IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новият Chevrolet Niva - автомат и предно предаване

Последните тестове на кросовъра се провеждат в Италия и Испания

Новият Chevrolet Niva - автомат и предно предаване

Съвместното предприятие GM-АвтоВАЗ разкри подробности за второто поколение на единствения си модел – кросовъра Chevroelt Niva. Новата машина ще се предлага с автоматична скоростна кутия и предно предаване.
Новият Chevrolet Niva - автомат и предно предаване
От пресслужбата на компанията разкриха, че основната модификация ще запази задвижването на четирите колела и механичната трансмисия. Като опции обаче ще се предлагат автомат и само предно предаване.

Производителят вече е приключил тестовете на автоматичната трансмисия, която ще бъде използвана при модела. По време на изпитанията е била доказана целесъобразността на пускането на подобна модификация и в момента се очаква одобрението на двата акционера в компанията – General Motors и АвтоВАЗ.
Новият Chevrolet Niva - автомат и предно предаване
Производството на новото поколение на Chevrolet Niva трябва да стартира през 2015 г., но първият прототип ще бъде показан на автосалона в Москва през август. В момента вървят финалните тестове на кросовъра в Италия и Испания, като автомобилът е оборудван с новия бензинов двигател на PSA Peugeot-Citroen. Моторът с мощност 135 к.с. се сглобява в завода в Толиати.

Неофициални изображения: drive2.ru

Тагове: gm chevrolet niva
0 от 500
  • #15
    33 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Е,батка докато купуваш турски и китайски ментета ще ги сменяш всяка седмица.Оригиналните изкарват по 50-100к километра.Спомена Ксантия- надявам се че си сменил предните носачи сфери.Ако си си взел от китайските да знаеш,че са почти за еднократна употреба.Оригиналните са по 400 лв бройката,но пък се сменят веднъж на 10-12 години.
  • #14
    35 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    "на 212 000 смених биалетки за 1ви път" - това ми звучи направо като "гори ми 6/100 бензин в задръстванията":))) На 212 се сменят просто за пореден път, ако си я взел на 180 - може. Карам Ксантия във Варна, пазя я и сменям биалети на под 10хил. не защото ми е кеф, а защото хлопането им заглушава радиото.
  • #13
    33 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    аз виждам врати, не знам за тебе
  • #12
    43 rate up comment 24 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Къде са й страничните врати на Нивата или на пияните мужици странични врати не им трябват щом има една отзад! А и без това като се напият стават само за багаж!
  • #11
    55 rate up comment 12 rate down comment
    френска ( преди 9 години )
    Като говорим за френски, на 212 000 смених биалетки за 1ви път, на 230000 единия заден амортисьор уж бил тръгнал и смених 2та. Проблема е с съединителят но и той изкара 200к км. Турбото .. надявам се да направя поне 500к км с него! пожелавам на всеки да има толкова много проблеми с неговата кола, пък ако ще и руска да е!
  • #10
    45 rate up comment 8 rate down comment
    бъчваря ( преди 9 години )
    Автомобилите, произвеждани в Русия, дори да се казват Фолксваген или Ситроен, са подобрени за техния пазар. Примерно Поло е съобразено с руските дупки, има по-голям просвет и оптимизирано окачване, а отоплението на седалките е стандартно.
  • #9
    43 rate up comment 8 rate down comment
    бъчваря ( преди 9 години )
    Проблемите при френските дизели идваха от протриващ се маркуч доколкото се сещам. Конструктивен недостатък, който е отстранен. От там нататък недостатъците са недостатъци за всички CR дизели, не само за френските. А като казваш "Делфи", то доколкото си спомням и Мерцедес се отказаха от тях преди няколко години по същите причини. Тоя Шевролет ще се движи с френски мотор, но бензинов, 1.6 литров. Така, че споко. Дизел няма да ползва. А и да ползва, руснаците ще вземат предвид своя пазар.
  • #8
    37 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    колега, може и да са най-доброто в колата, но преди 20 години, новите са им направо дизастер, обясни ми защо дизелите HDI 50% хвърлят турбото много бързо, и всички дизели с френските дюзина "делфи" които ги слагат и на форд, хората са се хванали за главата с тях. да не говоря за електрониката им която е под всека критика, лично мнение и на колегите в бранша, ти ако искаш караи френско, аз за такова нещо няма да си похарча парите, да не говорим за окачването, че на 3,тата година е разбито.
  • #7
    37 rate up comment 8 rate down comment
    бъчвааря ( преди 9 години )
    Какво сте закоментирали двигателите, сякаш ще купувате. Двигателят е стария 1.6 литров на Ситроен, а не новия, каквото и да значи това. Но мисля, че грешите като смятате, че това е наследника на Нива. Не, това е наследника на Шевролет Нива, което е различно. Не мога да твърдя обаче това за снимката. Според мен снимлката е на истинския наследник на Нива. Или наследника на 4х4. Статията и снимката най-вероятно са объркани.
  • #6
    51 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    на тази кола и трябва 1.5 dci, ще разбие пазара