IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen и Golf си остават лидери в Европа

Резултатите на Renault продължават да растат

Volkswagen и Golf си остават лидери в Европа

Маркетинговата компания JATO Dynamics представи собствените си данни за продажбите на нови автомобили в Европа. Както и преди, най-продаваният модел си остава Volkswagen Golf, чиито резултати в сравнение с юни 2013 г., са се увеличили със 7,5%.
Volkswagen и Golf си остават лидери в Европа

Снимка: Volkswagen

Втората позиция е за Renaut Clio, който също записва увеличение - с 12,3%. Следват Ford Fiesta (+6,2%) и Opel Corsa (+3,5%), а топ 5 затваря Volkswagen Polo, чиито продажби обаче са намалели с 14,5% спрямо юни 2013 г.


Топ 10 на най-продаваните модели в Европа
Volkswagen и Golf си остават лидери в Европа
При производителите лидер е марката Volkswagen, която през юни е записала спад на продажбите с 3,1%. В същото време намиращата се на второ място Renault демонстрира отлични показатели – увеличение с цели 20,8%.

Топ 10 на най-продаваните марки в Европа
Volkswagen и Golf си остават лидери в Европа

Още по темата:
VW продължава да бъде лидер на пазара в Европа



Тагове: jato dynamics
0 от 500
  • #22
    5 rate up comment 1 rate down comment
    АЗ ( преди 9 години )
    Европейските автомобили са класи над Японските "пръчки".Даже и малкото, но добре премислено Polo не случайно е толкова напред в класацията и изпреварва доста по-претенциозни модели!
  • #21
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    И накрая тези европейски автомобили ги завиват в опаковки местни мармоти, нали? Карам японски автомобил, преди това съм карал няколко германски - всеки си има предимства и недостатъци, ама да кажа че европските имат всички тия са по-добри в посочени по-долу неща: динамика, добро управление, комфорт, простор спрямо това което карам в момента ме кара искрено да се смея!
  • #20
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Масовия европеец щял да предпочете японска кола? Я пак. Европееца предпочита европейски коли не само защото си пада малко националист, а защото европейските са направени за неговите изисквания - достатъчно място отпред, икономичен дизелов мотор, стегнато поведение по хубавите европейски пътища, добро управление по многото извити и тедни пътища в Eвропа. Това не го могат японските автомобили или поне не всичко накуп.
  • #19
    4 rate up comment 3 rate down comment
    до анонимния под мен ( преди 9 години )
    Баце, комбито има повече спортно излъчване от гейските марки пежо и ситроен. Направи справка за гей автомобил на годината какви марки печелят. А осевен излъчване е хубаво да имаш стабилно окачване и як двигател, ама човек като кара пежо от къде да знае..
  • #18
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Новото 308 мисля че в в пъти повече от един голф 7, но хората и до ден днешен са останали с впечатлението ооо немско е значи е вечно. А винаги съм се чудил как един млад човек говоря на 18- 27 години се кефи да кара голф 4 дори гти визуално никаква разлика или да си купи а4 комби или е 46 комби, абе хора млади сте кво чичкавеете от толкова млади има куп коли с спортно излъчване а не да си купите кола за човек с две деца и жена
  • #17
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    И в Япония си подмокрят като видят Голф. За това го избраха за автомобил на годината в Япония, въпреки традицията от години, винаги да избират японски модел, но явно като са пробвали Голф и са си помислили, че месните марки произвеждат трудовашки колички а не автомобили. Разликата е била толкова огромна, че просто е нямало как да не изберът Голфа над всички останали японски марки.
  • #16
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Аутомедията, бе вземете сложете едни бикини на това нещо от снимката бре, че феновете се подмокрят масово ;)
  • #15
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Даа, на една шкода и се прави скорости, сега пак е в бокса и около 2к. ще излезе. За няма и 200к. Готино нали, ама това е положението. Вероятно и много от другите коли след 2008-2010 са на това дередже. Капитализъм ..
  • #14
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Polo има все по-голям спад. Който се е качвал, знае каква тояга е. Няма прости хора.
  • #13
    8 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Европейско ако е - мерцедес, бмв, опел, форд, ама никога вече от ВАГ - това е мазохизъм. Ай със здраве. Щом рено вече са по-надеждни от вагенщайн просто нямам думи - карах гоуф 4 уш със сервизна история в оторизиран сервиз и : смених - дебитомер, съедините + маховик, падащия прозорец, някъв датчик, който при изпреварване ми умираше компа и трябваше да загасям и запалвам колата в движение, за да мога да изпреваря - ай сиктир *** кошника, никога вече няма да си купя "здравия" гоуф.