IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Още подробности за новата Mazda-MX5

Роудстърът ще се предлага само с мек покрив

Още подробности за новата Mazda-MX5

Компанията Mazda показа новото поколение на роудстъра MX-5 преди седмица, но голяма част от техническите му характеристики не бяха съобщени. Изданието Motoring успя да се добере до нови подробности за автомобила.
Още подробности за новата Mazda-MX5
Според информацията базовата версия на модела тежи само 1020 кг., което означава, че японците са спазили обещанието си той да отслабне поне със 100 кг. в сравнение с предишната версия. Това е постигнато благодарение на използването на алуминий за направата на шасито, капаците на двигателя и багажника, покрива и предните калници.

За намаляване на теглото важна роля играе и замяната на твърдия покрив с мек. За него няма да има механизъм, а ще се вдига и сваля на ръка. В Mazda ще предлагат версия на MX-5 с твърд покрив единствено за автомобилите, които ще участват в състезания на писта. За останалите е предвиден само мек покрив.

Най-ниското ниво на оборудване на роудстъра ще се предлага с 1.5-литров бензинов мотор SKYACTIV-G мотор с мощност 130 к.с. и максимален въртящ момент от 144 Нм. За сравнение предишната генерация в Европа бе достъпна с 1.8-литров (128 к.с.) или 2.0-литров (160 к.с.) мотори. 

На автосалона в Париж ще станат ясни подробности и за останалите двигатели и нива на оборудване.

Снимка: Mazda

 

Тагове: mazda mx-5
0 от 500
  • #9
    0 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Фиестичката е в пъти по-мъжествена от тая разкрачена жаба за гейчаци!
  • #8
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    бъчво, миришат ти чорапите за такива коли. Карай си смотаната фиестичка и не се напъвай за бегачки, че от много напъване, нали знаеш, че могат гащите да ти натежат...А в интерес на истината добре си се насочил към тези модели, но няма начин гей каращ фиеста да се класира за някой от тях. Изчакай след 10 г. може да се вредиш на цена на недоразумението което караш.
  • #7
    1 rate up comment 4 rate down comment
    бъчваря ( преди 9 години )
    Ей такова мисля да си купя. Само не знам дали ще се събера. В първата MX5 не можах - жабешка стойка с крака между много големия геврек без хидравлика с глава в гюрука. Ако не се събера, вземам Toyota GT86. Това за мен са колите, заедно с BRZ и двойката на BMW.
  • #6
    6 rate up comment 1 rate down comment
    FastDriver ( преди 9 години )
    Ясно,е че долните коментари са провокация, без никакъв смисъл, но поне измислете нещо вярно, като ръждата например. Защото двигателите на МХ5 са глупакоустойчиви и са едни от малкото агрегати който издържат на зверски тормоз в заводски вид. С принудитено пълнене издържат до 225 к.с. без смяна на "вътрешности". Доказано от милион потребители по цял свят :)
  • #5
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    много учудващо не съм виждал кола с раздран гюрук а по едно време из студентски имаше доста и не личеше да им се случва нещо, преди това навсякъде имаше астра кабрио и тук таме голф кабрио само съм чувал опваквания че горят от слънцето
  • #4
    2 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Кола с мек покрив за хора с меки китки!
  • #3
    14 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Как да оставиш на улицата в България кола с мек покрив?
  • #2
    10 rate up comment 4 rate down comment
    zoom in ( преди 9 години )
    Теглото е по-малко и заради SKYACTIVE шасито с високоякостна стомана, както и заради още доста детайли, които както е посочено в текста ще са от алуминий. Което обаче ме кара да си мисля, че цената вече може и да не е толкова ниска, както на досегашните поколения.
  • #1
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Дано само на този етап да е без твърд покрив, защото само с мек не се вързва!Похвално е ниското тегло, но май са го постигнали заради мекия покрив и липсата на механизъм за отваряне и затваряне на гюрука. Лошо няма. Така колата ще бъде по-лека с по-нисък център на тежестта, по-добро управление и баланс, по-икономична и с по-добри динамични показатели, но да не забравяме, че трябва да се търси баланса между спортното и удобното!