IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi тества новото A5 Coupe

Машината е на нова платформа и ще отслабне с 90 кг.

Audi тества новото A5 Coupe

Снимки на новото Audi A5 Coupe, моделна година 2017, бяха публикувани от изданието Autoevolution. Машината бе заснета по време на изпитания на пистата „Нюрбургринг“.
Audi тества новото A5 Coupe
От фотографиите трудно може да се предположи какви изменения ще получи модела в сравнение със сегашната генерация. Знае се, че Audi A5 Coupe ще бъде изградено на втората версия на платформата MLB. При нея активно са използвани високоякостна стомана, алуминий и композитни материали, благодарение на което автомобилът ще отслабне с 90 кг.

Основното приемущество на усъвършестваната платформа MLB е възможността за използването на голям брой различни силови агрегати. Очаква се моделът да се предлага с 1.4-и и 2.0-литрови бензинови мотори TFSI, както и 1.6-и и 2-0-литрови дизели.

Освен това следващото Audi A5 Coupe ще бъде достъпно и в хибридна версия, която ще обединява бензинов двигател и електромотор. Тя ще може да се зарежда от електропреносната мрежа.

Снимка: Autoevolution

 

Тагове: audi a5 coupe
0 от 500
  • #32
    2 rate up comment 7 rate down comment
    Дошо ( преди 9 години )
    Аз като човек, който редовно карам, ГТ-Р,Ламборгини, Порше, Лексус ЛФА и Ауди Р8 на мини аутобана, който е съвсем нов, втора употреба от бунището. Мога категорично да потвърдя, че Лексус ЛФА има най-добрата возия, най-добрата стойка в завой и най-бързото ускорение. За да постигнат тези резултати от Лексус да поставили в останалите колички в миниаутобана малки, лагерчета в останалите автомобили, за да им се вдигне тежеста и по този начин Лексуса, като най-лек става и най-бърз и стабилен. Така, че не се карайте. Лексуса е много по-добрия автомобил. И това ви го казвам от първа ръка, като човек, карал и карал тези автомобили а вие само на снимки сте ги виждали.
  • #31
    13 rate up comment 4 rate down comment
    Subarufan ( преди 9 години )
    Анонимния по-долу кои представители на Ауди си карал, дето са смазващо по-бързи от ГТР И ЛФА, че ми стана интересно?
  • #30
    13 rate up comment 3 rate down comment
    Nev ( преди 9 години )
    Този продукт на Ваген не съм го карал, но ето какво казват хората, които са го тествали:Lamborghini Huracan Gets Bad Review Marks for Constant Excessive Understeerhttp://***.carscoops.com/2014/08/lamborghini-huracan-gets-bad-review.html
  • #29
    9 rate up comment 11 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 9 години )
    Щом Фауве продава по 9 000 000 коли на година,значи не са чак такива дараци,както ги изкарваш.Май твоето мнение и реалността са бая различни.Нема да се косиш за глупости,ще се набръчкаш рано.Между другото,гледам все си нареден в Автомедия или Факти и ми е интересно,кога я караш тая Хонда?Или викаш и да я караш и да не я караш тя си ръждясва на паркинга.
  • #28
    11 rate up comment 13 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 9 години )
    Споко бе Доше.Ти нали караш яката Хонда Сивик.Що се ядосваш за "трошливите" Аудита?Какво толкова ти дреме,че били мега ***,като ти имаш ултра корава Хонда.Все едно аз дето карам Ауди да се ядосвам,че японците слагат премного евтина пластмаса в колите си.Уж си любител на японските коли,а си нареден под всяка статия за немски с по 20-30 еднакви коментара.Щом Фауве продава по 9 милиона коли на година,зна
  • #27
    18 rate up comment 15 rate down comment
    Дошо ( преди 9 години )
    Да повторим - Тъпия ВАГенист бил карал GTR и LFA и били бавни.
  • #26
    15 rate up comment 13 rate down comment
    Дошо ( преди 9 години )
    Всеки знае, че недъгавите алудита недозавиват замо ВАГенското фенче тук твърди обратното и на всичкоотгоре бил карал GTR и LFA и били бавни .........баси сбърканото парче
  • #25
    8 rate up comment 8 rate down comment
    А бе мозъци ... ( преди 9 години )
    ..кое е общото в тия/тая VW-платформа/и - това, че разстоянието от оста на предните колела до *** на газта е ЕДНАКВО за всички модели!А сега да кажете като как се вмества в това ЕДНАКВО разстояние различни ДВГ, в т.ч. и 8-ци!!?И защо (вероятно поради горното) за ауди казват, че: ".. недозавива като че ли има вързан умрял кон на предния капак"!!!Ай със здраве!
  • #24
    7 rate up comment 4 rate down comment
    v-1 ( преди 9 години )
    MSB плътформата е разработена от инженерите на Порше, естествено по идеята за MQB платфорамта на ФВ. Вземете се информирайте малко и стига сте писали глупости, тоя интернет само да философствате и да избивате комплекси.
  • #23
    7 rate up comment 4 rate down comment
    v-1 ( преди 9 години )
    Няма да се намесвам във "високо интелегентните" ви спорове, само ще изясня нещо:1. MQB - плътформа за напречни двигатели (модели: Голф, А3, Леон, Октавия. На следващото поколение на тази плътформа са тихуан, тоуран, кади, пасат, алтеа, сироко)2. МЛБ - за надлъжни двигатели (модели: а4, а5, а6, а7, а8 и бъдещият макан на порше)И двете платформи са от МБ платформата на ФВ (modilarer baukasten) или молауна матрица за изграждане!Ку7 е на МЛБ Ево, а Кайена и Панамерата на MSB плътформа!