IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Honda праща Insight и Fit EV в историята

Екологичните автомобили ще бъдат заменени от напълно нови модели

Honda праща Insight и Fit EV в историята

Японската компания Honda ще извади от гамата си автомобили два екологични модела - Insight и Fit EV. Това заяви пред Edmunds говорителят на American Honda Сейдж Мари.
Honda праща Insight и Fit EV в историята
Fit EV. Снимка: Honda

Хибридът Honda Insight, чието спиране в Европа бе обявено още през февруари, ще слезе от производство преди края на лятото. Електрическият Fit EV ще последва съдбата му през есента.

От Honda не съобщават конкретните причини за спирането на двата модела. По-рано обаче бе обявено, че то се дължи на намаляващата им популярност. В Европа, например, моделът Insight е реализирал едва 1242 продажби през 2013 година, което е с 62% по-малко от предходната година. Сходно е било представянето и на хибрида CR-Z, който също ще бъде спрян.

Японската компания обаче няма намерение да компрометира имиджа си на производител на екологични автомобили. Спрените модели ще получат наследници в лицето на нови електромобили, хибриди и модели с горивни клетки.

"Нашият път напред включва напълно ново поколение електрическо задвижване. Ние ще представим не само нови електромобили и хибриди, но и нов модел, задвижван от горивни клетки", заяви Сейдж Мари.

Информация за бъдещите електрически и хибридни модели на Honda все още не е разпространена, но водородният автомобил вероятно ще бъде вдъхновен от концепцията FCEV, която японците показаха на изложението в Лос Анджелис през 2013 г.

0 от 500
  • #11
    3 rate up comment 2 rate down comment
    ??WTF?? ( преди 9 години )
    Хора, само прочетете последните 3 коментара и няма нужда от повече коментари :)
  • #10
    14 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Хонда може да бъде настигната от друга марка само при едно условие,ако земята започне да се върти на обратно.А на вурстовете не се сърдете.Обясних вече че простотията им е заложена в хемоглобина и няма изчистване.
  • #9
    7 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Замълчете за малко и се ослушайте!Чувате ли как ръждясва на Дошо сивика!Муахаххахахх
  • #8
    8 rate up comment 13 rate down comment
    до Дошо ( преди 9 години )
    "НЯКАКВИ ВЪПРОСИ ОТНОСНО ТОВА КОЙ КОЙ Е В АВТОМОБИЛОСТРОЕНЕТО?"Кой кой е в автомобилостроенето, а и не само там го казва пазара,Доше! И то не само по броя на продажбите,но най вече при анализа на моделите,клиентите,после сервизните акции,имиджа и т.н.Безспорно при сенокосачките,малките ел.генератори,малките ел.помпи - Хонда са най-добри.Добри са и при мотоциклетите /всякакви класове/ и средно ниво конструктор при автомобилите.Но като за теб 15-год. Сивик с двигател на стара Астра е "върхът"!
  • #7
    8 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Отдавна съм го казал и пак ще го повторя,че с тези меките хибриди Хонда отбиват само номера.Трябва им пълен,а не мек хибрид.Тойота в това отношение много дръпнаха пред всички.
  • #6
    6 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    аз живея в европа момко и затова се интерисувам от неяно където и да погледна продажбите на хибриди все тая така сега ми кажи ти образования какъв е извода
  • #5
    10 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    тия хибриди още поне 3-4 години им трябва за развитие за да имат предимство пред останалите
  • #4
    10 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    с 1200 продажби се вижда инвазията на Хонда в европа
  • #3
    7 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    анонимен, видях го това вчера, но се зачудих защо хонда обявяват продажби за март в края на юли :)
  • #2
    15 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Honda CR-V е най-продаваният SUV в света за първото тримесечие на 2014Honda CR-V е най-продаваният SUV за периода януари-март 2014 г. Цифрите, предоставени от консултантите за световния автомобилен пазар Focus2Move, показват глобални продажби на CR-V през тримесечието от 165 017 броя (161 837бр. за същия период през 2013 г.).Класацията Топ 50 на най-продаваните автомобили извежда CR-V на номер 10 в общите продажби и номер 1 при SUV-овете. Допълнителните анализи показват сходен успех и през второто тримесечие, където CR-V остава най-популярният SUV и през май 2014 на номер 8 от месечния чарт с продадени 63 241 броя. Общо от тази моделна година CR-V регистрира към края на май 286 685 продадени броя.Голяма част от успеха на CR-V на глобалната сцена може да се отдаде на оригиналната концепция на автомобила, която той продължава да следва от самото си създаване оптимален баланс между ефективност и поведение на пътя, практичност, многообразие и безопасност на един SUV.Продажбите на CR-V в Европа поеха нагоре през последните месеци благодарение на нововъведението в двигателите 1.6 i-DTEC, част от проекта Earth Dream Technology, който покрива нарастващите изисквания за намалени вредни емисии на дизеловите двигатели и оформилия се тренд за SUV-ове с предно задвижване. Последните вече заемат повече от една четвърт от европейския C-SUV пазар.Новият CR-V с двигател 1.6 i-DTEC едновременно дава отлично пътно поведение (300Nm и 120PS), нисък разход на гориво (4.5L/100km) и емисии на въглероден двуокис от само 119g/km. Комбинацията на олекотен двигател и предно задвижване означава, че CR-V 1.6 i-DTEC е по-лек с 116kg в сравнение с модела 2.2 i-DTEC. Това от своя страна осигурява по-голяма стабилност на пътя и завидна пъргавина. Стилът остава същия уверената визия на четвъртото поколение CR-V, с впечатляваща практичност и обем на багажното пространство от 1648 литра.Новият двигател на Honda 1.6 литра i-DTEC е с алуминиев блок и алуминиева цилиндрова глава и е значително по-лек от 2.2 литровия i-DTEC двигател. Всички отделни компоненти на двигателя също са оптимизирани, за да се намали тяхното тегло и размер като част от иновативната технология. Дебелината на стените между цилиндрите е сведена до 8мм (от 9мм при 2.2 литровия i-DTEC). Това е изключително постижение при разработването на дизелови мотори. В допълнение са използвани и по-леки материали за изработката на буталата и биелите. Двигателят 1.6 i-DTEC се вгражда в последното поколение CR-V, Civic Tourer и Civic хечбек.