IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ferrari увеличава производството

Новият шеф на компанията не иска клиентите да чакат

Ferrari увеличава производството

Компанията Ferrari ще увеличи годишния обем на производство, който в момента е около 7000 бройки. Решението е взето от новия шеф на компанията Сержио Маркионе, който официално ще заеме поста си на 13 октомври, съобщава агенция Bloomberg.
Ferrari увеличава производството
Снимка: Ройтерс

"Ние сме длъжни да следваме тенденциите в този сегмент, които сочат именно това. Нашият списък с хора, които искат да си купят автомобили, е прекалено голям и клиентите ни понякога се уморяват да чакат", обясни Маркионе, който е президент на алианса FIAT-Chrysler.

Според него напълно във възможностите на Ferrari е да произвежда и продава по около 10 000 автомобила на година. При предшественика на Маркионе - Лука ди Монтедземоло, който бе начело на марката в продължение на 23 години, стратегията бе да се продават по не повече от 7000 бройки. Според него това е единственият начин да се запази ексклузивността на марката.

"Когато си купувате Ferrari, вие си купувате мечта. Нашите клиенти са сигурни, че тази мечта ще бъде съхранена, затова решихме да намалим производството. Ръстът ни през последните години бе осигурен от развиващите се пазари и сега трябва да се съсредоточим върху ексклузивността на колите ни", категоричен бе Монтедземоло.

Именно неговите различия с Маркионе станаха причина за напускането му от поста във Ferrari. Основният проблем бе решението акции на компанията да бъдат пуснати на фондовата борса в Ню Йорк. Очаква се Монтедземоло да стане шеф на авиокомпанията Alitalia.

 

0 от 500
  • #8
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Lamborghini Urraco- 20000 Euro, държат цена викаш, най-скъпа кола в света- Феррари 250GTO
  • #7
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Кико ( преди 9 години )
    Значи до Предпоследния анонимен :) Докато пишех явно някой ме е изпреварил.
  • #6
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Кико ( преди 9 години )
    До последния Анонимен:Чете се Ламборгини, а между другото по статията мнението ми е, че нищо не може да спре парите. Те движат света, така че не се очудвам от новото решение в политиката на Ферари.
  • #5
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Опа, май друга песен запяха... Ми така да е плащат луди пари хората за кола, та и трябва да чакат по година, година и половина. Събери им поръчките, вземи им парите и кой от където е.
  • #4
    5 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Всъщност това, че цената на Ферари падала най-лако е абослютна лъжа. На Ламборджини цената пада много по-малко от тази на Ферари. Да не споменавам Марки като Ролс Ройс или Примерно Макларън Ф1. А старите Ферарита с висока цена са 60-70г. ретро модели, които не стават за каране, освен да красят гаража или някой музей и задължително трябва да е в тираж 20 бройки, от които са оцелели реставрирани 3-4 бройки. И това не е само за Ферари а и за доста оцелели стари вехтории от всякакви марки тип масъл кар. Докато един Макларън Ф1 ще си го купиш на старо, на 4-5 пъти по-висока цена, но ще го изкараш на пътя и ще скриеш шапката на повечето спортни коли и в момента. Едно Ламборджини Lamborghini Urraco държи няколко пъти по-висока цена от Ферари на неговата възраст.
  • #3
    9 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Всъщност Ферари е марката, на която цената с времето пада най-малко и то до определено време, след това спира или започва да се покачва, така че сравнение с порше в момента неможе и да има. Може би, както казват колегите по-долу скоро ще приемат политиката на порше, която е лоша за марката, но пък генерира на плешивие чичковци в управлението някой друг милион печалба отгоре - но това е в краткосрочен план ....
  • #2
    32 rate up comment 8 rate down comment
    Angeloff ( преди 9 години )
    Жалко за Ферари,почти сигурно са се запътили по стъпките на Порше.Сега очакваме да направят джип,след това и някой дизел,жалко наистина :(
  • #1
    14 rate up comment 22 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ми много ясно. То е противно на всякаква логика да намаляваш производсто, за да запазиш уникалноста на автомобила. И 5000 бройки да правят годишно, пак цената на Ферари втора ръка ще пада. За да има уникалност, трябва тиража да е много ограничен 20-30 или най-много 100 бройки. За модел. Ти като продаваш по 7000 бройки на година от един модел и го продаваш 5 години си залял света с 35000 бройки от този модел, уникалност тука вече не може да се търси. За това по-добре си произвеждай по 10-12000 бройки на година или колкото там сметнеш че е търсенето а като идскаш прави и ексклузивни модели в къси серии.