак си не виждам кой ще брои 8000 евро отгоре за клио което е просто по луксозно (да беше като клио 3.0 В6 е по-разбираемо) освен че като цена влиза в класа на бмв 1-серия и мерцедес А класате искат като ситроен да сменят името и да продават луксозно но поне ситроен драстично сменят дизайна а не пробутват С3 на двойна цена