IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Премиум брандът с най-бърз растеж в Европа

В Lexus очакват още по-добри резултати след пускането на кросовъра NX

Премиум брандът с най-бърз растеж в Европа

Продажбите на Lexus в Европа за първото полугодие отбелязват ръст от 25,4%, съобщават от японската компания. И уточняват, че този показател превръща Lexus в премуим марката с най-бърз растеж на европейския пазар за периода.
Премиум брандът с най-бърз растеж в Европа
Новият IS. Снимка: Lexus

За първите шест месеца компанията е реализирала общо 24 586 нови автомобила на европейските пазари. Най-добре продаван през периода е бил моделът IS. От него са реализирани 6923 екземпляра, като 5366 от тях са представители на хибридната модификация IS300h. Като цяло над 60% от реализираните автомобили на марката са били хибриди.

Ръстът в продажбите от 25,4% изпреварва значително този на пазара на премиум автомобили, който за периода януари-юни 2014 година е 5%. Най-голямо увеличение в продажбите си Lexus отбелязва в Ирландия - цели 206%. Следват Португалия (+156%), Полша (+149%), Гърция (+138%) и Финландия (+100%).

В японската компания очакват възходящата тенденция в продажбите не само да се запази, но и да се увеличи. Основен двигател затова ще бъде компактният кросовър NX, който Lexus представи през април тази година. Моделът ще стъпи на пазара през септември, като трябва да генерира около 1/3 от продажбите на марката в Европа.

"Щастливи сме да видим, че клиентите приемат добре нашите нови модели и все по-често избират хибриден автомобил. Очакваме още по-силни продажби през четвъртото тримесечие, когато в моделната ни гама ще се появи новият NX. Убедени сме, че ще надхвърлим планираните 50 000 продажби за тази година", заяви Ален Ютенховен, вицепрезидент на TME и ръководител на Lexus Europe.

0 от 500
  • #26
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Georgi Popov ( преди 9 години )
    лидер в продажбите за САЩ*
  • #25
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Georgi Popov ( преди 9 години )
    До неграмотния по-долу, Лексус 11 години е лидер в продажбите на нови луксозни автомобили. Предлагам ти да се гръмнеш. Който смята, че Лексус не е премиум явно не с напълно изправна нервна система.
  • #24
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Cenitell ( преди 9 години )
    Лексус е единствената премиум-марка, вливаща нов дизайн,върхова надеждност и нови технологии, останалите за съжаление се позовават прекомерно на своето минало-ама не са и имали и конглокенция тогава.
  • #23
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Dino ( преди 9 години )
    Никога в САЩ Лексъс не са имали по-добри продажби от Мерцедес или БМВ... Че да ги изпреварват. Лексъс бе създадена, за да конглокира немския премиум в САЩ. И независимо, че направиха някои много добри модела, както и независимо от това, че имиджът на марката в САЩ е впечатляващ, Тойота никога дори не застраши първенството на германците и италианците на пазара на луксозни коли и суперкари в САЩ. В момента най-добрите отзиви и продажби в САЩ са за новата 3-ка на БМВ... в класа на IS.
  • #22
    6 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Той именно по тази причина вероятно не иска Лексус, да не е всеки месец в сервиза. Днес за спирачки, утре стъклоповдигачи, другата седмица за еърбега, след това за *** за газта, след това за волана, после да не се самозапали и т.н. до безкрай.
  • #21
    11 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Еми к не си купувай, ходи редовно на сервиз и си блъскай главата.
  • #20
    19 rate up comment 24 rate down comment
    Дошльо ( преди 9 години )
    За това нещо на снимката никога не бих дал пари да го купя, но ако изобщо някой някога се съгласи да ми подари Алексис ще се съглася и първата ми работа ще бъде веднага да махна грозната решетка, щото не мога да я гледам дори и на снимка! Хващам флекса и се изкефям максимално!
  • #19
    16 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    да кажат какъв пазарен дял имат а не колко са продалиминалата година имахме 10 продажби тази 25 - и ето пак 150% ръстпроцентът изваден от общата картина нищо не означава
  • #18
    17 rate up comment 23 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    От където и да го погледнеш лексуса лъха на ментак!Те китайците почнаха да вадят по-сполучлив дизайн!
  • #17
    27 rate up comment 9 rate down comment
    Nev ( преди 9 години )
    То на великото германско трио не му трябва да организират сервизни акции. Клиентите им и без такива висят по сервизите! :)