IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ето го и фейслифта на Peugeot 508

Седанът ще се предлага с ново поколение двигатели

Ето го и фейслифта на Peugeot 508

Снимки на обновения седан Peugeot 508, чиято премиера е насрочена за автосалона в Москва по-късно този месец, бяха публикувани в изданието Auto Plus. От френската компания обявиха, че това ще бъде второто поколение на модела, но според експерти става дума за фейслифт на седана.
Ето го и фейслифта на Peugeot 508
Предната част на машината, за която се предполага, че получила новата платформа EMP2, е изпълнена в новия дизайнерски стил на марката. Челните светлини на седана разчитат на LED технология, като това се отнася и за фаровете срещу мъгла, дневните светлини и мигачите. Задните светлини са разположени по-хоризонтално в сравнение със сегашната версия.

Новото Peugeot 508 е оборудвано със система за безключов достъп и стартиране на двигателя, електрическа ръчна спирачка, система за автоматично превключване на светлините от дълги на къси, четиризонов климатик и стереосистема JBL. Срещу доплащане клиентът може да получи датчик за следене на „мъртвите“ зони, както и камера за заден ход, която предава цветни изображения на централния дисплей.
Ето го и фейслифта на Peugeot 508
Линията двигатели включва бензинови и дизелови мотори от най-ново поколение. Сред бензиновите е 1.6-литров мотор с мощност 165 к.с., отговарящ на стандарт Euro-6. Той работи с 6-степенна механична скоростна кутия или автоматична трансмисия EAT6. Дизелите са представени от новите агрегати Blue HDi с обем 2.0 литра и мощност 150 или 180 к.с.

Предвижда се и хибридна версия, която ще разполага със система за задвижване на четирите колела. В нейния агрегат ще влязат 2.0-литров дизел с мощност 163 к.с. и електромотор с мощност 37 к.с., който задвижва задната ос.

Снимки: Auto Plus

Тагове: peugeot 508
0 от 500
  • #16
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Карам як ролвер.com ( преди 9 години )
    Детенцето с ролвера се изнерви! Най-вероятно е от пуберските години!
  • #15
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Добри Колев ( преди 9 години )
    Като я видях отпред си казах: Каква красота! Слязох надолу и видях колата отзад. О ужас. Как е възможно дизайнът отпред да е толкова изпипан, а отзад да изглежда като някаква китайска кола, с извинение на любителите на марката.
  • #14
    2 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Абе мухъл, не аз сравнявам Ровер 75 с Пежо 508, а хората, които само с това се занимават всеки ден! казвам ти тяхно мнение. Все тая дали вярваш или не. 75 има по-комфортна возия от дървеното окачване на Пежо. Пежо всъщност има два вида окачвания за моделите си и се предполага какво е нашето, макар това да е бивш тестови автомобил.
  • #13
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    не са един и съши човек аз съм по-горния карам ситроен от 7 години и не смятам да сменям марката за моментапежо ремонтират ситроени и ситроен ремонтират пежа аз лично съм ходил в пежо 1-2 пъти като цяло съм по-доволен отколкото от сервиза на ситроен но пак не достатъчноза мерцедес че су чупят много спор няма а един приятел правеше проверки на сервиза на блакан стар и там положението е доста по-зле от при ситроен
  • #12
    11 rate up comment 1 rate down comment
    Triforce ( преди 9 години )
    Последните 2 коментара са от един и същи точвек, защото:1. Пежо 406 втора употреба на незнайни километр и с незнаен брой собственици има ремонти (без масла и филтри) до 1000 лева за 3 години експлоатация, като при нова кола до 150 000 км. това е пълен абсурд!2. Пежо и Ситроен в София са две отделни фирми с два различни сервиза! Ама кой да знае, като никога не е влизал?Новите Мерцедеси се чупят повече от Пежо, бъди сигурен! Всеки ден ги гледам в един "сервиз на Мерцедес" в Казанлък!
  • #11
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    сервиза на пежо/ситроен в софия поне е под всякаква критика в това спор нямаповечето които ходят там са се отчаяли от животааз също ги избягвам за това по-добре да се ходи при утвърдените от съответния форум на марката майстори макар че при по-новите коли и те не помагат много
  • #10
    4 rate up comment 9 rate down comment
    Г.П. ( преди 9 години )
    Навремето си купих чисто нова 406-ца, беше уж страхотна кола. Ей не ща и да чуя за Френски *** вече, за 100к км. ходих 20 пъти по гаранция за глупости, къде ми ги признаваха къде плащах. После си взех 2г. върнат от лизинг Мерцедес Ц, 150к.км. само консумативи и някъв датчик за 50-тина лева. Сега пак търся някои 1-2г Мергел, че нов е доста пари. Но Пежо е посредствена кола, по добре Кия или Хюндай
  • #9
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    според маркетинговите отдели пежо е по-високо позиционирания бранд НО почти винаги ситроените са били харесвани повече и по-луксозни. Странно ми е как ситроен не спират да вадят авангардни и интересни дизайни а пък пежо за първи път от много време насам вадят нещо интересно в лицето на това 508и двете марки привличат малко по-специфична група хора и за това не са много популярни като цяло
  • #8
    11 rate up comment 2 rate down comment
    Enzo ( преди 9 години )
    Пежо и Ситроен са сериозни производители. Винаги са били. Особено Ситроен, който винаги се е считал за по-престижната и рафинирана марка от двете. Само хора, които не са карали читаво Пежо или Ситроен, могат да плюят по тези марки. Имат и сериозен технологичен принос към развитието на автомобилостроенето. За съжаление не същото може да се каже за дизайна. Последната наистина красива моделна гама на Пежо, бяха шестиците. Настоящите модели са недодялани и неизпъкващи на фона на останалите...
  • #7
    17 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Поне лъжете с някой по достоверни факти а не кой къде може бие е карал някога в бъдещото! Тръгнал да сравнява ролвар 75 с пежо. Това че баща ти има такова нещо не значи е много читаво