IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

DS се отделя от Citroen през 2015 г.

Целта на новата марка е през 2020 г. да бъде конкурент на Audi

DS се отделя от Citroen през 2015 г.

Брандът DS, под който Citroen произвежда най-луксозните си модели, ще стане напълно самостоятелен през 2015 г. Това съобщава изданието Autocar, като цитира Карлос Таварес, президент на групата PSA Peugeot Citroen.
DS се отделя от Citroen през 2015 г.
„Целта ни е през 2020 г. да се конкурираме с марката Audi – казва Таварес. – Тяхната продукция действително е впечатляваща, но ние смятаме да заложим на нещо различно. Автомобилите ни трябва да покажат френската изтънченост и мода, изобщо френският живот като цяло. В Германия такива коли не могат да правят.“

На автосалона в Париж ще дебютира концептуалния хечбек Divine DS, който ще покаже как ще се развива брандът за бъдеще. Моделът е подготвен в 3 различни варианта за персонализация на интериора, като е оборудван с 1.6-литров бензинов турбо-мотор с мощност 270 к.с.

Таварес допълни, че групата PSA Peugeot Citroen планира да увеличи сериозно броя на спортните автомобили, които произвежда. Той обаче не уточни дали става дума за самостоятелни модели като Peugeot RCZ или за „заредени“ версии на настоящите модели на алианса.

Тагове: citroen ds divine ds
0 от 500
  • #17
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Какъв премиум е DS с дървеното си окачване? Та те дори нямат хидропневматика, за да ги отъждестваваш със Ситроен.
  • #16
    1 rate up comment 1 rate down comment
    VTI ( преди 9 години )
    В голяма грешка си Анонимен, точно DS моделите са премиум, качеството, визията не отстъпват на останалите в класа,цената също. Почети още малко и пак пиши :) , това са просто примиум модели от Не приемиум марката, не съм забелязал друга марка да рискува по този начин, но определено си заслужава DS .Напълно съгласен съм с Дошо , само тези които са имали Ситроен ,или са обърнали внимание на марката знаят какво предлага тя, стига с тия лафове от бензиностанциите....
  • #15
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Тука направиха голяма грешка. DS линията се продава защото е модерна и с добър дизайн, и скъпа - но не е е премиум, а нивото е на Фолскваген. А "старите" модели на ситроен са с плачевни продажби и остарели от всякъде. Просто трябваше другите модели да ги спрат и да оставят самия ситроен само с DS линията, може би даже да намалят цените малко и щяха да печелят много. Сега ще имат една малка фирма с печалба и една голяма фирма-майка с големи загуби...
  • #14
    4 rate up comment 0 rate down comment
    S16 ( преди 9 години )
    Извинявам се ама що AMG ще се отделят от мерцедес, след като 95-та година Мерцедес купиха AMG и официално стана част от фирмата..
  • #13
    11 rate up comment 3 rate down comment
    До фен ( преди 9 години )
    Какво не ти хареса на ХМ?Няма друг такъв автомобил.Истински ситроен.От 10 километра да го видиш пак ще го познаеш.Предполага собственик с доста пари.Не е като голфа за 200 лв да смениш половината кола,че и газ да сипеш и за бира да остане.Този автомобил има и само 1 подходящ двигател -V6 и автоматични скорости.Останалите са жалки или тракат нечовешки щото са дизел или нямат мощност но пак харчи 15.Окачването е здраво стига да се полагат елементарни грижи.Което не значи да затвгнеш нещо с тел;)
  • #12
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    колко да се отцепи ДС като пак ще е под шапката на ПСА (китайците само дават парите)а амг как ще се отцепи като няма моделна линия то е безмислено да създаваш фирма която не произвежда свои модели
  • #11
    12 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    че е капризно капризно е но е в пъти по-добро от тази смехория на мерцедес която се чупи сутрин обед и вечерили от окачването на ауди с хиляда алуминиеви носача които нашите "хубави" пътища правят трудно за рисуване за рекордно времеи от ХМ до сега изтече много вода и няколко поколения хидрактив (освен че хм е единот най-неуспешните модели на марката за разлика от ксантия която съшо е хидравлика)
  • #10
    11 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Wсичките искат да са конкypенти на Ауди -най продавания премиум в Европа. "Тяхната продукция действително е впечатляваща" - по голямо лъскателство и реклама от това здраве му кажи. Естествено няма как да им се получи, но това е друг въпрос
  • #9
    2 rate up comment 9 rate down comment
    fan ( преди 9 години )
    Най хубавото окачване монтирано някога...абе вие наред ли сте? И да много сме се возили в XM с такова окачване...велико е, нямам думи....
  • #8
    15 rate up comment 9 rate down comment
    до Дошо ( преди 9 години )
    Дори една крива це петица с хидроактив викаш.Приятелю това е най-хубавото окачване монтирано някога в автомобил.Дори и да не е хидроактив а да трябва да си избираш ръчно между режим спорт и комфорт.Естествено,че ще вози по-хубаво от ауди.Ти пък намери с кво да го сравниш..с ъпгрейднат фолксваген.Може би само някои модели на мерцедес или ролс-ройс имат по-добра возия,но това се дължи и на седалките.Както и да е който се е качвал в хидравличен ситроен и се е возил той знае.Нищо не вози така.