IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volvo също ще заложи на 3-цилиндрови мотори

На първо време двигателите от семейството Drive-E ще бъдат поставени на моделити S60 и V60

Volvo също ще заложи на 3-цилиндрови мотори

Компанията Volvo обяви, че през 2016 г. ще стартира производство на цяла линия 3-цилиндрови двигатели от семейството Drive-E. Това съобщи изданието Autocar, което цитира шефа на отдела по разработка на силови агрегати и трансмисии на шведския производител Дерек Краб.
Volvo също ще заложи на 3-цилиндрови мотори
По думите му това ще бъдат 1.5-литрови турбо-двигатели, които на първо време ще се поставят на моделите от семействата S60 и V60. На по-късен етап моторите ще бъдат използвани и за по-малките кросовъри на Volvo, а също така ще бъдат основна част от бъдещите хибридни агрегати на компанията.

„Предполагам, че 3-цилиндровите мотори ще паснат добре на машини с размера на S60, но не и на по-големите ни модели. Нямаме намерения да ги използваме за представители на семейството кросовъри XC. Проблемът при големите автомобили не е в мощността на двигателите, а в недостатъчния им въртящ момент“, обясни Краб.

Засега не се знае колко варианта на 3-цилиндрови агрегати ще предложи Volvo. Новите 4-цилиндрови мотори на Volvo са бензинови и дизелови с обем 2.0 литра, като всеки един от тях е достъпен в 4 версии на мощност. Има и модификация, разработена за спортните модели на марката, дело на ателието Polestar.

Краб разкри още, че всички варианти на двигателите на Volvo ще се модернизират на всеки две година, като ще получават допълнителна мощност. Топ-версията на моторите Drive-E ще бъде част от хибридния агрегат на новото Volvo XC90, което ще предлага 400 к.с.

Снимка: Volvo

 

Тагове: volvo drive-e
0 от 500
  • #5
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Triforce ( преди 9 години )
    Аз пък се чудя защо не направят 4 цилиндров мотор с кубатура 1000 кубика? И без това вече има автоматици по 8 степени. Ще им преразпределят предавателните числа и нещата ще си дойдат на мястото. Едно време БМВ имаха 6 цилиндрови мотори по 130 коня, а сега 6 цилиндров под 200 няма. И явно от там гледат да намалят, явно заради въртящият момент ли, не знам. Но не виждам проблем 1.0 с 4 цилиндъра и 1.6 с 6 цилиндъра. Някой пробвал ли е от производителите такова нещо?
  • #4
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Predlagam,da pochnat da slagat shevni mashini:-)
  • #3
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Тази година 3 цилиндЪра, догодина магаре :D
  • #2
    19 rate up comment 1 rate down comment
    недомислия! ( преди 9 години )
    Няма по-грешна идея в последните 10 год. от масовото налагане на 3-цилиндрови мотори масова,особенно в автомобили от компактния клас и нагоре. И няма никакво значение дали го прави ФВ,Форд,ГМ или Волво.Разходът определено НЕ Е ПО-МАЛЪК от подобните или малко по-големи 4-цилиндрови двигатели,лошо ускорение,лош звук,малък ресурс.Може би при "мини колите" - Смарт,Туинго,Ъп!,Марути или "кейкарите" подобен ход е логичен/преди всичко заради теглото и габаритите,но при останалите е неоправдано.
  • #1
    12 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Пуста мода, за 10 грама по-малко емисии ще пълним сервизите.