IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volvo показа „Чука на Тор“

За първи път шведската компания разкри предната част на XC90

Volvo показа „Чука на Тор“

До премиерата на второто поколение на Volvo XC90 остават око две седмици – моделът ще дебютира в края на август в Стокхолм. В същото време шведският производител продължава да разкрива подробности около новия кросовър, с който са свързани огромни надежди за прераждането на марката.
Volvo показа „Чука на Тор“
Този път компанията разкри предната част на автомобила, която е оборудвана със светодиодни фарове. Тези светлини вече са добре познати от концептуалните модели Concept Coupe, Concept XC Coupe и Concept Estate, като във Volvo ги наричат „Чука на Тор“ в чест на скандинавския бог на гръмотевиците.
Volvo показа „Чука на Тор“
Шведите дадоха и подробности за платформата Scalable Product Architecture (SPA), която е в основата на новото XC90. Тя е била създадена след 4-годишен труд и е струвала на компанията 11 млрд. долара. Архитектурата SPA дава две основни преимущества – разширява възможностите за проектиране и икономисва много средства, тъй като позволява комбинирането на различни двигатели, електрически системи и други технологични решения.

Отбелязва се, че в сравнение с настоящия модел бъдещото Volvo XC90 ще използва 90% напълно нови компоненти. Вицепрезидентът на Volvo Car Group - Петер Мертенс, обаче бе категоричен, че въпреки революционния подход към създаването на модела, той ще остане лесно разпознаваем.
Volvo показа „Чука на Тор“
Снимки: Volvo
 

0 от 500
  • #12
    4 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Има ли замесени китайци, не е на добре работата от към качество!
  • #11
    4 rate up comment 14 rate down comment
    WOP ( преди 9 години )
    Точно така. Волво е китайска марка. За това колите им стават все по-къци и калпави. И не само защото АБ едва сдържат да не ги усмеят. Просто факти....
  • #10
    15 rate up comment 4 rate down comment
    POW ( преди 9 години )
    @предпоследния анонименБате ти си яко спрял. Това, че Авто Билд са го сложили на последно място как по дяволите прави марката неевропейска??!?!?Иначе не са коли за всеки вкус. Аз карам V40 D4 от миналата година и за мен е уникална кола, да скъпа е, но си заслужава. По темата, XC-то сигурно ще е добър продукт. Реално е изцяло нова стъпка в историята на марката, така че риск има, но ще видим скоро.
  • #9
    17 rate up comment 6 rate down comment
    :) ( преди 9 години )
    Здравей,анонимен голфаджия!Кефиш ли се ,че Аутобилд е класирала твоят любим немски модел Голф на 1во място? И че най-много ще можеш да си позволиш да караш 3то поколение от него до 94та година? Някои хора не правят разлика между китайски инвеститор и китайска марка,но то трябва и да си малко умен,не само дървен философ. Остави на нас простите да си караме Волваците,не се занимавай да плюеш,ами вземи попрочети малко:)
  • #8
    5 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Европейска марка, друг път. Вижте бр.11/2013 на АутоБилд, има тест на 5 дизелови модла. Модлът на Волво е последен. Интересно е написаното, че двигаателя на Хюндай е доста по-добър от този на Волво. Какво да коментираме повече! Волво = оризарка.
  • #7
    5 rate up comment 9 rate down comment
    Уличен дрифтър ( преди 9 години )
    Отпред-чукът на Тор, а отзад-наковалнята на Торка :)
  • #6
    21 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Май ти се взимаш на сериозно. ***. Волво е европейска марка, ама на теб ти е и толкова акъла.
  • #5
    5 rate up comment 27 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Оризарките от ВОЛВО май се вземат на сериозно...:) Нещастници!
  • #4
    14 rate up comment 3 rate down comment
    ... ( преди 9 години )
    До редакторите - браво, много добре списана и информативна статия. И с добро заглавие - да "хваща окото". Като допълнение - ще се ползват 4-цилиндрови двигатели и ще има и plug-in хибрид.До куку - наистина са 11 млрд. долара вложени, на баата на тази платформа ще се произвеждат следващите Волва и Джийли.
  • #3
    10 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Дааа, това ще е следващата ми кола!!!Сега трябва да се въоръжа с търпение и воля да изчакам да минат поне 3 години от пускането на одела, за да го исчистят от евентуални детски болести и после беж в шоурума да се наместя и аз в едно такова:-)