IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новата Mazda3 MPS ще получи 4х4

Хот-хечът на японците ще разполага с над 300 к.с.

Новата Mazda3 MPS ще получи 4х4

Още един горещ хечбек ще премине от предно предаване към система за задвижване на четирите колела. Това е новата Mazda3 MPS, която ще се появи на пазара през втората половина на 2016 г., съобщава изданието Automotive News.
Новата Mazda3 MPS ще получи 4х4
Според информацията моделът ще разчита на 2.5-литров мотор, чиято мощност ще превиши 300 к.с. По този начин новата Mazda3 MPS ще може да се конкурира със Subaru WRX STI и да заеме мястото на пазара на Mitsubishi Lancer Evolution, който предстои да бъде спрян от производство. Сред конкурентите на модела ще бъде и Focus RS, който също ще получи система 4х4.

Както и останалите нови модели на японския производител, и MPS3 ще ползва технологията Skyactiv. В основата на хот-хеча ще бъде новото поколение на Mazda3, но не в настоящия му вариант (на снимката), а фейслифтът, който ще трябва да претърпи в края на следващата година.

През 2018 г. японският производител ще пусне следващото поколение на своята "тройка", като то ще бъде изградено на напълно нова платформа. За 2016 г. пък е предвиден фейслифт на Mazda6.

Снимка: Mazda

Тагове: mazda3 mazda3 mps
0 от 500
  • #26
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Да, но го каза с подобаваща доза ирония.
  • #25
    5 rate up comment 1 rate down comment
    nikito_blend ( преди 9 години )
    Колко трябва да ти е акъла че да пишеш такива глупости, ще ме разбиеш от смях. Кларксън сигурно не знае че го е казал. Хахаха.
  • #24
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    И Кларксон казва "да сложим тракшън на 4х4" и сам си отговаря "ако и сложим тракшън, защо ни е 4х4 с клиренс от 16 см?". Въпросът беше риторъчен.
  • #23
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    И Джерами Клакрсон се присмя на тези т.нар. хот хечове в сегмент С. Клиренса им бил нисък и не ставали за офроуд. само за асфалт. Там пък рядко ти трябвало 4х4, логично било да си мислиш, че помага през зимата. И демострира как обикновено 4х4 не може да тръгне по заледен път, върти двете леви гуми и колата завъртя. На обратния полюс. Банален Голф с предно предаване и с тракшън контрол тръгна без да се замисли. После на наклон от 18 градуса 4х4 отново не успя, докато голфарата тръгна без проблем.
  • #22
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Не само този, аз не намирам нито един от новите епизоди на 5-th gear в YouTube.
  • #21
    3 rate up comment 2 rate down comment
    nikito_blend ( преди 9 години )
    Този епизод не го намирам в youtube. Дайте линк или сте си го измислили.
  • #20
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    От 5-th Gear бяха скрили емблемите, но маай беше точно Mitsubishi Evo срещу 1-ва серияя на БМВ. На старта до 100 митсубишиту дръпна с 0.8 сек, но БМВ-то беше с 12 коня по-малко все пак. Обаче в завите и ускорението след тях бавареца направо го разплака. Казаха, че 4х4 утежнявало колата в теста със 126 кг., разпределяло тежеста между осите неравномерно и вдигало центъра на тежеста. На лосовия тест най-ясно се видяя минуса на 4ь4 на кола в малкия клас спрямо задното предаване.Разликата беше смазюа
  • #19
    5 rate up comment 3 rate down comment
    до долния смешник ( преди 9 години )
    аре изчезни бе *** - *** разбира повече от коли от тебе щото поне са я возили напред назад по магистралата
  • #18
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Съгласен съм, че 4х4 в този клас е безмислено. Не само 5-th gear го доказват. Сори, селянчета. Това е реалността.
  • #17
    3 rate up comment 10 rate down comment
    Груди ГрудеФ ( преди 9 години )
    Прилича на новия УАЗ