IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новият Opel Corsa стартира от 12 000 евро в Германия

Премиерата на модела ще се състои в Париж

Новият Opel Corsa стартира от 12 000 евро в Германия

Новият Opel Corsa стартира от 12 000 евро в Германия
Новото поколение Opel Corsa, чиято световна премиера ще се състои в Париж през октомври, вече стъпи на родния си пазар. В Германия цените стартират от 11 980 евро, става ясно от онлайн конфигуратора на модела.

Срещу тази сума се предлага базовата версия с три врати, която се задвижва от атмосферен 1.2-литров бензинов двигател със 70 к.с. и 5-степенна механична скоростна кутия. Сумата е примамлива, тъй като е със само 230 евро над стартовата цена на по-малкия ADAM. Тя е също така по-ниска от тази на основния конкурент - VW Polo, чиито цени в Германия започват от 12 600 евро.

При моделът, оборудван с новия 3-цилиндров турбо-мотор с обем 1.0 литра (1.0 ECOTEC Direct Injection Turbo), цените стартират от 14 480 евро. Той е наличен във версии с 90 или 115 к.с. Последната се предлага само за модификацията с 5 врати. С този двигател Corsa изразходва средно по само 4.3 л/100 км., сочи официалната информация от производителя.

Срещу сходна сума - 14 930 евро, се предлага дизеловият вариант с двигател 1.3 CDTI ecoFLEX. Той произвежда 75 к.с., а версията с 95 к.с., която е най-скъпата в ценовата листа, стартира от 15 730 евро. Това е и най-икономичният вариант на Corsa - и двете версии имат среден разход от 3.2 л/100 км.

В гамата от бензинови двигатели са включени още 1.4-литров с турбо, развиващ 100 к.с. и 200 Нм, както и още един атмосферен мотор - 1.4 литра (90 к.с.).
Новият Opel Corsa стартира от 12 000 евро в Германия
Както стана ясно при онлайн премиерата на новия Opel Corsa, той ще може да се поръчва с мултимедиен комплект IntelliLink, разполагащ със 7-инчов дисплей, Bluetooth, навигация и гласово управление Siri Eyes Free. Системата може да се синхронизира с външни устройства, работещи на платформите iOS и Android.

Сред технологиите на борда на колата присъстват още система за следене на мъртвите зони и на платното на движение, система за превключване на светлините от дълги на къси при поява на идващ насреща автомобил, система за потегляне при наклон, би-ксенон светлини, камера за заден ход и системата за паркиране, която поема изцяло работата с волана при маневри за паркиране.

Всички подробности за новото поколение Opel Corsa ще станат ясни в началото на октомври, когато ще се състои официалната премиера на модела.

Снимки: Opel



Тагове: opel corsa
0 от 500
  • #10
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Минчо ( преди 9 години )
    Не ми допада, че навигацията е доста ниско.Иначе корса си е добра колица!
  • #9
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Чуденка ( преди 9 години )
    А аз моята кола 4x4, 6 цилиндъра, със стократно повече лукс и класа не мога да я продам за 30 бона. Кой, по-дяволите ги купува тези тези кошници с по 75 коня за 26 бона?
  • #8
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Мдаа, Корса, 10 тина коня вече се води безмерен лукс за 30 бона. накъде отива тоя свят. Очакваме Астра, както и Голф, Мегат и т.н. да ударят 40 така .... и при това с проектен срок на живот до 10 тина години. Честито!
  • #7
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Тъч скрийна и софтуера из него струва пари, брато!
  • #6
    2 rate up comment 1 rate down comment
    тнт ( преди 9 години )
    Цените на автомобилите постоянно се покачват. Няма как да е по евтина. Полото е 600 евро повече. Например през 1994 Астра и Голф струват по 16 000 марки
  • #5
    3 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Има една свещена истина за марката Opel. Колите им ръждясват по-бързо от колкото вървят.
  • #4
    9 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Бъчваря, ти специална версия за България ли желаеш да ти произвеждат? Имам някакви подозрения, че по различните страни и данъците са различни и се формират различно.
  • #3
    18 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Качеството няма да го коментирам,защото не знам как е.Визията е сравнително добра.Интериора също.Цената обаче е леко неадекватна.На такава цена има по-добри и оборудвани предложения.Значи,ако искам да си взема дизел 1,3 95 к.с. ще трябва да броя 16 000 евро за базова версия.С малко екстри става на 18-19 000 евро.Баси офертата...Ако заложа на бензин и взема версията с 90 к.с. отивам на 14 500 евро в базата.Не знам кой ги е измислил тези цени,но на марката Опел никак не отиват...
  • #2
    5 rate up comment 15 rate down comment
    бъчваря ( преди 9 години )
    Докато не я пипна, не мога да кажа дали е супер. За да е супер дадена кола, то трябва да му допадне на човек. Визията може да продава, но не удовлетворява. Например отсега казвам един недостатък за България - 90 и 115 к.с. еднолитрови мотори. Втория влиза в графите за висок данък, а първият е под чертата от 101 к.с. В случая Фиеста е с идеалния откъм ценово естество двигател - 100 к.с Поло допуска същите слабости относно мощността и данъците.
  • #1
    17 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Супер е колицата!